Widze, że sporo pytań jest odnośnie ustawiania geometrii zawieszenia przedniego w quadzie, więc zamieszczam dane znalezione gdzieś w internecie.
To było na stronie w języku angielskim, więc przetłumaczone są 3 podstawowe słowa, reszty musicie się domyślać bo nie wiem
toe-in - zbierzność kół
caster - wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
trail - wlec się, ciągnąc
Yamaha YFZ350 Banshee
Caster: 9°
Toe in: 0-10mm, 0-0.39"
Trail: 40mm, 1.57"
Suzuki LT500R i LT250R
Caster: 10°
Camber:
Trail: 42mm (1.7")
Toe-in: 11-19mm (0.4-0.7")
Turning Radius: 2.8m (9.2')
Turning angles: 32° inside, 25° outside (±3°)
Honda TRX250X Fourtrax
Caster: 8°
Camber: 0°
Trail: 35mm (1.4")
Toe-in: 10mm (0.4")
Turning Radius: 3.2m (10.5')
Kawasaki KXF250 Tecate-4 (dwie wersje: A1 i A2)
Caster: 4.5° (A1), 4.0°(A2)
Camber: 0.5° @1G (A1). 1.5° @1G (A2)
Trail: 39mm (A1), 28mm (A2)
Turning Radius: 3.2m (10.5')
Suzuki LT250S QuadSport
Camber : -positive, whatever it is
Caster: 6*31'
Toe-in: 11-19mm (0.4 - 0.7in) with 75kg
Trail: 37mm (1.4 in)
Rake: no information
Steering angles: inside wheel 35°, outside wheel 23°
Turning Radius : 2.5m (8.2 ft)
Yamaha YMF350X Warrior
Turn angles: 40° inside & outside
Caster: 7°
Trail: 30mm (1.2")
Turning Radius: 3.5m (138")
Front shock leverage ratio: 2.22:1
Rear shock leverage ratio: 2.27:1