Nie do konca bym się zgodzil co do niedocierania nowych maszyn. Nawet jak wyjedziesz z salonu nowym samochodem, to jakikolwiek by nie byl - trzeba go dotrzec. W quadach, nawet tych najnowszych, po mimo zastosowania powloki nikasilowej potrzeba docierania wynika z 2 rzeczy - pierwsza, jak już wyjasnil 2can do dopasowanie się do siebie wszystkich trybow w skrzyni biegow, "rozruszanie" lozysk itd.. Rzecz druga to tlok przez pierwsze jazdy "puchnie" - normalna rzecz - wskutek wytwarzanego ciepla - jesli damy nowiutkiemu silnikowi w przyslowiowa "d..." to nie damy powiekszonemu tlokowi się dopasować - i cos musi ustapic
- na 80% beda to pierscionki oraz gladz cylindrowa od strony wydechowej ponieważ tam wystepuje najwieksze "parcie" tloka na scianki cylindra.
Co do tego ze zawodnicy dostaja maszynki nowe - zgadza się - tylko niewiele osob wie ze zywotnosc tloka to jeden wyscig , zas cylindra jakies 5 motogodzin - i wszystko do wymiany.