Autor |
Wiadomość |
bigis13
Rejestracja: 29.08.2016 08:15 Posty: 40 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Imię: Tomasz
Quad: Stels Guepard 850
Poprzednie quady: Linhai M550
|
Wysłany: 27.12.2016 15:50
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Dzięki stegos chyba jednak canam nie myślałem ze można go kupić za ok 40tyś ale porozmawiam z chłopakami z Asp jak wyglądają przeglądy części i dostępność u nich i w Perfectmoto ale podejrzewam że nie ma problemu tylko ceny!!!
|
|
|
|
stegos
Rejestracja: 24.04.2014 16:36 Posty: 346 Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
|
Wysłany: 28.12.2016 13:43
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
ja jakbym miał taki wybór jak Ty brałbym canama miałem Kymco - mam KQ a teraz chętnie pobawiłbym się czymś co ma 2 gary pamiętać należy o jednym każdy quad ma jakieś swoje bolączki nie ma maszyny idealnej, jeden ma za mało mocy inny zaś wloty za nisko, jeszcze inny przeguby ukręca nic to nie jest jakieś mega uciążliwe ani nie psuje się non stop ale i tak potrafi człowieka z lekka wqr...
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 30.12.2016 12:05
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Wloty zawsze można podciągnąć wyżej Ja osobiście nie wybrał bym czegoś co ma silnik w układzie V. Wybrał bym Grizzly 700 albo KQ 750. Dwa cylindry kojarzą mi się fakt z większą mocą ale i też z dwa razy droższą naprawą A wiadomo nawet jak się dba jak najlepiej, traktuje się quada lepiej niż samego siebie to i tak coś się zepsuje lub coś będzie wymagało wymiany
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 30.12.2016 12:14
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
A to akurat stereotypy rozpowszechniane przez osoby które nigdy pojazdów z V nie posiadały a tym bardziej nie naprawiały. Podobnie jak komunały że Can-am jest dużo droższy w eksploatacji bo to droga marka, a akurat tak się skłąda że jest tańszy niż CF Moto
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Ostatnio zmieniony przez DKfan, 30.12.2016 12:14, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
WojtekSki
Rejestracja: 09.02.2009 16:40 Posty: 825 Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
|
Wysłany: 07.01.2017 17:57
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Hehe teraz to chyba coś pomieszałeś jak jest tańszy to chyba cen nie widziałeś wszystkich can-ama.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 07.01.2017 22:19
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
WojtekSki napisał(a): Hehe teraz to chyba coś pomieszałeś jak jest tańszy to chyba cen nie widziałeś wszystkich can-ama. Spoko dawaj przykłady i kalkulację, porównamy
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
WojtekSki
Rejestracja: 09.02.2009 16:40 Posty: 825 Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
|
Wysłany: 09.01.2017 12:43
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Oj weź pod uwagę nie wiem cyngiel gazu który potrafi w can amie pęknąć czy obudowy dyfrów ? pewnie nawet klocki hamulcowe łożyska pewnie nie tak straszna różnica ale na nie których częściach jest i to duża.
Ostatnio zmieniony przez WojtekSki 09.01.2017 12:43, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 09.01.2017 13:21
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Ale co chcecie udowadniać? Skąd wiadomo co się komu popsuje i kiedy? Z pewnością (zakładam) rozpatrując nowego to koszty serwisów a tym samym utrzymania np do 2 tyś km przebiegu są w CF wyższe przez ich chorą gwarancję/warunki. Ale już poza gwarancją materiały typowo eksploatacyjne (np oleje, filtry, klocki) maja ceny nie różniące się jakoś dramatycznie 200 czy 300% - zależy jeszcze np z jakiej półki klocki weźmiesz. Ale jak się remont kapitalny trafi to mimo zaklęć jednak zrobienia canama góry plus nowy wał troszkę szarpnie bardziej niż w G czy KQ. Jak się kupuje złom z nizin cenowych do remontu to podstawa, ze się tak liczy ale jak stać na maszynkę w dobrej kondycji lub nową/prawie nową to po co zaprzątać sobie zawczasu głowę cenami części, których prawdopodobnie nie będziemy potrzebować? Hulajnoge lepiej kupić - tam się mało rzeczy może popsuć.
_________________ V2.....sound of madness
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 10.01.2017 14:50
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Robsson, góra w Can-amie to ceny porównywalne do innych quadów, X8 czy BF natomiast całkiem możliwe że tańsze niż w KQ bo kilka osób pisało że dobry tłok sporo kosztuje, ale tutaj się nie wypowiadam bo nie wnikałem w temat. Pytanie ile kosztuje robota góry w TGB, z runku gratów się nie kupi, wszystko w oryginale i wtedy myślę że można się za głowę złapać. W Can-amie rujnuje wał i panewki ale tutaj mówimy o nowych sprzętach więc nie ma co o tak zaawansowanych naprawach myśleć. Eksploatacja jest na podobnym poziomie lub tańsza niż mniej typowych marek typu właśnie TGB. Ostatnio zakupiłem komplet klocków na cały pojazd, koszt 165zł za Delty. Do tego do Can-ama kupisz na rynku masę części używanych, a poszukajmy czegoś do TGB...
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
WojtekSki
Rejestracja: 09.02.2009 16:40 Posty: 825 Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
|
Wysłany: 11.01.2017 07:43
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Dokładnie w sumie nie ma co dyskutować jak sprzęt ma być nowy to po gwarancji można się martwić bo części to faktycznie brak ...
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 12.01.2017 14:20
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
To chyba można wziąć na logikę, że jeśli jest czegoś więcej to będzie więcej kosztować. Za dwa tłoki zapłacimy więcej niż za jeden tłok ( przykładowo ) Jeśli ceny by się nie różniły w eksploatacji i wymianie to by każdy can-amem śmigał bo to jeden z najdzielniejszych w terenie quadów chyba. Ale nie każdego stać na utrzymanie.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 13.01.2017 08:14
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Ceny w eksploatacji się nie różnią ale nie każdy śmiga can-amem bo jest sporo droższy w zakupie i nie jest quadem uniwersalnym, np do pracy to on się dużo mniej nadaje niż Rincon czy Grizzly. A co do kosztów eksploatacji to jak na razie najdroższe w utrzymaniu są Polaris i x8
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 13.01.2017 20:06
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Polaris drogi z tego faktu iż części trzeba zamawiać za granicą niestety... Najlepiej kupić coś " lokalnego ". Takiej maszyny, do której części są w każdym sklepie z ATV. Takimi quadami to chyba KQ i Grizzly. U nas teraz dużą role odgrywa waga i napęd Jechaliśmy wczoraj po polach itp... I Kymco 400 przeszła wszędzie, moje volvo 350 i KQ siadaliśmy w pół metrowych zaspach ;c Ale jak spojrzałem jak KQ zbiera się na ulicy to stwierdziłem że nie będę się pakował w V lub jakieś litrowe pojazdy. Moim wyborem przyszłości będzie KQ lub Grizzly. Mam takie jak by zaufanie do tej marki z tego powodu że dużo ich jeździ po ulicach. Hondy nie widziałem ani razu. Najwięcej KQ i Grizzlaków. Can-amy jak widzę to +800 ccm i jeżdżą oni zazwyczaj grupami ( tam gdzie są same can-amy ) Taka burżuazja
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 13.01.2017 21:37
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Dokładnie dominik011298
|
|
|
|
WojtekSki
Rejestracja: 09.02.2009 16:40 Posty: 825 Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
|
Wysłany: 15.01.2017 09:02
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Nie rozumiem na razie jakie najdroższe jest utrzymanie X8 Dkfan dla mnie nie obrażając ... piszesz u mnie serwis nie najlepszy ale kosztował 250 zł a oleje tańszy niż brp np wiec gdzie tu droższe ? odpukać nic się nie rozsypało oprócz zaworku który w ramach gwarancji dostałem.Więc chyba jednak droższy jest Can Am w utrzymaniu .Może w innym mieście serwis kosztuje więcej ale can ama też kosztuje a nowe części są droższe i tyle. -- dodano 15.01.2017 09:02 --Więc na jakiej podstawie twierdzisz że x8 jest najdroższy w utrzymaniu ?
Ostatnio zmieniony przez WojtekSki 15.01.2017 09:02, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|