Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Gogle...
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 10.11.2024 20:42



Odpowiedz  [ 345 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna
Gogle... 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.04.2005 17:27
Posty: 92
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: Polaris 350L 4x4 Trail Boss
PostWysłany: 16.07.2005 21:06 
Gogle...
Witam!
Napiszcie mi, czym różnią się gogle narciarskie od motocyklowych...
A może niczym się nie różnią... może tylko brakiem zrywek na szybce? :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 17.07.2005 13:31 
Narciarskie mają przeważnie dwie szybki oddzielone powietrzem by zapobiegać parowaniu w niskich temperaturach.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 15.05.2005 11:28
Posty: 73
Miejscowość: ze wsi
Quad: LONG-CZANG
PostWysłany: 17.07.2005 14:19 
hehhe tym ze miałem narciarskie i za tydzien wymieniłem szybke bo była tak porysowana ze nic nie było widac. A teraz mam najlepsze google jakie miałem Okleya nic się nie rysują duzo otworow wlotu powiatrza pojedyncza szybka nie paruje - polecam

_________________
moje fotki:
http://www.atvpolska.pl/index.php?s=galpriv&album=27
NOWE!!!!-
http://www.atvpolska.pl/index.php?s=galpriv&zdjecie=757

sąd sądem,a sprawiedliwość musi być po naszej stronie


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.04.2005 17:27
Posty: 92
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: Polaris 350L 4x4 Trail Boss
PostWysłany: 17.07.2005 14:59 
Dzięki za odpowiedzi... :D


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.06.2004 22:58
Posty: 1789
Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
PostWysłany: 17.07.2005 15:34 
Poza tym szybki w goglach narciarskich na pewno są bardziej twarde czyli tym samym mniej odporne na porysowanie . Gogle moto można niemal zgiąć w pół , czego nie da się zrobić z narciarskimi , nie wiem jak pęka szybka w takich goglach ale biorąc pod uwagę , że jest tak twarda w razie czego może być niebezpiecznie... Takie wrażenie przynajmniej sprawiają , choć popękac na kawałki chyba nie powinny , w końcu na nartach też można przygrzać w słup albo drzewo...


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.04.2005 17:27
Posty: 92
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: Polaris 350L 4x4 Trail Boss
PostWysłany: 17.07.2005 16:31 
Krz napisał(a):
biorąc pod uwagę , że jest tak twarda w razie czego może być niebezpiecznie...

Jeżeli jest tak twarda, to rzeczywiście może być bardzo nie przyjemnie... ;)

Krz napisał(a):
w końcu na nartach też można przygrzać w słup albo drzewo...

Ooooj można... pewnie dlatego nie jeżdże na nartach... :lol:


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.06.2004 23:50
Posty: 22
Miejscowość: Kraków / Tarnów
Quad: obecnie cross KX 250
PostWysłany: 17.07.2005 23:33 
krzysztof24 napisał(a):
Ooooj można... pewnie dlatego nie jeżdże na nartach... :lol:


krzysztof24 nie wiesz co tracisz unikając nart czy deski - proponuje jednak spróbować ale pod fachowym okiem co by się naprawdę nie zrazić

ale wracając do gogli to moje narciarskie też mogę we wszystkie strony wyginać i nie robi to na nich żadnego wrażenie i muszę się przyznać że od wiosny nie mając innych pod ręką już je kilka razy zakładałem wypożyczając motor crossowy :oops:
a co do rysowania to gogle narciarskie też muszą być na nie odporne bo spróbujcie jeździć w porysowanych goglach w pełnym słońcu dodatkowo odbijającym się od śniegu - wiec nie w tym problem po prostu każde z nich maja swoje przeznaczenie tak daleko już jest posunięta "specjalizacja produktu"


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.06.2004 22:58
Posty: 1789
Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
PostWysłany: 17.07.2005 23:40 
quad napisał(a):
a co do rysowania to gogle narciarskie też muszą być na nie odporne


Tia , ale ścieranie z gogli śniegu to jednak nie to samo co ścieranie z nich błota :D


