W imieniu całego Mod Teamu proszę o właściwe tytułowanie tematów, chodzi o to, że tutaj mamy kilka pojemności silników, jeżeli zakładacie temat i dotyczy on problemu zatkanego gaźnika waszej 110-tki to tak nazywajcie ten temat w ten sposób: [110] Zatkany gaźnik Jeżeli zaś chodzi o 150-tkę to nazywajcie go w ten sposób: [150] zatkany gaźnik
Czyli jak sami już wywnioskowaliście chodzi o nagłówek z pojemnością silnika na początku nazwy tematu
Proszę się stosować do tej instrukcji. stepien0601
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Dragona (Fusim 150) z aut. skrzynią i silnikiem GY6. Quad ma przejechane mniej niż 10 km. Problem polega na tym, że załączony bieg nie chce "chwycić" (bardziej wsteczny) tzn. przesuwam dźwignię biegów np. na wsteczny, dodaję gazu a gadzina nie rusza. Po paru takich próbach gdy silnik schodzi z obrotów jest takie delikatne szarpnięcie, wtedy bieg chwyta i już można jeździć, zatrzymywać się. Do póki nie rusza się dźwini zmiany biegów wszystko jest OK. Proszę o radę, może można to jakoś wyregulować (nie mam takiej śruby regulacyjnej jak na zdj. z viewtopic.php?f=72&t=37572). A może ma ktoś zdjęcia, jak wygląda taka skrzynia w środku? Zamieszczam filmik (sorki trochę ciemno było w garażu, ale można usłyszeć o co chodzi ) [youtube] http://www.youtube.com/watch?v=4VLqONuWzxc Proszę o pomoc.
witam zapraszam do powitalni ja też miałem ten problem ale w kingwayu alpinusie 150 tylko nie wiem jaki Ty masz typ skrzyni: -taką jak na zdjęciu poniżej czy taką jak ja to znaczy biegi się przełącza taką dźwignią jak od hamulca ręcznego w samochodzie
ja mam inna taką na linke dźwignia taka jak od hamulca ręcznego w samochodzie i mi wystarczyło tylko wyregulować linkę kolo skrzyni biegów bo ja skrzynię mam na ośce więc jest inna od twojej a u cb to ja myśle że trzeba wyregulować tylko nie wiem jak bo nie mam dostępu do takiej skrzyni
No właśnie, też mam taką nadzieję że tylko na regulacji się skończy. Może ktoś będzie miał zdjęcia, jak to w środku wygląda, bo się boję jeździć żeby jakiejś zębatki nie wyrobić, gdyby chwytała samą krawędzią
Z tego co widzę (może się mylę) jedyną regulacją w tej skrzyni jest możliwość przesuwania na boki tego grzebienia prowadzącego lewarek od biegów. Jego ustawiałem, ładnie go wypośrodkowałem i nic to nie zmieniło. Wpadła mi też taka myśl, że może gdy skrzynia się dotrze to problem minie
Dzisiaj zwiękrzyłem obroty, jest lepiej. Bieg chwyta za pierwszym lub drugim razem, tylko na biegu w przód przy zazębianiu daje po zębatkach
.
Nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie, czy tylko półśrodek. Przy tym nie można powiedzieć, że silnik pracuje na wolnych obrotach. Dzięki za pomoc, poczekam jeszcze może ktoś coś wymyśli i chętnie zobaczyłbym zdjęcia lub rysunki jak ta skrzynia wygląda w środku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum