A to będzie maly "Howto" dla chcacych zrobic to samo w swoim Raptorze
Nie wymaga to żadnych skomplikwanych zabaw, odrobina wprawy w posługiwaniu się lutownicą, nieco precyzji i po sprawie - całość na 10 minut roboty (nawet dla tych "leworecznych oburącz"
)
1.Wyjmij akumulator
2.Odkręć CDI (bądź jak kto woli komputer lub moduł zapłonowy)
3.Usuń izolację z wiązki wychodzącej z modułu (około 3-4 cm)
4.Zlokalizuj 2 przewody - zielono-biały oraz czarny.
5.Usuń izolację z obydwu przewodów (około centyemtra z każdego),najlepiej wyciąć kawałek tak mniej więcej pośrodku, nie za blisko modułu, oczywiście nie przecinając przewodów
6.Wpleć lub wlutuj (lut jest lepszym rozwiązaniem) pomiędzy kable opornik (10-100 ohm, do kupienia w każdym elektronicznym sklepie za jakieś 10 gr.)
7. Zawiń miejsca wplecenia opornika izolacją, żeby nie nastąpiło zwarcie pomiędzy 2 przewodami
8.Zaizoluj powtornie wiązke w odizolowanym miejscu
I Voilla! Koniec pieśni, mamy do dyspozycji całe 48KM na wstecznym (ostrzegam że można zostawić największy skarb każdego mężczyzny na baku, jeśli się zapomnimy
)
Powodzenia i czekam na raporty z wrażeń