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 18.07.2005 08:32 
Jest taka mala sprawa - nie wiem Panowie czy ogladacie opakowania... Ale tam jest WYRAZNIE zaznaczone zeby nie uzywac gogli narciarskich do motocross. Powod prosty - wlasnie to o czym wspominal Krz : ich twardosc. Im bardziej twarde tworzywo tym latwiej peka, a w tym wypadku wszelkie odlamki ida w oczy. Podczas jazdy na nartach nawet jesli "skleimy" się z drzewem to raczej przygrzmacamy w nie tułowiem, rekami badz czołem, zaś goglami bezposrednio raczej się nie zdarza. Natomiast na quadzie czy motocyklu mozemy "pocalowac" poprzeczke po skoku - i tutaj zda egzamin tylko miekka szyba, którą pogniemy w chińskie 7, wejdzie do środka gogli ale ma niezaprzeczalna zaletę - nie będziemy jej potem musieli wydłubywać z naszych ocząt...

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 27.01.2004 20:07
Posty: 159
Miejscowość: KRAKÓW
Quad: Suzuki LTR 450
PostWysłany: 18.07.2005 09:10 
Nie wiem czy króryś z Panów jeżdzi na nartach ,ale gogle narciarskie dobrej klasy mają taką samą sztywność jak ich odpowiedniki motocrossowe. Różnica jest taka ,że mało kto w zimie przy -20 szaleje na torze i nie est w stanie się zorientować iż minusowa temperatura powoduje zesztywnienie zarówno szyby jak i oprawy.
Przykładem jest tu Uvex model Apach Motocross,który ma taki sam odpowiednik narciarski nie różniący się niczym innym jak kolor szyby i mozliwość dołaczenia zrywek.


 
Profil
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 18.01.2006 19:52 
Chciałbym przejść tutaj z tematem z "KASK".

Co do tych Gogli z podwójnymi szybkami - to czy w nich da się wymieniać przednie szkiełka?

A co jeżeli dołożyłbym poniższy system?
Image
Czy ten film po jeździe można wyczyścić czy trzeba wstawiać nowy?

Image

I co sądzicie o tych nowych goglach Scotta?
Image

Czy się nadają do nas?

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2004 16:31
Posty: 590
Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
PostWysłany: 18.01.2006 22:34 
Co do podwójnych szyb leksanowych, przedniej części nie da się wymienić stanowią one jedną całość. Zbudowana jest tak, że najpierw mamy jedną szybę potem warstwa gąbki i następna szybka. Bardzo dobrze zdaje egzamin i opłaca się ją zakupić. B.dobra na zimowe oraz jesienne jazdy :). Co do SVS (Scott Vision System - jakby co ;) ) rolki z filmem trzeba wymieniać, raczej się ich nie zmienia, jednak tanie to one nie są ale znacznie wygodniejsze niż zrywki. Co do gogli, SCOTT wypuszcza co rok nowe typy gogli, akurat co do tych za dużo powiedzieć nie można. Nie wiemy jaki to model oraz jaka szyba może powiesz przynajmniej jaki to model to już będziemy wiedzieć coś więcej. :)

_________________
Pozdrawiam Zippo


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 19.01.2006 08:33 
Image

Ultimate Voltage MX

Lens options: Hard-Coated Chrome lexan
Venting: RAM
Features: Silicone Lined Strap, Nose guard, Threee layer NoSweat face foam, Unique chrome frame finish, Black nickel strap clips, Molded-shell case

Swoją drogą co ozancza słowo RAM i Lexan?

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 19.01.2006 09:25 
Lexan to materiał pochodny poliwęglanu z którego robi się m.innymi kabiny samolotów w odrzutowcach , a RAM to pewnie jakiś skrót , ale go nie znam.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2004 16:31
Posty: 590
Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
PostWysłany: 19.01.2006 16:58 
Heh no to mamy tutaj dopasioną wersje Voltagów :) Chromowy nosek i wykończenia co do szyby to tak jak mówi 2can. Szyba chromowa tak żeby oczu nie było widać, fajny bajerek ale cena też nienajgorsza zapewne pewnie ten model kosztuje okolo 250-300 złotych. A co do tego RAM, to mogą być tylko moje przypiuszczenia ale wydaje mi się, że chodzi że wentylacja jest w ramce samej .... bo np w niektórych modelach tak jak duble lexan tam wentylacja jest w szybce... nie wiem czy dobrze mówie jakby co to mówcie.

_________________
Pozdrawiam Zippo


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 345 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.