Sprawdziłem dzisiaj z tym korkiem i faktycznie jest on w tylnym dyferencjale, ale znajduje się po prawej stronie dyfra patrząc od tyłu. Dodam zdjęcia żeby pokazać i może w przyszłości to komuś pomoże. Dodam również opis z instrukcji (niestety po angielsku, ale pewnie sobie poradzicie)
Tył dyfra
[photobucket]
[/photobucket]
Prawa strona z zaznaczoną śrubą regulującą na czerwono
[photobucket]
[/photobucket]
Lewa strona dyfra
[photobucket]
[/photobucket]
Zdjęcia z instrukcji
[photobucket]
[/photobucket]
[photobucket]
[/photobucket]
[photobucket]
[/photobucket]
[photobucket]
[/photobucket]
Proszę o info czy dobrze rozumiem, że właśnie ta śrubka po prawej co zaznaczyłem to od regulacji poziomu oleju, a w przednim lejemy do oporu aż się przelej?