Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kryza w w wydechu.
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 11.05.2024 06:26



Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Kryza w w wydechu. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2010 14:50
Posty: 964
Miejscowość: Warszawa- Siekierki
Quad: G700 WTHC, G700 , G350
Poprzednie quady: очень
PostWysłany: 24.01.2011 21:43 
Re: Kryza w w wydechu.
No wiesz już teraz czuję jak by mi trochę tego oleju ubywało... No sądzę że tak przy 10tyś zrobię.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.04.2007 13:04
Posty: 437
Miejscowość: Swarzedz
Quad: Już nie mam, teraz hoduję jedwabniki
PostWysłany: 24.01.2011 23:16 
Re: Kryza w w wydechu.
U mnie wyszło po 4300km ale to wszystko przez filtr K&N, niestety puszcza syf. Teraz zamontowałem twin air-a i mysle ze będzie lepiej. Jutro wrzuce fotki i opis tego co u mnie było robione.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 25.01.2011 09:46 
Re: Kryza w w wydechu.
O Gonsso potafisz człowieka pocieszyć :( ,ja mam filtr KN założony przy przebiegu 800km a przy 2500km założyłem prefiltr KN ale jak na razie żadnych problemów nie mam quad nie bierze grama oleju,nie kopci no jest igiełka :D Przebieg to 4500km.Więc nie wiem czy to przez dodatkowy prefiltr którego używam :)

-- dodano 25.01.2011 10:46 --

Staszek Fistaszek napisał(a):
Ile ja mam jeszcze rzeczy do kupienia....

Ale teraz postanowiłem że handbary biorę. potem oświetlenie a na końcu silnik i mam tu na myśli:
Big bore kit 488cmm
Wydech gytr'a
Sprzęgło EPI
Dysze.

Chcę to zrobić za jednym za machem, podczas remontu silnika bo niedługo będzie czas na niego.
A jeśli chodzi o montaż EC to na dniach powinienem dostać quada od blacharza to wstawię zdjęcia jak to wygląda. Jedyne co powiem to to że Szary wolverine i pomarańczowa skrzynka coraz bardziej mi się podoba :D

Staszek a co Ty z tym remontem silnika jaki masz przebieg :?: Generalnie Rosomak powinien spokojnie dojść do 10.000km przy użytkowaniu z głową a nie bezmyślnym katowaniu.

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2010 14:50
Posty: 964
Miejscowość: Warszawa- Siekierki
Quad: G700 WTHC, G700 , G350
Poprzednie quady: очень
PostWysłany: 25.01.2011 11:02 
Re: Kryza w w wydechu.
A no mój quad jest potestowy z ramach na prezentacjach dostał w kość teraz czasami zadymi i oleju bierze rownież jakieś znikome ilości jako ze i tak narzekam na moc to wykorzystamy remonnt i damy trochę mocy maszynie sadze ze będę musiał jeszcze założyć chlodnice na przewody wody


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 25.01.2011 11:19 
Re: Kryza w w wydechu.
Czyli remont troszkę na wyrost bo możesz jeszcze śmiało śmigać :D
Jaki koszt takiego remontu i zestawu tuningowego powiększjącego pojemność silnika :?:

-- dodano 25.01.2011 12:19 --

Staszek jaki masz przebieg :?:

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


 
Profil
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.04.2007 13:04
Posty: 437
Miejscowość: Swarzedz
Quad: Już nie mam, teraz hoduję jedwabniki
PostWysłany: 25.01.2011 12:05 
Re: Kryza w w wydechu.
U mnie też jest prefiltr ale uzytkowanie naszego wolvo bylo totalnie nie zgodne z instrukcja obsługi. Błoto zakrywajce kola i ogień, prosta szutrowa i ogień, kopne piachy i ogień, ale najbardziej dostal zeszłej zimy kiedy jeszcze nie miałem swojego G7 i z kuzynem czyli razem ponad 200 kg co weekend w sniegach upalaliśmy. :lol:
W sumie wyszło to tak, że:
- nieszczelny zawór ssący - wymieniony na nowy + przeszlifowane gniazdo
- tłok wyrobil lekkie jajo bo na bokach mial o setke za malo miejsca a na froncie 2 setki za dużo - tłok wymieniłem na kuty Wiseco +1.0mm a ze starego zrobiłem popielniczke. Teraz pojemność mam o 10cc wieksza niz w oryginale hehe.
- komplet nowych uszczelek Athena
tak to wygląda
Image
tłok
Image
i już zamontowany
Image

-- dodano 25.01.2011 12:05 --

Aha do wymiany poszedł też wszczelniacz wału ten pod tą nieszczęsną gumą, nazbierało się tam naprawde dużo syfu i w koncu puscił olej.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 25.01.2011 13:31 
Re: Kryza w w wydechu.
To mnie troszkę uspokoiłeś bo mój quad ma łatwiejsze zycie.
Widzę na twojej maszynie zamontowane ALL TRCKI-jaka jest róznica w użytkowaniu między oryginalami oponami-czy są w czymś lepsze?

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2010 14:50
Posty: 964
Miejscowość: Warszawa- Siekierki
Quad: G700 WTHC, G700 , G350
Poprzednie quady: очень
PostWysłany: 25.01.2011 16:36 
Re: Kryza w w wydechu.
Gonsso jak dasz radę porób zdjęcia sprzętu i wstaw. Interesują mnie również amortyzatory... jak dasz radę opisz jak tam się poprawiły osiągi gada. I czy warto kupić 488cmm tłok.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2009 08:27
Posty: 499
Miejscowość: Kozienice
Imię: Łukasz
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: YFZ 450, Raptor 700, G450
PostWysłany: 25.01.2011 17:07 
Re: Kryza w w wydechu.
radzik - co prawda Volverine nie posiadam ale w G450 mam ALLTRACKI - brat natomiast jeżdzi na oryginalnych Dunlopach i powiem szczerze - jest różnica.

