Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - brak mocy w Grizzly
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.05.2024 10:23



Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
brak mocy w Grizzly 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika
PostWysłany: 20.06.2006 23:10 
aXcid napisał(a):
Co musisz robic - trzeba eleminować wszystko.
1. Rozbierz gaźnik - wyczyść dokładnie każde możliwe miejsce, zwłaszcza dysze
2.Zrób pomiar kompresji - w okolicach piaseczna na pewno ktoś będzie miał manometr - ja ci teraz niestety nie dam rady pomóc (po pierwsze - nie mam kiedy, po drugie - nie mam przejściówki do małych swiec, muszę to dopiero zrobić)
3. Pomierz Elektrykę, tak jak ci pisałem
4. Sprawdź stan paska - tyż z serwisówką.
To będzie najprostszy sposób - eliminacja po kolei wszystkich mozliwości.

W serwisowce jest wszystko, zassij ja sobie i poczytaj - warto ;)

- gaźnik był czyszczony
- a pasek się nie ślizga bo on po prostu nie chcę się wkręcić na obroty - tylko dziwne jest to że jak chcę szybko jechać - bo rusza normalnie.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.10.2005 16:55
Posty: 11
Miejscowość: Nowy Sącz
Quad: były miśki
PostWysłany: 21.06.2006 04:33 
Miałem takie same objawy przy 1650 km..Wszystko wróciło do normy po regulacji zaworów.Dodam żebyła to pierwsza regulacja zaworów od nowości w moim gryzzly.Przy pierwszym przeglądzie 320 km tego nie robiłem.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 21.06.2006 05:43 
A to była dla odmiany wina podpartych zaworów - jeśli nie regulowałeś ich na początku, to w trakcie "układania" się przylgni zaworowych do gniazd zmniejszyły się szczeliny pomiedzy popychaczami a trzonkami do 0, i którys z zaworów (jak i nie oba) były ciągle podparte = brak kompresji :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 21.06.2006 09:51 
ja od nowości nie regulowałem zaworów - zaraz się tym zajmę


 
Awatar użytkownika
PostWysłany: 21.06.2006 20:47 
maszyna naprawione - wyczyściłem sprzęgło - było tam z pół kilo błota z czarną mazią - śmiga teraz jak nowy - zajęło mi to 2 godziny.

pozdro i dzięki za pomoc


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 21.06.2006 23:47 
Robbo na te luzy zaworowe też zerknij przy okazji - przyda się na przyszlosc.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika
PostWysłany: 24.06.2006 22:54 
no i stało się - po nasmarowaniu sprzęgła i poskładaniu maszyny wyjechałam na dzisiejszą jazdę i po przejechaniu 3 kilometrów pasek cały się porwał.

Zamontowałem nowy pasek i wszystko było ok do momentu do kiedy nie wjechałem do wody - wylałem wodę z paska ale quad zaczął zachowywać się jak przed jego wymianą i czyszczeniem sprzęgła czy jedzie max 70 na godzinę.

Czy to może wina nadmiaru smaru na rolkach i do czego jest taka uszczelka na którą wciska się metalową puszkę - czy ma ona jakieś konkretne zadania - bo mi się ona przerwała i jej nie zamontowałem.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 25.06.2006 10:24 
Od nadmiaru smaru - mało prawdopodobne - ale sprawdziłeś wszystko z serwisówką? Pomierzyłeś ciężarki, sprężyne itd czy zgadzają się z podanymi przez producenta specyfikacjami? Bo wygląda to tak, że sprzegło się nie zamyka do konca - i jest to prawdopodobnie wina zużytych komponentów....

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 25.06.2006 11:00 
aXcid napisał(a):
Od nadmiaru smaru - mało prawdopodobne - ale sprawdziłeś wszystko z serwisówką? Pomierzyłeś ciężarki, sprężyne itd czy zgadzają się z podanymi przez producenta specyfikacjami? Bo wygląda to tak, że sprzegło się nie zamyka do konca - i jest to prawdopodobnie wina zużytych komponentów....


ale tym quadem zrobiłem 1800km i już trzeba by sprzęgło serwisować ? Jedyne co w manualu napisali to pomierzyć ciężarki czy mają po 3cm a niestety tego nie zrobiłem - chyba czeka mnie znowu rozebranie sprzętu :(


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 25.06.2006 11:18 
Ty nie patrz na kilometraż, tylko na to ile razy go utopiłeś i w jakich warunkach pracowały sprzęgła :diabeł: Tak w ogóle to do tego miejsca powinieneś przejść już 2 przeglądy ;) Pierwszy przy 300 km lub 30 motogodzinach, nastepny przy 1200 km lub 75 motogodzinach i kolejny przy 2400 km lub 150 mh. I za każdym razem powinno się zajrzeć do paska, i sprzegieł. Przyznaj się, ile masz motogodzin nastukane? :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 96 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.