Silnik: Liczba cylindrów: 1 Liczba suwów: 4 Typ chłodzenia: chłodzony powietrzem Typ rozrządu: rozrząd typu SOHC, napędzany łańcuszkiem Typ zasilania: gaźnik japońskiej marki “Keihin”, generacja PD Ø 22 Typ instalacji elektrycznej: instalacja 12V, japoński akumulator bezobsługowy 8Ah Typ świecy zapłonowej: NGK DR-8EA Pojemność skokowa: 149.4 cm3 Średnica x skok tłoka: 62.0 x 49.5 mm Stopień sprężania: 9.7 : 1 Moc maksymalna: 11 KM przy 8500 obr./min. Maksymalny moment: 9.8 Nm przy 6000 obr./min. Typ przekładni napędowej: skrzynia biegów automatyczna typu CVT w trybach pracy: F- tryb automatyczny do jazdy do przodu N- tryb luzu (bieg jałowy) R- tryb do jazdy do tyłu Przeniesienie napędu na koła: napęd 4x2 na tylna os łańcuchem Typ zapłonu: zapłon elektroniczny typu C.D.I. Typ rozruchu: rozrusznik elektryczny + nożny kick-starter Pojemność zbiornika paliwa: 8.1 litra (w tym 1 litr rezerwy) Spalanie: 4.3 litra / 100 km Prędkość maksymalna: 77 km / h
Zawieszenie: Rama: Rama wzmocniona z rur stalowych Przednie: wahacze typu A i amortyzatory hydrauliczne Tylne: wahacz wzdłużny z centralnym amortyzatorem hydraulicznym z 5-cio stopniowa regulacja tylnego zawieszenia: - komfortowe (2-zakresowe) - standardowe - sportowe (2-zakresowe)
Opony: Przednie: Kenda Pathfinder o rozmiarze 21x7-10” Tylne: Kenda Pathfinder o rozmiarze 22x10-10” Hamulce CBS przednie: mechaniczne bębnowe, 2 x bęben Ø 110 mm wskaźnik zużycia okładzin ciernych Hamulce CBS tylne: hydrauliczny tarczowy wentylowany, tarcza Ø 180 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Wymiary i wagi: Długość: 1786 mm Szerokość: 958 mm Wysokość: 1040 mm Rozstaw osi: 1115 mm Prześwit: 195 mm Masa w stanie gotowym do jazdy: 185 kg Dopuszczalna masa całkowita: 355 kg
Kymco MXer 150:
Model: Kymco MXer 150
Dane techniczne:
Silnik: Liczba cylindrów: 1 Liczba suwów: 4 Typ chłodzenia: chłodzony powietrzem Typ rozrządu: rozrząd typu OHC, napędzany łańcuszkiem Typ zasilania: gaźnik japońskiej marki “Keihin”, generacja PTG Ø 22 Typ instalacji elektrycznej: instalacja 12V, japoński akumulator bezobsługowy 8Ah Typ świecy zapłonowej: NGK DR-8EA Pojemność skokowa: 149.4 cm3 Średnica x skok tłoka: 62.0 x 49.5 mm Stopień sprężania: 9.7 : 1 Moc maksymalna: 11 KM przy 7500 obr./min. Maksymalny moment: 9.8 Nm przy 6000 obr./min. Typ przekładni napędowej: skrzynia biegów automatyczna typu CVT w trybach pracy: F- tryb automatyczny do jazdy do przodu N- tryb luzu (bieg jałowy) R- tryb do jazdy do tyłu Przeniesienie napędu na koła: napęd 4x2 na tylna os łańcuchem Typ zapłonu: zapłon elektroniczny typu C.D.I. Typ rozruchu: rozrusznik elektryczny + nożny kick-starter Pojemność zbiornika paliwa: 8.1 litra (w tym 1 litr rezerwy) Spalanie: 4.2 litra / 100 km Prędkość maksymalna: 75 km / h
