Kaszubas napisał(a):
1. na wyświetlaczu - - razy 4 , a więc ten czujnik
2.czyszczenie , mycie smarowanie, montaż
3.stacyjka ON, słyczać że rusza silniczek czujnika , ale słychac jest zgrzyt tak jakby przeskakiwało coś na trybach.
4.pytania:
*czy ten silniczek pracuje tylko w jedną stronę? jeżeli tak to co się dzieje kiedy dojdzie do końca , bo u mnie tulejka plastikowa zapiera się o gumową podkładkę i przeskakuje na gwincie.
*czy posiadacie dane na temat wielkości napięc dla tego styku (4 piny) ?
Czy przypadkiem nie opisujesz silniczka krokowego biegu jałowego?
Wszystkie czujniki TPS (throttle position sensor), które ja widziałem to był taki czy inny potencjometr, bez elementów wykonowaczych.
Jeżeli chodzi o krokowca to zwykle po pełnym wysunięciu powinien się schować o ileś kroków, co programowane jest jako obroty biegu jałowego. Nie mam bladego pojęcia jak jest w Hondzie, ale może jak w wielu samochodach rozpięcie akumulatora, odpalenie na zimno i rozgrzanie silnika na obrotach jałowych do temperatury pracy pomoże?