Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Docieranie Kodiaka 450
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 04.06.2024 02:53



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Docieranie Kodiaka 450 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.09.2006 18:17
Posty: 13
Quad: Yamaha Grizzly 660
PostWysłany: 05.10.2006 19:52 
Docieranie Kodiaka 450
Witam, mam nowego Kodiaka, zrobiłem nim dopiero 20godzin, powiedzcie mi co trzeba sprawdzać na poczatku, czego trzeba najbardziej pilnować, na co zwrócić największą uwage? I dlaczego hamulce tak piszczą? Czy luzy w kierownicy po 20 godzinach to normalka?

Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.01.2006 21:50
Posty: 304
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: AC3 4x4
PostWysłany: 05.10.2006 19:57 
tombba napisał(a):
Czy luzy w kierownicy po 20 godzinach to normalka

We wszystkich mi spoktanych Kodiakach, luz ten występował.

_________________
Pozdrawiam, Paweł ;)
http://www.motocrosssiedlecin.fora.pl


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 29.05.2006 22:04
Posty: 105
Miejscowość: Tarnobrzeg
Quad: Kodiak 450 quattro,Kymco MXU 250
PostWysłany: 10.11.2006 18:47 
tombba napisał(a):
Czy luzy w kierownicy po 20 godzinach to normalka?

Jeżeli chodzi o luz kierownicy ( kierownica cała rusza się wraz z koluną w kierunku przodu i tyłu quada ) to można go zlikwidować dokręcając dwie nakrętki mocujące kolumnę na ślizgu ( aby się tam dostać należy zdjąć obudowę licznika aby uzyskać dostęp do śrub ) Przed dokręceniem dobrze jest ślizg przesmarować odrobiną smaru silikonowegoo. Docieranie silnika zgodnie z instrukcją obsługi. Dobrze jest wymienić olej w silniku po 20 mtg.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 10.11.2006 19:30 
Luzy na kolumnie w w wiekszości nowych Yamah to standard, ze względu na debilnie rozwiązane górne ułożyskowanie. jak napisał Big Błoto, góra kolumny mocowana jest do ramy za pomocą łączonej teflonowej tulei. Niestety, sprytny inzynier który to projektował nie wpadł już na pomysł że teflon z farbą współpracuje raczej słabo - efekt taki że farba z kolumny wycierając się wyciera także teflon i powstają coraz większe luzy, których przykręcanie śrub nie zlikwiduje, bo jedna połówka tulei zapiera się o drugą. Jedyny inteligentny sposób na pozbycie się tej przypadłości to zeszlifowanie kilku dziesiątych milimetra z każdej półtulejki (najlepiej na szlifierce do płaszczyzn, ale można to także zrobić papierem ściernym rozłożonym na na szybie) do momentu aż luz zniknie. UWAGA - Nie przesadzić!!

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.