|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
tomek1222
Rejestracja: 24.01.2010 09:07 Posty: 35
Quad: Kawasaki kvf 360
|
Wysłany: 08.12.2011 21:09
wymiana sprzęgła
wiam przymierzam się do wymiany sprzęgła na EPI i mam pytanie czy pod pokrywą sprzęgła jest uszczelka jak tak to gdzie zamówić? jak wymienić te sprężynki w sprzęgle ? i czy jest odczuwalna ta modyfikacja podczas jazdy ? POZDRAWIAM
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 08.12.2011 21:45
Re: wymiana sprzęgła
Jeśli masz małe sprężynki do sprzęgła odśrodkowego musisz zamówić uszczelkę pod jego dekiel.
|
|
|
|
jacekdl
Rejestracja: 11.11.2008 16:48 Posty: 291 Miejscowość: Chrzanów
Quad: BRAK
Poprzednie quady: AEON COBRA 180, LUCKY STAR 250, Yamaha WOLVERINE 450
|
Wysłany: 08.12.2011 22:34
Re: wymiana sprzęgła
Witaj, ja mam założone sprzęgło epi kompletne zestaw sportowo - użytkowy (występują różne rodzaje w zależności jaką chcesz charakterystykę - błotne, użytkowe, sportowe itd.) Różnica jest na oryginalnych oponach odczuwalna ale po założeniu atraków wszystko wróciło do normy. Generalnie lepszy start od dołu. Ja osobiście polecam bo to chyba jedna z nie wielu modyfikacji która rzeczywiście coś poprawia w wolerinie. Ja nie zamawiałem uszczelki - wyciąłem z krygielitu (chyba tak to się nazywa) dostępny w dobrych sklepach motoryzacyjnych (służy do robienia uszczelek) + cieniutka warstwa silikonu wysokotemperaturowego. Uszczelkę robisz smarując pokrywę pastą do butów i odciskasz na arkuszu a później wycinanie. Trzyma do tej pory i jest ok. Jeżeli chodzi o wymianę sprężynek to robiliśmy we dwóch - samemu ciężko. Mój zestaw miał dużą sprężynę, małe sprężynki oraz rolki wariatora. Jak byś chciał więcej info to PW.
_________________ Jeżdżę z głową ....................................... w kasku.
|
|
|
|
wojtekww
Rejestracja: 13.04.2010 21:38 Posty: 1595 Miejscowość: Ruda Śląska
Quad: Can-Am Outlander
|
Wysłany: 09.12.2011 19:58
Re: wymiana sprzęgła
Miałem wszystko i powiem że tylko amorki Chochoł poprawią wolverinę reszta to szkoda kasy,lepiej poprawić swoją technikę jazdy i zdecydowanie pomniejszyć swoją wagę. Mogę doradzić że wolvo najlepiej prowadzi się mając zbieżność +0,5mm pod warunkiem że w trakcie regulacji obciążymy quada 70 kg. Robiłem co mogłem z wolvo ale efekty marne tylko amorki Chochoł dały poprawę bo pewniej się czułem na zakrętach i wybojach poprawa 120% mniej walczyłem z kierownica a quad jechał tam gdzie chciałem, nie wyskakiwał z kolein i nie latał po całej drodze.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|