Autor |
Wiadomość |
poprostuuu
Rejestracja: 16.06.2008 23:44 Posty: 6
Quad: Bashan 200CC
|
Wysłany: 17.06.2008 00:01
Jak zwiększyć moc silnika, czy można go dblokować ??
Witam.
Mam Bashana 200cc, przejechałem nim 800km.W tym czasie 2x wymieniłem olej i przeprowadziłem regulacje gaźnika(na początku gasł, dławił się itd..)Nie obeszło się też bez gruntownego dokręcenia wszystkich śrub i przesmarowania wszystkich elementów.
Quad odpukać spisuje się w miarę dobrze, żadnych usterek oprócz licznika który nie dokładnie pokazuje prędkość (podczas stałej jazdy pokazuje np. od 55-75km/h, poprostu sobie skaczą cyferki:/, żeby wywnioskować ile Jadę biore pod uwagę dolna granice którą mi wyświetla;)
Maxymalna prędkośc jaką udało mi się osiągnąć to 78km/h i tutaj pada moje pytanie, czy ktoś z Was wie jak odblokować tą maszynę żeby uzyskiwała większe osiągi i miała więcej mocy? Obiło mi się o uszy że można podobno ściągnąć jakieś blokady? Gdzie one są i jak to zrobić?
Z góry dziękuję za pomoc!
|
|
|
|
Pawel1924
Rejestracja: 14.06.2008 00:16 Posty: 64 Miejscowość: Marki
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 17.06.2008 07:37
na pewno są ale nie wiem gdzie:)
Wiem tyle że jak przejadę 500km to facet u którego kupiłem zdejmie mi je zobaczymy jak będzie w tedy spisywał się ten "quad"
|
|
|
|
Quadowicz
Rejestracja: 27.04.2008 18:02 Posty: 31
Quad: Bashan 200+linka holownicza :)
|
Wysłany: 17.06.2008 15:49
Słyszałem że podobno ma w tłumiku lub w róże od tłumika , powiedział mi o tym sprzedawca Bashana.Jak ściągniecie blokade to powinien jechać ok. 90 paru km/h
|
|
|
|
R'n'B
Rejestracja: 18.06.2008 18:34 Posty: 4 Miejscowość: Warka
Quad: Bashan
|
Wysłany: 18.06.2008 20:55
Przerywacz kierunkowskazów...
Witam serdecznie.Mam Bashana 200 i problem tego typu,że przestały mi działać kierunkowskazy.Sprawdzałem,dociskałem kostki i nic.Na liczniku też się nie zapalają diody od nich i awaryjki też nie działają.Wszystko inne w liczniku działa.Nie mam pojęcia gdzie tu jest przerywacz bo może to tego wina i oby to nie było w liczniku a jeśli tak to który element za to odpowiada ? Pod siedzeniem są dwie kostki zalane żywicą,jedna wiem od czego,ale ta druga może to przerywacz tylko coś sporo przewodów do niego.A może jest bespiecznik od kierunków,jak tak to gdzie bo ten tandetny pod siedzeniem jako główny,który wymieniłem wraz z wkładką to jedyny jaki widzę.Proszę o pomoc...
|
|
|
|
Skowron
Rejestracja: 13.06.2008 17:23 Posty: 14
|
Wysłany: 18.06.2008 21:49
Mnie jak przestal dzialac kierunkowskaz to mechanik powiedzial, ze bezpiecznik. Pojechalem na servis, wymienił i teraz wszystko dziala.
|
|
|
|
R'n'B
Rejestracja: 18.06.2008 18:34 Posty: 4 Miejscowość: Warka
Quad: Bashan
|
Wysłany: 19.06.2008 13:33
Skowron napisał(a): Mnie jak przestal dzialac kierunkowskaz to mechanik powiedzial, ze bezpiecznik. Pojechalem na servis, wymienił i teraz wszystko dziala.