Zawieszenie: Rama: Rama wzmocniona z rur stalowych Przednie: wahacze typu A i amortyzatory hydrauliczne Tylne: wahacz wzdłużny z centralnym amortyzatorem hydraulicznym z 5-cio stopniowa regulacja tylnego zawieszenia: - komfortowe (2-zakresowe) - standardowe - sportowe (2-zakresowe)
Opony: Przednie: Kenda Pathfinder o rozmiarze 20x7-8” Tylne: Kenda Pathfinder o rozmiarze 20x10-8” Hamulce CBS przednie: mechaniczne bębnowe, 2 x bęben Ø 110 mm wskaźnik zużycia okładzin ciernych Hamulce CBS tylne: hydrauliczny tarczowy wentylowany, tarcza Ø 180 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Wymiary i wagi: Długość: 1685 mm Szerokość: 980 mm Wysokość: 1030 mm Rozstaw osi: 1120 mm Prześwit: 130 mm Masa w stanie gotowym do jazdy: 166 kg Dopuszczalna masa całkowita: 316 kg
Kymco mxu 250:
Model: Kymco MXU 250
Dane techniczne:
Silnik: Liczba cylindrów: 1 Liczba suwów: 4 Norma emisji spalin: Euro 2 Typ chłodzenia: chłodzony cieczą (aluminiowa chłodnica) Typ rozrządu: rozrząd typu SOHC, napędzany łańcuszkiem Typ zasilania: gaźnik japońskiej marki “Keihin”, generacja PTG Ø 22 Typ instalacji elektrycznej: instalacja 12V, japoński akumulator bezobsługowy 12Ah Typ świecy zapłonowej: NGK DPR7EA-9 Pojemność skokowa: 249 cm3 Średnica x skok tłoka: 72.7 x 60.0 mm Stopień sprężania: 10.3 : 1 Moc maksymalna: 18 KM przy 7500 obr./min. Maksymalny moment: 19.6 Nm przy 5500 obr./min. Typ przekładni napędowej: skrzynia biegów automatyczna typu CVT w trybach pracy: F- tryb automatyczny do jazdy do przodu N- tryb luzu (bieg jałowy) R- tryb do jazdy do tyłu Przeniesienie napędu na koła: napęd 4x2 na tylna os łańcuchem Typ zapłonu: zapłon elektroniczny typu C.D.I. Typ rozruchu: rozrusznik elektryczny + reczny Pojemność zbiornika paliwa: 12.5 litra (w tym 1.8 litra rezerwy) Spalanie: 4.8 litra / 100 km (przy spokojnej jeździe) Prędkość maksymalna: 85 km / h
Zawieszenie: Rama: rama wzmocniona z rur stalowych Przednie: podwójne wahacze poprzeczne i amortyzatory hydrauliczne regulowane Tylne: wahacz wzdłużny z centralnym amortyzatorem hydraulicznym, regulacja całego zawieszenia: - komfortowe (2-zakresowe) - standardowe - sportowe (2-zakresowe)
Opony: Przednie: wysokiej klasy opona terenowa marki „Maxxis” o rozmiarze 22x7-10” Tylne: wysokiej klasy opona terenowa marki „Maxxis” o rozmiarze 22x10-10”
Hamulce: Przednie: hydrauliczne tarczowe wentylowane, 2 x tarcza Ø 180 mm, zacisk 2-tłoczkowy Tylne: hydrauliczny tarczowy wentylowany, tarcza Ø 220 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Wymiary i wagi: Długość: 1810 Szerokość: 1050 Wysokość: 1110 mm Rozstaw osi: 1170 mm Waga: 226kg
