|
Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Autor |
Wiadomość |
FuJi
Rejestracja: 18.07.2011 22:42 Posty: 338 Miejscowość: Gliwice - Zabrze - Ruda Śląska
Quad: BYŁ MXU 500 IRS...OBECNIE BRAK
|
Wysłany: 22.10.2012 17:51
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
_________________ Pozdrawiam FuJi
|
|
|
|
mika30
Rejestracja: 13.08.2012 14:42 Posty: 33
Quad: Loncin 250cc
|
Wysłany: 22.10.2012 21:49
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Minęło już dobrych kilka dni i jako jedyny zameldował się kolega sorter z informacją na temat montażu tuningowego Gold Casoli do KXR 250, nie czekając dłużej kuzyn zamówił taki, koszt ok. 150 zł po zamontowaniu kicha, na początku nie chciał odpalić a jak już to zrobił to na zmianę albo brak wolnych lub średnich obrotów, całe szczęście że sprzedawca go przyjął z powrotem.
Co dalej, zaczęliśmy dokładnie studiować informacje na temat tego modułu i doszliśmy do wniosku że chyba tu chodzi o tzw. szeroką mapę zapłonową, następny sprzedawca potwierdził tę tezę i zaproponował niby ten sam moduł, mapa zapłonowa poszerzona ale i cena inna 270 zł, moduł został dostarczony wraz z instrukcją podłączenia, po zamontowaniu to nie ten sam silnik, odpalanie, wolne, średnie i wysokie obroty to całkowicie inna kultura silnika, to co można było sprawdzić to V max. wzrosło do 92 km/h, zmieniliśmy świecę zapłonową na irydową, tłumik od pewnego czasu już basowy, obrotu max. bo to jeszcze było można sprawdzić w granicach 10500 – 10800/min, sprawdzenie dynamicznego kąta wyprzedzenia zapłonu nie wykonano, brak sprzętu, ale jakie to ma znaczenie potwierdziło się twierdzenie że Tajwańczycy raczej produkują quady pod spokojną rekreację – no ale Polak potrafi i mit został złamany. Tylko trzeba uważać podczas kupna modułu żeby się nie przejechać tak jak nam się to zdarzyło.
_________________ Nie bój się rozumu krytykującego twe błędy; ten sam rozum wskaże ci prostą drogę do ich naprawiania.
|
|
|
|
wojtassss
Rejestracja: 16.12.2011 17:28 Posty: 111 Miejscowość: Białystok/Ełk/Grajewo
Quad: Kymco MXU 500i IRS
|
Wysłany: 25.11.2012 09:18
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Podbijam temat. Ktoś natkną się na moduł do 500i, jakieś pewne informacje?:)
|
|
|
|
wacoQ
Rejestracja: 22.03.2012 13:32 Posty: 227 Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
|
Wysłany: 25.11.2012 13:59
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Ja szukałem przez 3 miesiące - BRAK REZULTATÓW nawet w USA. Jak coś jest to tylko Made in CHINA
_________________ NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY ************** TRANS - SQUAD - TEAM**************
Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963
|
|
|
|
wojtassss
Rejestracja: 16.12.2011 17:28 Posty: 111 Miejscowość: Białystok/Ełk/Grajewo
Quad: Kymco MXU 500i IRS
|
Wysłany: 25.11.2012 15:40
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Szkoda ;( Trochę mocy by się przydało, szczególnie na 26". Widziałem sprzęgło sportowe do Kymco na ebay-u. Pytanie tylko czy warto
|
|
|
|
george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1784 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 25.11.2012 16:56
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