Ech napisałem,że jeśli chodzi o be zpiecznik to widzę tylko ten pod siedzeniem a to jest główny od wszystkiego,jeśli jest gdzieś jeszcze i ktoś wie to niech napisze.Do mechanika nie mam zamiaru jechac z be zpiecznikiem...
przed wysłaniem kliknij sobie na przycisk [pisownia] -norbi-
|
|
|
|
KiMO
Rejestracja: 18.05.2008 14:30 Posty: 17 Miejscowość: że znowu
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 19.06.2008 14:51
a jaki olej do Bashana 200 mineralny czy półsyntetyk
czy wie ktoś jaki zalewają w fabryce
z góry dzięki
_________________ punkt G!!! Jp i tu... i tam... z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej
|
|
|
|
poprostuuu
Rejestracja: 16.06.2008 23:44 Posty: 6
Quad: Bashan 200CC
|
Wysłany: 19.06.2008 17:14
Na serwisie powiedzieli mi że najlepiej półsyntetyk 10W/40 i taki też leję(już 3 wymiana;)
Pozdrawiam
|
|
|
|
R'n'B
Rejestracja: 18.06.2008 18:34 Posty: 4 Miejscowość: Warka
Quad: Bashan
|
Wysłany: 19.06.2008 17:48
No wiem faktycznie,że bezpiecznik pisze się tak,a nie bespiecznik,ale czy to ważne,że poj.....y mi się przyciski,jak ważniejsza jest sprawa moja...
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 19.06.2008 18:20
No pewnie że to nie jest aż tak ważne,ale świadczy to o poziomie forum,no i właśnie dlatego jest ten przycisk [PISOWNIA] klikasz go przed wysłaniem posta i jest ok.
|
|
|
|
kazmirz
Rejestracja: 26.05.2008 08:53 Posty: 20 Miejscowość: leszno
Quad: Bashan 200cc
|
Wysłany: 19.06.2008 20:42
lej MOTULA 5100. 10/40
|
|
|
|
R'n'B
Rejestracja: 18.06.2008 18:34 Posty: 4 Miejscowość: Warka
Quad: Bashan
|
Wysłany: 19.06.2008 22:35
norbi napisał(a): No pewnie że to nie jest aż tak ważne,ale świadczy to o poziomie forum,no i właśnie dlatego jest ten przycisk [PISOWNIA] klikasz go przed wysłaniem posta i jest ok.
OK
|
|
|
|
Krzemek
Rejestracja: 22.06.2008 16:22 Posty: 150 Miejscowość: Jura krak-częstochowska
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 22.06.2008 16:42
nie wiem czy w tłumiku jest jakaś blokada, ale na pewno można zwiększyć ,,moc" na iglicy w gazniku. odkręć nakrętkę od góry, wyjmij przepustnicę z iglicą , w iglicy masz 5 czy 6 rowków załóż segera na NIżSZY rowek i sprawa załatwiona im nizszy rowek to większa moc i mniej benzyny w baku. pozdrawiam.
|
|
|
|
tede74
|
Zbanowany |
Rejestracja: 29.04.2007 21:13 Posty: 122 Miejscowość: Stargard Szczec.
Quad: SP 500
|
Wysłany: 22.06.2008 17:42
Krzemek napisał(a): nie wiem czy w tłumiku jest jakaś blokada, ale na pewno można zwiększyć ,,moc" na iglicy w gazniku. odkręć nakrętkę od góry, wyjmij przepustnicę z iglicą , w iglicy masz 5 czy 6 rowków załóż segera na NIżSZY rowek i sprawa załatwiona im nizszy rowek to większa moc i mniej benzyny w baku. pozdrawiam.
Za takie rady powinni Nobla dawać , jak nie masz chłopie pojęcia o działaniu gaźnika to lepiej nie doradzaj nikomu.
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 23.06.2008 10:42
Ludzie, ja was proszę, poczytajcie trochę o zasadzie działania gaźników a potem dyskutujcie. Podniesienie iglicy nie daje nic, poza zwiekszoną dawką paliwa, którą jestesmy w stanie wykorzystać TYLKO wtedy, jeśli dokonamy ingerencji w układ wydechowy. Bez tego jedyne co osiągacie to zbyt bogatą mieszankę, niewłaściwe spalanie mieszanki skutkujące szybkim zużyciem świecy i osadzeniem się nagaru na głowicy i pogorszone osiągi silnika. Na "fabryce" iglicę przestawia się tylko wtedy, gdy przy ostrym wduszeniu gazu sprzęt nie wchodzi prawidłowo na obroty tylko się krztusi, a potem dopiero wkręca. Świadczy to o niedostatecznej ilości paliwa w zakresie od 25 do 75% otwarcia przepustnicy, za które odpowiada właśnie iglica gaźnika. W takim przypadku przestawienie iglicy o ząbek lub dwa w dół ma sens, bo przywracamy prawidłowy skład mieszanki.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|