Autor |
Wiadomość |
kub@
Rejestracja: 03.01.2009 11:56 Posty: 10
|
Wysłany: 20.01.2009 10:27
Blokady w Quadzie. Gdzie są, jak je znaleźć ??
Witam. Mam wielki dylemat. Czy w quadach chi ńskich czy w nawet w innych s ą jakie ś blokady np. na predko ści , obroty. Je śli tak gdzie ich szuka ć, jak je zdj ąć??
|
|
|
|
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 20.01.2009 10:34
przyłączam się do pytania kolegi... z czystej ciekawości chodź słyszałem że lepiej tego nie robić bo można silnik przekręcić.
_________________ ...why you drink & drive when you can smoke & FLY!!!
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 20.01.2009 20:54
Hmmm jestem początkujący w atv i na etapie rozebranej 110 syna i nic tam nie zauważyłem co sprawiało by blokade. Skutery Jawy i Etz ok znane z autopsji ale chinole atv?
|
|
|
|
colo
Rejestracja: 18.07.2008 19:27 Posty: 104 Miejscowość: Głogów
Quad: Honda TRX 450 R
|
Wysłany: 20.01.2009 21:16
hmmm....moim bashanem zrobilem ponad 3 tys km i nie slyszalem nie robilem nie widzialem zadnej blokady! jeżeli wkreca mi się max na obroty to jak moge miec blokade no chyba ze mowisz o odcieciu zaplonu badz dawki paliwa podczas max obrotow ale to już zajezdzanie silnika!!
pewnie widziales gdzies na allegro chinskie quady niby odblokowane po 24kM. :):)
dla mnie naciaganie takich wlasnie "nieswiadomych" jak Ty. ( bez obrazy)
aha temat dotyczy chinczkow.
|
|
|
|
kub@
Rejestracja: 03.01.2009 11:56 Posty: 10
|
Wysłany: 20.01.2009 21:59
Nc nie widzialem na alegro po prostu wiele osob mowi ze sa . Podobno nie u wszystkich ale blokada jest na module zaplonowym a innych to nie wiem. Chociazby blokada jest na pewno na tlumniku bo gdzy zalozysz wiekszy tlumnik zobaczysz ze quad jest wydajniejszy. I osiaga wieksza predkosc . Ja tak mialem gdy mi się rozpiepszył tłlumnik
|
|
|
|
DamianN
Rejestracja: 28.07.2008 09:21 Posty: 71 Miejscowość: Ostrowiec Św.
Quad: Dawniej Bashan, teraz KAWA KFX 700
|
Wysłany: 21.01.2009 00:38
Już o tym pisałem w innym temacie, wystarczy trochę poczytać a nie niepotrzebnie tworzyć nowe tematy i zaśmiecać forum, NIE MA żadnych blokad w seryjnych bashanach bs 200 s7, nie ma też żadnych blokad w tłumiku ^^, jak już to są zakładane na życzenie klienta przy kupnie.
|
|
|
|
hipon
Moderator Działu Porównania Modeli
Rejestracja: 03.07.2008 21:11 Posty: 2372 Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
|
Wysłany: 21.01.2009 08:22
kub@ napisał(a): zobaczysz ze quad jest wydajniejszy. I osiaga wieksza predkosc
Skąd wyciągnąłeś takie wnioski??