wacoQ napisał(a): Ja szukałem przez 3 miesiące - BRAK REZULTATÓW nawet w USA. Jak coś jest to tylko Made in CHINA ,,Sztuka mądrości polega na tym, by wiedzieć, co można czasami przeoczyć nawet wprowadzając innych w błąd.,, - a dokładnie tylko w USA a nie w Chinach, czym w jaki sposób, za ile a co najważniejsze, o ile można zwiększyć moc silnika uzyskując max. szybkością końcową w quadzie Kymco MXU 500i IRS wszystkie szczegóły tu: http://www.magnumtuning.com/en/detail/r ... u-500i-irs
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
|
|
|
|
wacoQ
Rejestracja: 22.03.2012 13:32 Posty: 227 Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
|
Wysłany: 25.11.2012 19:56
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Dałem kilku znajomym mechanikom ten namiar, wszyscy jednogłośnie wyrazili negatywną opinie
_________________ NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY ************** TRANS - SQUAD - TEAM**************
Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963
|
|
|
|
george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1784 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 25.11.2012 21:12
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
wacoQ napisał(a): wszyscy jednogłośnie wyrazili negatywną opinie Co leży u podstaw ,, negatywu,, warto by było napisać na czy polega pewnik a może to tylko teza, bo na to wygląda czytając wyżej ,,uzasadnienie,, a skoro to pewnik, dlaczego innych nie ostrzec przed wydaniem kilku dolców plus wysyłka, tylko niech ostrzeżenie będzie bardziej komunikatywne, właśnie na coś takiego czeka wielu kolegów na forum.
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
Ostatnio zmieniony przez george05, 25.11.2012 21:12, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
wojtassss
Rejestracja: 16.12.2011 17:28 Posty: 111 Miejscowość: Białystok/Ełk/Grajewo
Quad: Kymco MXU 500i IRS
|
Wysłany: 25.11.2012 21:54
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Nie wygląda to najlepiej na zdjęciach. Strona też nie budzi zaufania. Myślę, że to nabijanie ludzi w butelkę
|
|
|
|
x-motor
Rejestracja: 06.07.2011 00:33 Posty: 24
|
Wysłany: 25.11.2012 22:48
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Witam wszystkich znawców teorii , kocham ludzi za za głupotę szczególnie tych co wypowiedzi opierają się na ich własnych "błyskotliwych" teoriach (ileż może się w głowie głupot nazbierać). Na wstępie zapytam się czemu szukać CDI do Kymco w USA może lepiej w Japonii albo Niemczech - Kymco to produkt made in Taiwan więc po co szukać na innych kontynentach (i już kocioł w głowie). Kolejna sprawa to mili teoretycy słynna strona elektroda.pl też nie wzbudza zaufania i ile ludzi mądrych się wypowiada ... więc nie wiem czemu tamta się nie podoba? Mimo iż ktoś mądrze pisze (chyba brak znajomości języka Panowie - a translator coś pokichał i jest problem hehehe). Teraz sprawa do wacoQ czemu dajesz do mechanika a nie do elektryka czy elektronika aby sprawdził mechanik może ci śrubkę dokręcić a nie mieszać w modułach zapłonu. Moim zdaniem to nie chodzi o stronę, tylko o kasę gdyż trochę kosztuje i nie jest na miejscu... firma założona 1994 roku / mją profil na FB. i nie znalazłem żadnych negatywnych informacji w sieci na temat tej firmy... Może wojtassss chciał powiedzieć idę obalić butelkę a nie nabijanie w butelkę Na koniec powiem jak już kiedyś mówiłem najwięcej do gadania mają ludzie ci co nie mieli czegoś i to opisują ... tak było z modułami i CASOLI i tu jest podobnie ... Pozwodzenia ... w teoretycznym mamrotaniu i życzę Wam, abyście choć raz wnieśli coś konkretnego do forum !
_________________ Pensjonat Silverton zaprasza do Białki Tatrzańskiej
|
|
|
|
wacoQ
Rejestracja: 22.03.2012 13:32 Posty: 227 Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
|
Wysłany: 26.11.2012 10:02
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
x-motor napisał(a): Pozwodzenia ... w teoretycznym mamrotaniu i życzę Wam, abyście choć raz wnieśli coś konkretnego do forum ! Tak naprawdę twoja opinia polega na krytyce i nic konkretnego nie wnosisz w swoich poście do forum, wiec nie rozumie oburzenia. Jeśli serwis zajmuje się instalacją takiego urządzenia jak moduł to raczej posiada mechanika-elektryka prawda? Nie odwiedzam piwnic-owych serwisów Po za tym są warsztaty które po założeniu moduł np Power Commander na życzenie klienta oddają quada na hamownię i często bywa tak, że po założeniu tego modułu oraz zmiany tłumika przyrost mocy jest niewielki a to przecież markowe gadżet. Dla tego konsultowałem temat i jeśli ma wydać kasę tylko po to by mieć teoretycznie moduł oraz 2% więcej mocy to dziękuje bardzo. Po za tym forum służy do dyskusji i wyrażania swoich opinia. Skoro posiadasz MXU 500i IRS z tym modułem (bo rozumie ze temat ciebie osobiście interesuje) i uważasz że daje radę, podziel się technicznymi danymi oraz fotkami po instalacji zamiast lać wodę może w chińskich quadach faktycznie moduł zwiększa moc jednak o zwiększeniu Kymco nie słyszałem ... Po za tym Bashan-em 200 a Kymco 500 IRS jest znacząca różnica choć ten ostatni to Tajwańczyk
_________________ NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY ************** TRANS - SQUAD - TEAM**************
Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963
|
|
|
|
george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1784 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 26.11.2012 12:09
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
wacoQ napisał(a): nie wnosisz w swoich poście do forum wacoQ, nie idź tą drogą bo nie masz racji i tak długo jak się w ten sposób będziesz bronił z argumentami powyżej nigdy nikogo nie przekonasz, ponieważ to Ty praktycznie nic nie wnosisz: a.) ,,biegasz,, trzy miesiące po USA i nic nie znajdujesz – wprowadzasz Ty samym szanownych forumowiczów w błąd; b.) kierujesz w ramach ,,jak coś to Made In China,, skąd ten pomysł, dlaczego nie Taiwan, tam też się nie ,,posilisz,, gdyż cała branża wie o tym a oni (Kymco) mówią wyraźnie nasza oferta to rekreacja 5°/1500 obr./min - 15°/6500 obr./min., maks. Nm: 39 Nm 5500ob.min.. co daje moc 21.45 kW/ 29KM co przy wadze na sucho 315 kg nie wszystkich zadawala i nic dziwnego że dla wielu posiadaczy tych quadów jest za wolny, próbujcie jak chcecie, mówią Tajwańczycy jest to możliwe ale my Wam w tym nie pomożemy; c.) MAGNUM Tuning opisuje dokłanie co i jak za 150USD można od nich otrzymać i z jakim efektem, tak długo jak ktoś tego nie przetestuje nie można tego w jakikolwiek sposób negować; d.) Power Commander, 78089 Unterkirnach nie odda quada klientowi tak długo jak na wykresie z hamowni nie ma tych wszystkich parametrów które obiecuje ich moduł, kupiłeś masz problemy za zaadaptowaniem pilotują cały czas korygując błędy telefonicznie 49-7721-23181. – tylko po co to wszystko, czy ktoś a może tu próbowaliście Commandera zamontować do Kymco 500i to musicie Panowie wiedzieć że na dzień dzisiejszy jest to nie możliwe, pasuja tylko do Arctic Cat, Bombardier, Honda, Kawasaki, Polaris, Suzuki, Yamaha, i jak widać brakuje miejsca dla Kymco; e.) Co to za konsultacja beż modułu w ręce lub informacji od kogoś kto na ten krok się zdecydował z dwoma procentami więcej mocy silnika?, jeżeli to jest Twój sposób i prawo do dyskusji i wyrażanie osobistych opinii to nic dziwnego że forumowicze muszą takie dyrdymały mówiąc kolokwialnie czytać; f.) czytając post kolegi x-motor , nie odniosłem wrażenia że posiada MXU 500i IRS wręcz odwrotnie, zauważył ,,fachowość,, twojej odp. i odpowiednio zareagował swoim adekwatnym komentarzem; g.) Na koniec odsyłam ciebie do przeczytania ponownie kilku postów wyżej w tym samym temacie, gdzie mamy do czynienia z podważeniem twojej teorii że w Kymco nie można zwiększyć mocy silnika chińskim modułem zapłonowym, chyba ze Kymco MXU 250 KXR - to nie Kymco. Właśnie jest to najlepszy przykład, zainteresowany kupił, zamontował i jest zadowolony i w tych wszystkich dywagacjach od początku nam wszystkim chodzi. Mam nadzieje że pomogłem w zrozumieniu tematu i zmiany opcji ,,politycznej,, na przyszłość.
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
|
|
|
|
wojtassss
Rejestracja: 16.12.2011 17:28 Posty: 111 Miejscowość: Białystok/Ełk/Grajewo
Quad: Kymco MXU 500i IRS
|
Wysłany: 26.11.2012 13:02
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Ale piekło wywołałem jednym pytaniem. Panowie spokojnie przestańcie się nawzajem poprawiać, oczerniać i nakręcać. To nie ma sensu. Poczytałem o module i jeżeli autentycznie jest w stanie zwiększyć moc tak jak jest to zawarte w specyfikacji to mnie to interesuje. Zacznę kopać w sieci aż znajdę jeszcze więcej informacji na ten temat, może jakieś testy, skontaktuję się z nimi i jeżeli wszystko będzie ok to się pokuszę
|
|
|
|
wacoQ
Rejestracja: 22.03.2012 13:32 Posty: 227 Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
|
Wysłany: 26.11.2012 14:38
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
Faktycznie ekipa się zjeżyła trochę śmiesznie ale co zrobić a wiec reasumując do nikogo nie wysyłam apelu o to by uważał na ten moduł z linku, wyraziłem jedynie opinie opartą o kila fachowych serwisów quadowych. Nie mam go, ale chciałbym spróbować, zastanawiając się nad sensownością zakupu.... Nikogo nie namawiam ani nie odradzam, to była tylko smutna efekt poszukiwań jak dla mnie szarego posiadacza MXU. george05 napisał(a): g.) Na koniec odsyłam ciebie do przeczytania ponownie kilku postów wyżej w tym samym temacie, gdzie mamy do czynienia z podważeniem twojej teorii że w Kymco nie można zwiększyć mocy silnika chińskim modułem zapłonowym, chyba ze Kymco MXU 250 KXR - to nie Kymco. tego się nie czepiam mój błąd braku sprecyzowania modelu a po za tym to wolna rozmowa a nie instrukcja do modułu, wojtassss jakoś się nie spina tylko rozmawia a wy zachowujecie się jak wykładowcy z zadartymi nosami gdzie nie ma luzu w słowach tylko atak z docinkami x-motor napisał(a): Na koniec powiem jak już kiedyś mówiłem najwięcej do gadania mają ludzie ci co nie mieli czegoś i to opisują ... ! ....to znaczy że jak nie mam modułu to nie mogę uczestniczyć w temacie a kto z was w takim razie ma Kymco 500i IRS z tym modułem. Więcej dystansu do siebie panowie i reszty może mniej doświadczonych użytkowników, bo w końcu bezsensowne będzie pisanie tu czegokolwiek a chyba nie o to chodzi
_________________ NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY ************** TRANS - SQUAD - TEAM**************
Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963
|
|
|
|
Szakal KXR
Rejestracja: 15.03.2015 08:09 Posty: 5
Imię: Dawid
Quad: Kymco KXR 250
Poprzednie quady: --------------------------
|
Wysłany: 15.03.2015 08:19
Re: Kymco KXR250 a MODUŁ GOLD CASOL
mika30 Witam mógłbyś nakierowac na ten poszerzony moduł zapłonowy do Kymco KXR 250?
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|