co raz to inny wynik...wszystko zależy od przyczepności i udanego startu
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 04.05.2012 21:00
Re: Renegade 800 vs Raptor 700 ciekawy filmik
Aby pokazać klarowny test, trzeba by było posadzić za kierownicą kogoś kto zna się na danym sprzęcie od podszewki, bo ci na filmie wciskają gaz w opór i więcej z tego latania bokami przy starcie niż rzeczywistego startu i przyczepności.
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 04.05.2012 22:13
Re: Renegade 800 vs Raptor 700 ciekawy filmik
kaskadhero
wcale nie jest łatwiej, bo automat traci dużo na reakcji na gaz. To nie auto wyścigowe z tiptronic'iem tylko przeprawowa maszyna z powolną skrzynią pasową.
policzyłem ile dla każdego z nich na jeden kilogram masy własnej przypada koni mech... Can-Am Renegade 800: masa własna- 275kg; moc silnika 64HP; na 1kg masy własnej przypada 0,233HP Yamaha Raptor 700R: masa własna 180kg; moc silnika 48HP; na 1kg masy własnej przypada 0,267HP Czyli Raptor ma delikatną przewagę.
_________________ Face The Enemy!
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 05.05.2012 10:19
Re: Renegade 800 vs Raptor 700 ciekawy filmik
dany_47
delikatna przewaga, która jest tak naprawdę dość sporą przewagą + skrzynia manualna daje naprawdę godnego przeciwnika Renegade'owi.
Takie obliczanie ile który ma KM na 1KG nie ma sensu. Musiałbyś wziąć pod uwagę moc realną(RWHP), kwestię przyczepności opon i wiele innych czynników jak nawet waga ridera i to który pierwszy nacisnął na gaz. Dodatkowo nie wiemy czy w Renegade przypadkiem nie ma zapiętych napędów.
_________________ Był: BF 750- MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 05.05.2012 10:23, edytowano w sumie 1 raz
jak dla mnie w bezpośrednim starciu obie maszyny stoją na równi jedynie w swoich żywiołach jeden na drugim ma przewagę, a na kawałku prostej drogi różnice ścierają się prawie do 0. Ale nie ukrywajmy, obie są wspaniałe.
wcale nie jest łatwiej, bo automat traci dużo na reakcji na gaz. To nie auto wyścigowe z tiptronic'iem tylko przeprawowa maszyna z powolną skrzynią pasową.
Przejedź się najpierw czymś co ma biegi to zmienisz zdanie
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 05.05.2012 16:39
Re: Renegade 800 vs Raptor 700 ciekawy filmik
palig1
jeździłem i wiem, że zdolny kierowca umie zrobić pożytek z skrzyni manualnej czasami dużo lepszy niż wciskanie cyngla w Automacie.
jeździłem i wiem, że zdolny kierowca umie zrobić pożytek z skrzyni manualnej czasami dużo lepszy niż wciskanie cyngla w Automacie.
Dlatego też w ośkach jest skrzynia manualna Chodziło mi o to, że riderzy 4x4 nie wyobrażają sobie ile czasem my na ośkach musimy "nawachlować się" nogą
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum