Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.05.2024 09:58



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Yamaha YFZ 450 jak serwisowac 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 08.09.2007 10:18
Posty: 5
PostWysłany: 07.03.2008 10:04 
Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
Witam
jak serwisowac Yamaha YFZ 450?
Co ile wymieniac olej i filtry ?
Jestem poczatkujacy, jazda rekreacyjna, raczej spokojna

ps. Mam jeszcze pytanie, czy trzeba przykrecac paliwo, jak quad stoi, np na noc ?


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 07.03.2008 22:33 
Co do serwisowania YFZ 450 to -> wszystko już było na tym forum! :lol:
Użyj funkcji "szukaj".
Jak quad stoi na jedną- dwie -trzy noce to nie trzeba zamykać kranika ale ...lepiej to robić, bo najlepiej to wyrobić sobie odruch wypalania paliwa i zakręcania zaworka po każdej jeździe. Powody czysto praktyczne.


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.01.2008 21:31
Posty: 57
Miejscowość: B-B
Quad: Yamaha rhino 660---- KTM exc 300
Poprzednie quady: Raptor660 .Yamaha rhino 660 Yamaha phazer 500
PostWysłany: 16.03.2008 17:22 
nie będę zakładał nowego tematu wiec zapytam tu a chodzi mi o YAMAHE 450 wersja duncan edition a mianowicie koleś kupił właśnie taka i mówi ze ma ona 70 KM :szok: a jak założy sportowy wydech 80 KM :diabeł: trochę MNIE TO ŚMIESZY ZE AZ TYLE KONI TO MA :?: JEST TO REALNE http://pl.youtube.com/watch?v=MnYPW13_RUs


 
Profil Facebook
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 16.03.2008 20:48 
Nie bądź smieszny :!: proszszsze..... co to za brednie o 70KM i podniesieniu mocy w cudownie prosty sposób, poprzez wymianę wydechu, aż o 10KM :lol:
Co za mitoman :!: Zawodnicy latający na Duncanach, po naprawdę dużych ingerencjach w silnik, osiagają coś ok 60KM.
Banshee w dwusuwie ma ok 61KM seryjnie ale ...to inna bajka.
...swoją drogą ciekawe czemu na tym filmiku robią testy na oponach z kostką?


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.01.2008 21:31
Posty: 57
Miejscowość: B-B
Quad: Yamaha rhino 660---- KTM exc 300
Poprzednie quady: Raptor660 .Yamaha rhino 660 Yamaha phazer 500
PostWysłany: 16.03.2008 21:23 
FIŚMAN napisał(a):
Nie bądź smieszny proszszsze..

to nie ja wymyśliłem te 80 KM koleś kupił ja w angli jako nowa z roku 2005 chociaż jak by miała te 60KM to przecież potwór

FIŚMAN napisał(a):
...swoją drogą ciekawe czemu na tym filmiku robią testy na oponach z kostką?

może niemieli innych widać ze koła przyczepności nie miały i pasażera wziął na pakę


 
Profil Facebook
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 16.03.2008 21:36 
Bazowy model yzf jak wykręci n hamownii 38-40KM to świat i ludzie, ale bardziej bym obstawiał na 36KM.

70-80KM trudne będzie do uzyskania nawet z najmnieszą trurbosprężarką...

Wynik rzędu 50KM po wymianie kompletnego układu wydechowego i tuningu polegającym na dodaniu paliwa, należu uznać, za fenomenalny lub małoproawdopodobny ;)


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 17.03.2008 09:54 
Shelton napisał(a):
Wynik rzędu 50KM po wymianie kompletnego układu wydechowego i tuningu polegającym na dodaniu paliwa, należu uznać, za fenomenalny lub małoproawdopodobny ;)


Mało prawdopodobny to trochę zbyt delikatne określenie. Seria ma circa 35 KM, a żeby dojść do 52 to trzeba wymienić już praktycznie wszystko co się da w silniku. Miałem takową, więc wiem co mówię. Lekki tłok, wzmacniana korba, pełny porting głowicy, absolutnie przelotowy układ wydechowy i dysze gaźniku z takim prześwitem że i mysz się przeciśnie :uśmiech: Poza tym już niewiele modyfikacji pozostaje - większy gaźnik, czy ewentualnie wynalazki typu big bore czy już ekstremalny stroker.

