Autor |
Wiadomość |
luki212
Rejestracja: 23.07.2011 13:19 Posty: 9 Miejscowość: Wrocław
Quad: Yamaha Raptor350R
|
Wysłany: 23.07.2011 13:34
Ściągnięcie blokad.
Witam. Potrzebuje pomocy przy zlokalizowaniu i ściągnięciu blokad,dławików w Raptorze 350R bo już troszkę mocy brakuje I czy mogę zrobić to sam czy mam oddać na jakiś serwis?
|
|
|
|
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 24.07.2011 12:04
Re: Ściągnięcie blokad.
jeśli nie był dławiony do rejestracji by sprostać wymogowi 14kw to nie ma blokad,
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
|
|
|
|
luki212
Rejestracja: 23.07.2011 13:19 Posty: 9 Miejscowość: Wrocław
Quad: Yamaha Raptor350R
|
Wysłany: 24.07.2011 12:24
Re: Ściągnięcie blokad.
No właśnie ma blokady! znajomy ma takiego samego i jest mocniejszy.
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 25.07.2011 06:29
Re: Ściągnięcie blokad.
Standardowo R350 nie ma blokad. Jeśli Twój ma, to mogą być one różne, a skoro Ty nie wiesz, to raczej lepiej będzie jak udasz się do mechanika, który ma o tym pojęcie, ot na przykład sprawdzi doloty powietrza...
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
luki212
Rejestracja: 23.07.2011 13:19 Posty: 9 Miejscowość: Wrocław
Quad: Yamaha Raptor350R
|
Wysłany: 25.07.2011 16:24
Re: Ściągnięcie blokad.
FIŚMAN napisał(a): Standardowo R350 nie ma blokad. Jeśli Twój ma, to mogą być one różne, a skoro Ty nie wiesz, to raczej lepiej będzie jak udasz się do mechanika, który ma o tym pojęcie, ot na przykład sprawdzi doloty powietrza... Z mechanicznymi blokadami to powinienem sobie poradzić tylko chciałem wiedzieć gdzie są najczęściej żeby nie rozkręcać wszystkiego... A dowiedziałem się w serwisie że jest blokada na module i z tym może być większy problem:]
|
|
|
|
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 25.07.2011 17:53
Re: Ściągnięcie blokad.
hmm to albo coś Cię serwis wkręca albo przełóż moduł od znajomego i wtedy się przekonasz.
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
|
|
|
|
koziołek400
Rejestracja: 11.11.2010 20:14 Posty: 351 Miejscowość: Ozorków
Imię: Daniel
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: LS 250, 2x warrrior 350,2xLTZ 400, kfx450 ,cf 500, ls 300, trx250,
|
Wysłany: 26.07.2011 09:07
Re: Ściągnięcie blokad.
Z modułem to raczej nie możliwe, ale dla pewności przepnij od kolegi myślę że będzie zdlawiony na wydech i pewnie gaźnik masz drugiego więc z lokalizacją nie powinno być problemu postaw jeden obok drugiego i porównuj ewentualnie przekładaj niektóre klamoty no i oczywiście parę browarków dla rozjaśnienia umysłu:))))
|
|
|
|
luki212
Rejestracja: 23.07.2011 13:19 Posty: 9 Miejscowość: Wrocław
Quad: Yamaha Raptor350R
|
Wysłany: 26.07.2011 16:51
Re: Ściągnięcie blokad.
koziołek400 napisał(a): Z modułem to raczej nie możliwe, ale dla pewności przepnij od kolegi myślę że będzie zdlawiony na wydech i pewnie gaźnik masz drugiego więc z lokalizacją nie powinno być problemu postaw jeden obok drugiego i porównuj ewentualnie przekładaj niektóre klamoty no i oczywiście parę browarków dla rozjaśnienia umysłu:)))) Dzięki za pomoc. W takim razie w piątek od rana zaczynam grzebać;) Pozdrawiam.
|
|
|
|
NoDdYls250
Rejestracja: 15.05.2011 15:25 Posty: 121 Miejscowość: Ostrowiec Św.
Quad: Lucky star 180-250/kiedys adly czasem YFZ 450
|
Wysłany: 26.07.2011 21:28
Re: Ściągnięcie blokad.
Jeśli jest blokada na module to znaczącej różnicy nie odczujesz bo ona jest po to jak się nie mylę żeby odciąć zapłon jak silnik osiągnie np 10 tys obrotów. Pewnie to taki zielony kabelek co wchodzi do modułu i wychodzi. Jak masz blokadę w tłumiku to pewnie kryzę wystarczy wyjąć
_________________ http://picasaweb.google.com/js2013osw - moja pasja ( oczywiście oprócz quadów) http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2953_n.jpg ---> moja skromna osoba ;D
|
|
|
|