Dałeś go na hamownie czy jak?? Wątpie... To tylko Twoja wyobraźnia!! Znajomemu wybebeszyłem tłumik i wywaliłem katalizator i jest słabszy niż przed "modyfikacją"
_________________ Czas chyba wrócić do młodości
|
|
|
|
Kozitwar
Rejestracja: 05.12.2008 15:02 Posty: 441 Miejscowość: Twardogóra
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 21.01.2009 08:41
Ja z własnego doświadzenia wiem że zrobienie wolnego wydechu nie ma wpływu na krótszą żywotność silnika morderstwo dla motoru to strumienica która na pełnej p.....e wytwarza podciśnienie wysysając spaliny z cylindra sam przelotowy wydech tylko głośniej działa i jest wtedy nie ekologiczny ponieważ katalizator jak rozgrzany to spala cząsteczki sadzy za brak buta odpowiedzialne są zawory .Jeżeli jest na nich za dużo nagaru to mogą się do końca nie domykać i regulacja wtedy nawet nie pomaga .Pasta zaworowa czyni cuda
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=gaQDql_b ... annel_page
|
|
|
|
DARSON
Rejestracja: 12.07.2008 09:37 Posty: 16 Miejscowość: Częstochowa
|
Wysłany: 21.01.2009 08:53
CZESC W MOIM ATV-150 ZROBIŁEM 2 RZECZY KTÓRE DELIKAtnie poprawiły mi osiągi. przy dzwigni gazu znajdowała się śrubka która ograniczała max wychylenie gazu , po jej wykreceniu pred. max. wzrosła mi o 10 km\h. druga rzecz wyciąłem katalizator. jedni mówili ze się nie opłaca bo i tak w nim nic nie ma , u mnie było w cholere siateczek i innych pierdół. po wycięciu reakcja na gaz zmieniła się nie do poznania. wszytkie te rzeczy zrobiłem po przejechaniu 800 km wczesniej się bałem i mi odradzali. dzis mam 1650 km i wszystko chula jak należy. pozdrawiam
|
|
|
|
PITER67
Rejestracja: 08.11.2008 02:09 Posty: 243
|
Wysłany: 24.01.2009 10:54
Nie wiem czy to jest blokada? ale jak przekraczam 83Km/h zaczyna parskać kichać i muszę się doczołgac do domu 40Km/h .Sprawdziłem gażnik- ok ma paliwo ,zamykałem kranik bo może zalewa - też nie, świeca czysta.Jak postoi dłuższy czas to mu przechodzi.Rozbierałem różne motorki ale takiego objawu nigdy nie miałem.Czy to jest możliwe że moduł zapłonowy ma zabezpieczeni?Jeżeli ktoś miał takie problemy proszę o odpowiedz.Pzdrawiam.
|
|
|
|
Bedboys
Rejestracja: 02.10.2008 08:51 Posty: 386 Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
|
Wysłany: 24.01.2009 17:50
Słyszałem o jakichś blokadach w module zapłonowym ale dotyczyły LS 300, jak razem jeździliśmy to chłopak opowiadał że w serwisie na jego prośbę obcięli jakąś zworkę ( kabelek) i Lucky od razu lepiej pojechał. Tam jest zupełnie inny moduł zapłonu i raczej nie tyczy się to naszych chińczyków. Co do wydechu to jest wiele zdań na ten temat - ja swój wydech ( cały ) przerobiłem w sposób profesjonalny i efekty są zauważalne zarówno w prędkości jaki i mocy ( przyspieszenie, pokonywanie podjazdów ).
_________________ Pozdrawiam
Bedboys
|
|
|
|
Feny
Rejestracja: 15.07.2008 21:24 Posty: 488 Miejscowość: Sosnowiec
Quad: LTZ 400 & TRX 450ER
|
Wysłany: 24.01.2009 18:04
a dopasować jakieś moduły z innych quadów albo z motorów ? http://www.allegro.pl/item536284547_mod ... 00_sm.html
|
|
|
|
Bedboys
Rejestracja: 02.10.2008 08:51 Posty: 386 Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
|
Wysłany: 24.01.2009 18:17
Ale w jakim celu ?? bo nie kumam ?? masz nadzieje ze na innym module będzie lepiej ??? nie sądzę !
_________________ Pozdrawiam
Bedboys
|
|
|
|
Feny
Rejestracja: 15.07.2008 21:24 Posty: 488 Miejscowość: Sosnowiec
Quad: LTZ 400 & TRX 450ER
|
Wysłany: 24.01.2009 18:20
może zwiększy coś v-max
|
|
|
|
hipon
Moderator Działu Porównania Modeli
Rejestracja: 03.07.2008 21:11 Posty: 2372 Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
|
Wysłany: 24.01.2009 23:05
Ja również z ciekawości kieruje to pytanie co @Feny do doświadczonych quadowców co wymieniali moduł ,a nie sądzą co się stanie ,bo tego nigdy nie wiadomo jak się nei zobaczy. Może podniesie v-max ,ale jak zwykle skróci maksymalnie żywotność silnika ,albo nic nie da.
_________________ Czas chyba wrócić do młodości
|
|
|
|