Sama wymiana wydechu na pewno poprawi moment, ale realny przyrost mocy (oczywiście po zestrojeniu) nie przekroczy 8 KM, zwłaszcza że seryjny wydech w YFZ sam w sobie nie jest taki zły.
W mojej "byłej" LT500R wymiana wydechu razem z zestrojeniem dawała około 10 KM, ale tam przyrost nie był z 36, tylko z 51 KM w serii. No i był to 2T, a jak wiadomo - wydech w tych silnikach czyni cuda. Wymiana układu wydechowego na profesjonalny tuningowy w skuterze wodnym to przyrosty mocy rzędu 20-45 KM :!:

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 20.06.2013 21:22
Posty: 3
Miejscowość: Dąbrówka
Quad: Yfz450 2005
PostWysłany: 20.06.2013 21:33 
Re: Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
Temat niby stary ale aktualny, bo też widzialem takiego Duncana i bardzo mnie to zaciekawilo, ktoś wie dokładnie czym jest yama wersja Duncan? czym to to się charakteryzuje w porownaniu do serii? bo w necie nic nie widać na ten temat


Ostatnio zmieniony przez byszew 20.06.2013 21:33, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 20.06.2013 22:57 
Re: Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
Generalnie Duncan to cały pakiet różnych dodatków.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 20.06.2013 21:22
Posty: 3
Miejscowość: Dąbrówka
Quad: Yfz450 2005
PostWysłany: 21.06.2013 07:32 
Re: Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
A jest to jakoś usystematyzowane? bo widziałem takiego z amorem skrętu i ogólnie zastanawiam się czy nie jest tak że duncan to po prostu "bogatsza wersja" seryjnej YFZ


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2010 14:22
Posty: 448
Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
PostWysłany: 21.06.2013 21:36 
Re: Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
Duncan Racing to firma która produkuje części tuningowe do quadów( może jeszcze do innych maszyn- nie wiem). Robi m.in.: tłoki, wałki rozrządu, wydech itd. . Gdy znajdziesz YFZ w "wersji duncan" to po prostu ktoś tak to sobie nazwał! Tak samo jak mam wsadzone wahacze, kolumne itd. LSR to mógłbym powiedzieć "mam YFZ w wersji LSR". Brednie.

_________________
SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!!
#505


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 24.06.2013 20:56 
Re: Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
Duncan nie robi tłoków, wałków - wydechy owszem. Jeśli chodzi o tłoki to korzystają albo Z CP Pistons, Albo JE bądź ewentualnie Wiseco. Podobnie jest z wałkami rozrządu - Hot Cams. Sami parają się zestrojeniem tego wszystkiego w jeden zgrabny pakiecik i w zależności od wersji przeprowadzają również porting kanałów głowicy.
Podsumowując, są dobrą i znaną od lat na rynku firmą tunerską, mającą trochę własnych produktów.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2010 14:22
Posty: 448
Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
PostWysłany: 24.06.2013 21:27 
Re: Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
http://sklepatv.pl/p/pl/007641/tlok+kompletny+duncan+YFZ+450+262833.html
http://sklepatv.pl/p/pl/002500/walek+rozrzadu+duncan+racing+YFZ+450+wydechowy.html
Sprzedają pod swoją nazwą. Sory za reklamę. Na marginesie: ceny niedorzeczne...

_________________
SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!!
#505


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 24.06.2013 21:45 
Re: Yamaha YFZ 450 jak serwisowac
Eh. Podałeś linki z polskiego sklepu importera, to co u nas ludzie wypisują a co czym jest faktycznie to drugie. Nawet na zdjęciu tłoka masz logo JE Pistons ;) Jak już podajesz konkretne informacje, to zawsze ze strony producenta, a nie jakiś wesołych resellerów. Duncanem się już "bawiłem", jak jeszcze specjalizowali się w 2T, a u nas quady były tylko egzotyką.

-- dodano 24.06.2013 21:45 --

Co do cen - nie są aż tak chore. Sam ten tłok jest nawet w USA bardzo drogi, wszystko co robi CP albo JE przekracza kwotę 230-250 USD. To już są podzespoły najwyższej klasy - a i też nie jest dookreślone jakiej wagi tenże tłok jest ani jaki jest stopień sprężania. JE słynie nie tylko z trwałości ale i z nieprzęciętnie wyżyłowanych parametrów - widziałem już ich produkcji tłoki do TRX450R ze stopniem sprężania 15.5:1, gdzie większość konkurencji kończy w okolicach maksimum 13.5:1. Trochę przesada z wałkami, ale niestety - za produkty opracowane pod marką dobrego tunera zawsze się płaci.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


Ostatnio zmieniony przez aXcid, 24.06.2013 21:45, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.