Silnik: Liczba cylindrów: 1 Liczba suwów: 4 Norma emisji spalin: Euro 2 Typ chłodzenia: chłodzony cieczą (aluminiowa chłodnica) Typ rozrządu: rozrząd typu SOHC, napędzany łańcuszkiem Typ zasilania: gaźnik japońskiej marki “Keihin”, generacja PTG Ø 22 Typ instalacji elektrycznej: instalacja 12V, japoński akumulator bezobsługowy 12Ah Typ świecy zapłonowej: NGK DPR7EA-9 Pojemność skokowa: 271 cm3 Średnica x skok tłoka: 72.7 x 65.2 mm Stopień sprężania: 10.3 : 1 Moc maksymalna: 21 KM przy 7500 obr./min. Maksymalny moment: 23 Nm przy 5500 obr./min. Typ przekładni napędowej: skrzynia biegów automatyczna typu CVT w trybach pracy: L- tryb terenowy (reduktor) H- tryb do jazdy do przodu N- tryb luzu (bieg jałowy) R- tryb do jazdy do tyłu Przeniesienie napędu na koła: napęd 4x2 na tylną oś wałem Cardana Typ zapłonu: zapłon elektroniczny typu C.D.I. Typ rozruchu: rozrusznik elektryczny + reczny Pojemność zbiornika paliwa: 12.5 litra (w tym 1.8 litra rezerwy) Spalanie: 5 litrów / 100 km (przy spokojnej jeździe) Prędkość maksymalna: 87 km / h
Zawieszenie: Rama: rama wzmocniona z rur stalowych Przednie: podwójne wahacze poprzeczne i amortyzatory hydrauliczne regulowane Tylne: wahacz wzdłużny z centralnym amortyzatorem hydraulicznym, regulacja całego zawieszenia: - komfortowe (2-zakresowe) - standardowe - sportowe (2-zakresowe)
Opony: Przednie: wysokiej klasy opona terenowa marki „Kenda” Pathfinder o rozmiarze 22x7-10” Tylne: wysokiej klasy opona terenowa marki „Kenda” Pathfinder o rozmiarze 22x10-10”
Hamulce: Przednie: hydrauliczne tarczowe wentylowane, 2 x tarcza Ø 180 mm, zacisk 2-tłoczkowy Tylne: hydrauliczny tarczowy wentylowany, tarcza Ø 220 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Wymiary i wagi: Długość: 1810 Szerokość: 1050 Wysokość: 1110 mm Rozstaw osi: 1160 mm Waga: 235kg
Kymco maxxer 300:
Model: Kymco Maxxer 300
Dane techniczne:
Silnik: Liczba cylindrów: 1 Liczba suwów: 4 Norma emisji spalin: Euro 2 Typ chłodzenia: chłodzony cieczą (aluminiowa chłodnica) Typ rozrządu: rozrząd typu SOHC, napędzany łańcuszkiem Typ zasilania: gaźnik japońskiej marki “Keihin”, generacja PTG Ø 22 Typ instalacji elektrycznej: instalacja 12V, japoński akumulator bezobsługowy 12Ah Typ świecy zapłonowej: NGK DPR7EA-9 Pojemność skokowa: 271 cm3 Średnica x skok tłoka: 72.7 x 65.2 mm Stopień sprężania: 10.3 : 1 Moc maksymalna: 20 KM przy 7000 obr./min. Maksymalny moment: 21.6 Nm przy 5500 obr./min. Typ przekładni napędowej: skrzynia biegów automatyczna typu CVT w trybach pracy: L- tryb terenowy (reduktor) H- tryb do jazdy do przodu N- tryb luzu (bieg jałowy) R- tryb do jazdy do tyłu Przeniesienie napędu na koła: napęd 4x2 na tylną oś łańcuchem Typ zapłonu: zapłon elektroniczny typu C.D.I. Typ rozruchu: rozrusznik elektryczny + ręczny Pojemność zbiornika paliwa: 13 litra (w tym 1.8 litra rezerwy) Spalanie: 5 litrów / 100 km (przy spokojnej jeździe) Prędkość maksymalna: 90 km / h
