Autor |
Wiadomość |
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 21.02.2008 22:53
2008 EXPO w USA pojazdów side by side
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 21.02.2008 23:21
Kurde, bardzo mi się te SxS podobają. Oczywiście po tuningu, bo fabrycznie wyglądają śmiesznie. Dołożyć takie wahacze + 4 cale, zawias long travel. Wydech + dolot i można wygrywać w zawodach w USA (takim właśnie prawie fabrycznym czasami wygrywa Dana Creech w zawodach)
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 21.02.2008 23:30
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 21.02.2008 23:39
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 22.02.2008 08:25
Fajne są, już się ich w huevos naoglądałem.
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 22.02.2008 11:37
Ja planuje zrobić takiego hi-techa typu side by side.
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 22.02.2008 13:03
No to liczę, że zaprosisz na premierę Trzymam kciuki, ubytek gotówki może być spory
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 22.02.2008 18:04
Spory to mało powiedziane... sam zawias 30 000 pln miesiąc ustawiania... tu masz ośki i wahacze oraz amortyzatory do nabycia...
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 23.02.2008 09:06
A co z silnikiem? W stanach im wystarcza wydech + dolot, więc może tutaj uda się ograniczyć budżet. Jeszcze dużo może iść na te wszystkie sprawy związane z bezpieczeństwem, rury, elementy drzwi itd.
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 23.02.2008 10:05
Silnik też trzeba podkręcić, wydech, dolot, moduł, powiedzmy 1500$-2000$. Można nawet w tej cenie podnieść ogranicznik i ruszyć krzywe zapłonu.
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 23.02.2008 10:23
Shelton napisał(a): Silnik też trzeba podkręcić, wydech, dolot, moduł, powiedzmy 1500$-2000$. Można nawet w tej cenie podnieść ogranicznik i ruszyć krzywe zapłonu.
A kiedys widzialem rhino z turbo
może wpakowac cos uzywanego np. z daihatsu charade ?? Nie ma takich ograniczen miejsca jak w atv, nawet miejsce na intercooler się znajdzie
Do dziela chlopcy, bo jakos ze wzgledu na silniki wsadzone z quadow, do sporo ciezszych pojazdow, nie robi to jakos wrazenia, jakby mialy przynajmniej 70-80km to co innego.
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 23.02.2008 11:21
Są małe sprężarki garetta. Niestety założenie turbo wymaga założenia nowego komputera i oprogramowanie wtrysku i zapłonu od zera. Często przez to odpadają nam fabryczne wskaźniki powiązane z OEMowym komputerem.
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 23.02.2008 12:26
Shelton napisał(a): Są małe sprężarki garetta. Niestety założenie turbo wymaga założenia nowego komputera i oprogramowanie wtrysku i zapłonu od zera. Często przez to odpadają nam fabryczne wskaźniki powiązane z OEMowym komputerem.
Sa, nawet caly kit do trx400 maja, no wiec dla chcacego nic trudnego
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 23.02.2008 12:32
Mi by się bardziej marzyło te 90 koni NA, bez turbo. No ale to tłoki, wałki i głowica i kompresja rzędu 14-15, jak nie 16
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 23.02.2008 12:53
Pojeździłem tym co jest i dodatkowe 10KM wystarczy, fabrycznie jest już naprawdę dobrze. O orurowanie się nie martwię, mamy w firmie TIGa.
Wszyscy malkontenci mogą się zdziwić, że taki sprzęt może całkiem sprawnie latać, a po modach jeszcze lepiej niż nie jeden oemowy quadzik.
|
|
|
|