trzeba by poszukać wartości oporności statora i pomierzyć miernikiem, wartości oporności powinny się mieścić w zakresie(bo jak rozumiem to jedyny element jakiego nie wymieniłeś) co do kabli to to samo miernik i szukać czy któryś kabel nie jest uszkodzony
wymieniłeś już sporo komponentów, a co z przewodem wysokiego napięcia i fajką?
ps
Cytuj:
Pickup coil resistance 459 ~ 561 Ω at 20 °C (68 °F) (White/Red-White/Green)
Rotor rotation direction detection coil resistance 0.083 ~ 0.101 Ω at 20 °C (68°F) (Red-White/Blue)
czyli sprawdzasz oporność miedzy kablami, pickup coil to impulsator, a to drugie to cewki samego statora jak mniemam, tylko trochę dziwnie to opisane
cytat z service manuala, jeśli impulsator siadł to można kupić zamienniki, stator według mnie lepiej przewinąć niż kupić nowy chiński
http://www.moddedraptor.com/library/raptor350servicemanual.pdf o tu ^^^^^ strona nr 18