Zawieszenie: Rama: rama wzmocniona z rur stalowych Przednie: podwójne wahacze poprzeczne i amortyzatory hydrauliczne regulowane Tylne: wahacz wzdłużny z centralnym amortyzatorem hydraulicznym, regulacja całego zawieszenia: - komfortowe (2-zakresowe) - standardowe - sportowe (2-zakresowe)
Opony: Przednie: „Maxxis” o rozmiarze 21x7-10” Tylne: „Maxxis” o rozmiarze 20x11-9”
Hamulce: Przednie: hydrauliczne tarczowe wentylowane, 2 x tarcza Ø 180 mm, zacisk 1-tłoczkowy Tylne: hydrauliczny tarczowy wentylowany, tarcza Ø 220 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Wymiary i wagi: Długość: 1720 Szerokość: 1035 Wysokość: 1100 mm Rozstaw osi: 1170 mm Waga: 205kg Dopuszczalna masa: 365kg
Kymco mxu 450i:
Model: Kymco MXU 450i
Dane techniczne:
Silnik: Ilość suwów: 4 Ilość cylindrów: 1 Układ rozrządu: SOHC Pojemność: 442 cm3 Moc: 33 KM przy 7500 obr/min Moment obrotowy: 34 Nm przy 6500 obr/min Średnica i skok tłoka: 89 x 71.2 mm System zasilania w paliwo: wtrysk paliwa Chłodzenie: Ciecz Rozrusznik: Elektryczny Pojemność zbiornika paliwa: 15 L Skrzynia biegów: Automatyczna Napęd: 4WD/2WD
Nadwozie: Konstrukcja: Rama stalowa Masa własna: 276 kg Długość całkowita: 2123 mm Szerokość całkowita: 1102 mm Wysokość całkowita: 1192 mm Wysokość siedzenia: 843 mm Rozstaw osi: 1219mm
Opony: Przód: 24 x 8 - 12 Tył: 24 x 10 - 12
Hamulce: Przód: Podwójne tarcze 190 mm Tył: Tarcza 220 mm
Silnik: Ilość suwów: 4 Ilość cylindrów: 1 Układ rozrządu: SOHC Pojemność: 442 cm3 Moc: 33 KM przy 7500 obr/min Moment obrotowy: 33.5 Nm przy 6500 obr/min Średnica i skok tłoka: 89 x 71.2 mm System zasilania w paliwo: wtrysk paliwa Chłodzenie: Ciecz Rozrusznik: Elektryczny Pojemność zbiornika paliwa: 15 L Skrzynia biegów: Automatyczna Napęd: 4WD/2WD
Nadwozie: Konstrukcja: Rama stalowa Masa własna: 268 kg Długość całkowita: 1905 mm Szerokość całkowita: 1210 mm Wysokość całkowita: 1230 mm Wysokość siedzenia: 855 mm
Opony: Przód: 23x8-12 Tył: 23x10-12
Hamulce: Przód: Hydrauliczne - dwie tarcze Tył: Hydrauliczne - jedna tarcza
Silnik: Ilość suwów: 4 Ilość cylindrów: 1 Układ rozrządu: DOHC Pojemność: 499 cm3 Moc: 36 KM przy 6500 obr/min Moment obrotowy: 38 Nm przy 5500 obr/min Średnica i skok tłoka: 92 x 75 mm System zasilania w paliwo: gaźnik Chłodzenie: Ciecz Rozrusznik: Elektryczny i nożny Pojemność zbiornika paliwa: 17 L Kompresja: 10,5:1 Skrzynia biegów: Automatyczna Napęd: 4WD/2WD
Nadwozie: Konstrukcja: Rama stalowa Masa własna: 306 kg Długość całkowita: 2203 mm Szerokość całkowita: 1223 mm Wysokość całkowita: 1234 mm Prześwit: 230 mm Wysokość siedzenia: 848 mm
Opony: Przód: 25 x 8 - 12 Tył: 25 x 10 - 12
Hamulce: Przód: Podwójne tarcze 190 mm Tył: Tarcze 220 mm
Zawieszenie: Przód: Niezależne podwójne wahacze Tył: Wahacz (Niezależne dla Modelu 500IRS)
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum