Właśnie próbuje zdemontować górny talerz i po odkręceniu tej głównej śruby która była na kleju talerz nie che zejść.A u nich na filmikach schodzi od razu po odkręceniu śruby...
Wiem,ale te foto co jest pasek w środku było robione po tym jak go napinałem i On wszedł trochę do środka.A to pukanie gumowym młotkiem nic nie uszkodzi w skrzyni itp?
Ps:dzięki Jaro za szybkie odpowiedzi,bo ja cały czas z tym walczę i Twoje odpowiedzi dużo mi pomagają...
Ostatnio zmieniony przez Kawasaki1 28.11.2020 17:01, edytowano w sumie 2 razy
Pasek powinien wchodzić do góry jak się obraca drugim kołem tym górnym , może w złą stronę kręciłeś co do młotka to delikatnie obstukać dookoła z resztą to powinno zejść bez problemu musisz coś pokombinować , jeśli nie jest tam przewidziany ściągacz to bym nie ryzykował bo możesz zerwać gwint i wtedy narobisz sobie problemu.
-- dodano 28.11.2020 18:17 --
Tak sobie pomyślałem abyś prysnął tam zmywaczem do hamulców może na wałku nazbierało się syfu i talerz się klinuje bo to musi zejść bez oporu.
Ostatnio zmieniony przez jarecki13, 28.11.2020 17:17, edytowano w sumie 1 raz
Pasek powinien wchodzić do góry jak się obraca drugim kołem tym górnym , może w złą stronę kręciłeś co do młotka to delikatnie obstukać dookoła z resztą to powinno zejść bez problemu musisz coś pokombinować , jeśli nie jest tam przewidziany ściągacz to bym nie ryzykował bo możesz zerwać gwint i wtedy narobisz sobie problemu.
Dzięki.już chciałem jechać do sklepu po taki pręt gwintowany,ale jeszcze popukam młotkiem gumowym[już lekko stukałem wczesniej,ale nie dało efektu].Mi się wydaje że chyba w moim przypadku jednak potrzeba ściągacza,bo jak odkręciłem śrubę m13 to pod podkładką jest duży gwint właśnie na taką śrubę jak koleś pokazuje na filmiku wyżej.
-- dodano 28.11.2020 18:16 --
Stukanie nic nie dało,dalej nie chce zejść.Zostaje już chyba tylko ściągacz...
-- dodano 28.11.2020 18:37 --
Pryskałem też zmywaczem do hamulców i nic...
Ostatnio zmieniony przez Kawasaki1 28.11.2020 18:37, edytowano w sumie 2 razy
Ale mowa cały czas od górnym kole cvt nie wariatorze ? Najlepiej jak ściągniesz sobie serwis manuala do Polarisa to będziesz miał opisana co i jak robić aby nie popsuć
-- dodano 28.11.2020 20:19 --
możliwe ,że masz rację
-- dodano 28.11.2020 20:22 --
-- dodano 28.11.2020 20:27 --
Z tego co widzę szekla 4x4 ma do sprzedania , ale cena dość wysoka za kawałem metalu , jak byś miał wymiary to tokarz bi ci to zrobił dużo taniej , ja kiedyś do kawki kupowałem po 60 zł i nie były to oryginalne tylko dorabiane przez tokarza
Ostatnio zmieniony przez jarecki13 28.11.2020 19:27, edytowano w sumie 3 razy
Bo w zwykłym sklepie nie kupisz śruby czy pręta gwintowanego z gwintem calowym. Metrycznego nie wkręcisz, a i nie każdy tokarz tak od ręki natnie ci gwint calowy.
Znalazłem manuala i nic tam nie jest pokazane że do górnego talerza trzeba wkręcać śrubę żeby wyszło tylko do wariatora. Jest napisane wykręć śrubę i ściągnij sprzęgło Strona 7.6 http://quads.ddns.net/service-manuals/p ... Manual.pdf
Na to wygląda ,że coś jest nie tak z tym talerzem , najlepiej jak jutro zadzwonisz do dilera i się zapytasz jak te koło się ściąga , ewentualnie daj gdzieś do serwisu jak masz w okolicy lub zadzwoń do poprzedniego właściciela może ci coś doradzi.
A więc dowiedziałem się tyle że nie trzeba do tego żadnego ściągacza i nie mogę zwrócić paska którego dostałem bez pudełka[ponoć teraz sprzedają bez pudełek].Czyli jestem 850zł w plecy i dalej nie wiadomo w sumie nic...
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum