Autor |
Wiadomość |
terenn
Rejestracja: 07.01.2007 14:28 Posty: 43 Miejscowość: warszawa
Quad: kef300
|
Wysłany: 29.07.2007 01:37
Blaster Z zupełnie innej beczki proszę o ocenę
Witam chciałem poznać Wasze zdanie na temat mojej jazdy… Nie to, że się chwale albo coś, ale po prostu szukam rady… Przy wyskoku przód idzie mi za bardzo do góry… Widać na niektórych foto… Przy odpuszczaniu gazu na końcu podjazdu dzieje się znów na odwrót… Nurkuje… Co ja mam z tym zrobic…???
A tak przy okazji niektórzy mówią, że blaster to szit… Trochę serca i pracy, a wasz też będzie tak śmigał…
link do zdjęć http://www.bikepics.com/members/terenn/95blaster/
|
|
|
|
konio
Rejestracja: 15.09.2006 01:14 Posty: 114 Miejscowość: okolice Leszna, Wrocław
Quad: LT500R, LTR 450
Poprzednie quady: Yamaha Blaster
|
Wysłany: 29.07.2007 08:29
Przy skokach musisz nauczyć się operować gazem.
Podczas lotu dodając gazu przód będzie się nieco unosił
puszczając gaz przód będzie opadał nieco szybciej.
Przy małej prędkości i po wyskoku wciśnij tylny hamulec zobaczysz jak się będzie quad zachowywał
ale z tym hamulcem to naprawdę uważaj! Możesz spaść na przednie koła i przelecieć przez kierkę
|
|
|
|
Pawel-Pol
Rejestracja: 27.12.2005 10:51 Posty: 118
Quad: Suzuki LT-R450
|
Wysłany: 29.07.2007 08:43
Może jak najeżdzasz na hopkę to dodajesz za dużo gazu albo za bardzo odpuszczasz, myślę że trening będzie najlepszy.
ten link też będzie pomocny:
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=708
P.S. Polecam założyć kask. Naprawdę może się przydać, jeśli nie chcesz wyglądać tak
|
|
|
|
sm
Rejestracja: 28.09.2006 12:04 Posty: 58 Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
|
Wysłany: 29.07.2007 09:49
jak atakujesz hopę z tą prędkością co na płaskim, oczywiście na hopie lekko gazu musisz dać, to polecisz w dal.
im więcej gazu dodasz na hopie tym bardziej wylecisz w górę.
ale do tego dochodzi jeszcze sterowanie lotem uzyskane na wyjściu z hopy i w locie, łącznie z balansem ciałem.
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 29.07.2007 10:59
Widaźć jeszcze nie miałeś ani nie widziałeś żadnej poważnej gleby skoro jeździsz w t-shircie i bez kasku
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
ATV250
Rejestracja: 03.03.2007 11:38 Posty: 759
Quad: Dobry Bashan nie jest zĹy!;)
|
Wysłany: 29.07.2007 15:22
Właśnie to co Kokos napisał, moja pierwsza rada - kask i zbroja
_________________ #68
|
|
|
|
TaSmaN!
Rejestracja: 14.11.2005 22:23 Posty: 25
Quad: YFZ, Honda Rubicon
|
Wysłany: 29.07.2007 16:03
Zgadzam się! Zainwestuj to Twoje bezpieczeństwo. A jazda bez kasku to nie hardcore tylko głupota.
_________________ Open your eyes, open your mind and try yourself...
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 29.07.2007 16:33
Dużo daje balans ciałem na przód i tył.
No i chyba faktycznie nie miałeś poważnej gleby. Jeździj tak dalej. Idę o zakład że jak wyjdziesz ze szpitala to sam zaczniesz pytać na forum jakie są najlepsze.
A trafi cię to szybciej niż ci się wydaje (poważna gleba)
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
terenn
Rejestracja: 07.01.2007 14:28 Posty: 43 Miejscowość: warszawa
Quad: kef300
|
Wysłany: 29.07.2007 21:16
miałem już pare po ważniejszych gleb.... jedna skończyła się urwaniem drążka skrętnego ....
problem w tym że nie umiem jeździć ani w tym obcisłym kasku ani w tych ciężkich butokaloszach.... co z tego że one takie sztywne jak nic w nich nie czuje.... skręciłem nogę i jakoś też mnie to nic nie nauczyło.... nie mam sianka narazie na to spłukałem się na quada...
a nie chce kupować jakieś badziewie za 150zł kask ważący kurcze 3kg... przy dobrej glebie taki kask mi skręci kręgosłup swoją wagą...
kask chce leciutki jak piurko dobrze lezący na czasce i nie zasłaniający pół świata.... a na to trza $$$
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 29.07.2007 22:14
Twój wybór - z naszej strony tylko dobre rady
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
terenn
Rejestracja: 07.01.2007 14:28 Posty: 43 Miejscowość: warszawa
Quad: kef300
|
Wysłany: 29.07.2007 23:23
Chciałbym, ale kaska nie dopisuje... Dziś też troszkę poskakałem i pojawił się luz... Chwytam koła z tyłu, myślałem, a tu tak milimetr do przodu i milimetr do tyłu dają się przesunąć, a wa hacz nie drgnie... Uuu, myślę pierwsze, wieloklin na osi... Dokręcam piastę, a tu nic, dalej luz... Chyba łożyska do wymiany nie??? Kto się zna? Bo jak tak już głupieję, to wolę żeby się koła kupy trzymały...
Mod: korzystaj z przycisku "PISOWNIA"
|
|
|
|
lipton
Rejestracja: 06.05.2007 15:11 Posty: 1332 Miejscowość: RADOM
Quad: Yamaha YFZ 450 x3
Poprzednie quady: Yamaha BLASTER, YFZ, YFZ
|
Wysłany: 31.07.2007 11:18
Wracając do butów mi też było z deka niewygodnie jeździć, no bo nie dość, że quad mały to trzeba jeszcze wajchować nogą na biegach, ale po paru godzinach jazdy przyzwyczaiłem się
_________________ Chyba się uzależniłem jestem quadoholikiem
#96 Piotr Wasik Quadimodo Racing Team
|
|
|
|