Jak pierwszy raz sypneło śniegiem - Dunlopy po świeżutkim i wysokim śniegu nie bardzo sobie radziły - natomiast w moim bieg L i nie było problemu.

Pozatym wydaje mi się - w prowadzeniu są troszke lepsze - ale to takie moje odczucie.

Pozdrawiam


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 25.01.2011 17:42 
Re: Kryza w w wydechu.
Ja uwżam,że oryginalne Maxisy są bajeczne bo praktycznie w każdym terenie sobie dobrze radzą a prawie zawsze jak wyjeżdzamy z salonu nowym quadem to pierwsze co trzeba zrobić to zmienić opony bo na oryginałach w teren raczej nie ma co wjeżdzć.Pytam bo miałem takie ALL Tracki kupić ale wybór pdał na Terra Crossy których jeszcze nie założyłem :(

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2010 14:50
Posty: 964
Miejscowość: Warszawa- Siekierki
Quad: G700 WTHC, G700 , G350
Poprzednie quady: очень
PostWysłany: 25.01.2011 19:00 
Re: Kryza w w wydechu.
Gwarantuję Tobie że będzie się lepiej jeździło. Dodatkowy plus w Twoim wypadku to to że masz w miarę lekkie opony względem moich.... ja jednak ostro po rękach dostaję przez takie klocki i to jeszcze zdystansowane... :zalamka:

Bądź co bądź quad jeździ naprawdę super z tymi oponkami jeśli chodzi o błotko, no i ten wygląd :^^D:


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.11.2008 16:48
Posty: 291
Miejscowość: Chrzanów
Quad: BRAK
Poprzednie quady: AEON COBRA 180, LUCKY STAR 250, Yamaha WOLVERINE 450
PostWysłany: 26.01.2011 19:40 
Re: Kryza w w wydechu.
Witam Panów, czy po wyjęciu tylko kryzy spotkał się ktoś z Was z wypalonymi zaworami czy to tylko obawa ?? Panowie jakie paliwo lejecie do swoich gadzin bo podobno paliwo z większą liczbą oktanów również wypala zawory?? Czy z tymi zaworami to fakty czy mity??

-- dodano 26.01.2011 19:40 --

A tak przy okazji obejrzycie to: http://www.youtube.com/watch?v=Zfhp1r8dXRY

_________________
Jeżdżę z głową ....................................... w kasku.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.11.2009 21:38
Posty: 1935
Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
PostWysłany: 26.01.2011 20:47 
Re: Kryza w w wydechu.
nie wiem dokladnie ale dwoch kolegów jeździ z wyjetymi w g 700 od roku i nic się nie dzieje, ja mam to zrobione od nie dawna i narazie(dzięki Bogu nic się nie dzieje)
Moge jutro podeslac zdjecia, bo ja wyjalem i zrobilem sam inna koncówke. chcecie?

_________________
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684
#966
Kwieciński Mikołaj
QUADIMODO RACING TEAM
RTM-RADOM


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.04.2010 21:38
Posty: 1595
Miejscowość: Ruda Śląska
Quad: Can-Am Outlander
PostWysłany: 26.01.2011 22:10 
Re: Kryza w w wydechu.
Panowie te śitko to nic innego jak zabezpieczenie przed wypadającymi z tłumika elementami np.izolacja albo jakieś metalowe elementy związane z wypaleniem albo korozją a jednocześnie zabezpieczenie przed wkładaniem czegoś do środka!!!! Zapomnijcie o jakim kolwiek wypaleniu zaworów to jakiś mit i wyssane z palca. Nie wiem po co wkładacie jakies wymyślne filtry pow albo zestawy dysz ,to i tak nic nie da :zalamka:
Co mi po filtrze który zasysa wszystko co popadnie,albo co mi po dyszach które są większe ale i tak nie sa dopasowane do konca do reszty układu,np kolektora ssącego,takie modyfikacje to strata pieniędzy.gonsso zajechał śilnik bo zmienił filtr,wypalone zawory bo dysze zle dopasowane i mięszanka żle śie spalała,nawet zmiana sprzęgła będzie skutkować przedwczesnym zuzyciem innych części np skrzyni bieg i nawt wału korbowego.ALE COS ZA COŚ wyścik gadżetów trwa :D gonsso zakładając nowy tłok nie zapomnij o tzw kontowaniu tłoka z korbowodem przestanie ci ścierac tłok i cilinder :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 27.01.2011 10:13 
Re: Kryza w w wydechu.
Odpukać ja mam filtr KN założony prawie od nowości ale quad tylko raz jeżdził na tym filtrze w kurzu i od razu po zakończeniu jazdy został wyczyszczony.Ja stosuję metodę jak wiem,że jest sucho i nie jadę jako pierwszy zakładam oryginalny filtr powietrza który w tródnych warunkach lepiej chroni silnik.
Jeżeli chodzi o poliwo to ja zawsze do quadów leję Vervę.
Generalnie jeżeli chodzi o zestaw sprzęgla Epi,dysze i filtr to jestem w 100% zadowolony bo sprzęt znacznie zyskał na osiągach.Oczywiście zgadzam się z Wojtkiem,że każda modyfikacja zwiększająca moc skutkuje skruceniem żywotności sprzętu.Mój Wolvek jest urzytkowany bardzo delikatnie więc szybka śmierć mu nie grozi :D

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.