Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kymko kxr 250
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 09.05.2024 03:32



Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Kymko kxr 250 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 07.12.2004 14:50 
Kymko kxr 250
Kto posiada tego quada. Chce wszystko wiedziec ma jago temat. Mam zamiarkupić tego quada. Nie psuje się da się tym skakać. Słyszałem ,że w komplecie jest 2 zestaw kół na droge.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.05.2004 10:43
Posty: 23
PostWysłany: 07.12.2004 14:57 
Grzegorz ( http://www.quadzik.pl ) ma KXR 250 ...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 07.12.2004 15:35 
Fajna stronka i dobry pomysł z tą techniką jazdy. Mam jeszcze jedno pytanko czy tym się da skakać i zdaje mi się <w porównaniu z YFZ 450> ma trochę wąski rozstaw osi.
proszę o opinie.
pozdro viper


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 15.07.2004 20:55
Posty: 128
Miejscowość: mazowieckie
Quad: testowy :)
PostWysłany: 07.12.2004 16:19 
Porównanie KXRa z YFZem jest oczywiście fotomontażem....:)

Jeżeli chodzi o rozstaw osi KXRa to jest on porównywalny ze standardowym rozstawem YFZa (KXR ma nieco mniejszy rozstaw). Na tym porównaniu YFZ jest po tuningu przedniego zawieszenia.

Stabilność w zakrętach na umiarkowanym poziomie - oczywiście trzeba balansować ciałem. Na ostrych zakrętach na torach motocrossowych brakuje trochę szerszego przedniego zawieszenia.

Czy da się tym skakać? Moim zdaniem tak... Zdjęcia i film do obejrzenia na www.quadzik.pl (zawody motocrossowe w Sochaczewie). Przednie zawieszenie jest słabe (jeżeli chodzi o skoki), natomiast tylne jest O.K. (oczywiście jak na standardowo montowane)... Niestety po intensywnej jeździe (skoki i nierówności toru motocrossowego) przednie zawieszenie traci na pewien czas swoje właściwości i ma tendencję do dobijania. Ale po odpoczynku znów wraca do normy. Waga KXRka też jest duża bo około 200 kg.

Jeżeli chodzi o komplet opon drogowych to jest oczywiście (ale mi zaproponowano go za dodoatkowe 2000 zł razem z felgami i oponami). Może teraz jest jakaś promocja, ale to najlpiej ustalić z lokalnym dysrtybutorem Kymco.

Dostępność części: raczej na dobrym poziomie (duża liczba dystrybutorów w Polsce). Potrzebowałem nowy łańcuch - to kupiłem go od ręki.
Można zakupić również elementy tuningowe do KXRka (tłumik, podłogi, zawieszenie przednie, dystanse.

Awarie: (informacja tylko o moim KXRku):
- bardzo często luzuje mi się łańcuch (nie wiem czy jest to wada KXRów czy tylko mój model ma taką przypadłość - niestesty będąc na torze motocrossowym w Strykowie straciłem łańcuch gdyż w porę go nie naciągnąłem)
- poza tym quadzik sprawuje się dobrze

Minusem KXRka może być brak alternatywnego uruchamiania silnika (tylko rozrusznik), więc jeśli akumulator nam się rozładuje no to pchanie albo cholowanie, albo wspomaganie z inego akumulatora. Niestety z tzw. pychu KXRa nie można uruchomić.

Jeździłem KXRkiem nawet po śniegu i było po prostu SUPER. Oponki bardzo dobrze trzymały się śniegu - super poślizgi ale wszystko pod kontrolą - żadnych niespodzianek (byłem mile zaskoczony).

Moim KXRkiem jeździłem max. z prędkością 90 km/h ale tylko po asfalcie. Po leśnych duktach (raczej ubitych) około 70-80 km/h. Niestety na poligonie zielonkowskim (bardzo dużych piach) to już tylko max. 55 km/h.
Trochę brakuje mocy... ale to przecież tylko 250-tka....

Pozdrawiam Grzegorz

P.S.
Viper jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania to śmiało dzwoń...[/list]


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 08.12.2004 10:35 
Syszaem że do kxr 250 w komplecie są opony dorogowe. jest to opcja dla modelu z homologacją, Jaki lepiej wybrać homologacją czy bez, jest to jakaś róznica? Można z tego quada uzyskać wiećej mocy ptrzez jakiś tuning np. wydechu i czy są dostępne cześci do tuningu tego modelu. :diabeł: :P :szok: :lol:


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 15.07.2004 20:55
Posty: 128
Miejscowość: mazowieckie
Quad: testowy :)
PostWysłany: 08.12.2004 10:58 
Ja posiadam wersję homologowaną KXRa, i z tego co wiem to różni on się od wersji nihomologowanej tym, że ma bagażnik z tyłu oraz migacze, i lusterka - czyli jest przystosowany do poruszania się po drogach publicznych, czyli można go przede wszystkim zarejestrować. KXR jest obecnie rejestrowany jako pojazd samochodowy inny (pojazd samochodowy czterokołowy, ew. motocykl czterokołowy). Właśnie jutro odbieram stały dowód - większych problemów z rejestracją nie było (poza tym że najpierw chciano zarejestrować go jako motocykl, ale wtedy do prowadzenia potrzebne jest prawo jazdy kat. A, a w przypadku rejestracji L7e wystarczy prawo jazdy kategorii B).

Jeżeli chodzi o tuning, to tak jak napisałem poprzednio - jest możliwość zakupienia podłóg, tłumika, dystansów, przedniego zawieszenia....

Na stronach jednej z niemieckich firm widziałem tłumik zwiększający moc do wersji niehomologowanej o 4 kW a do wersji homologowanej o 2kW. Myślę że różnica wynika tylko i wyłącznie z przepisów homologacyjnych (gdyż moc nie może przekroczyć pewnej granicy w homologowanych quadach - 15kW).
http://www.hatzigmoser.at/index1.html

Polski dystrybutor Kymco oferował mi tłumik włoskiej firmy do KXRa za około 800 zł.

Podłogi z parcianymi paskami do KXRa w pewnej firmie to koszt 990 zł. Ja zrobiłem swoje podłogi za jedyne 67 zł (koszty materiałowe) + robocizna własna (bezcenne) :o)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 08.12.2004 14:15 
To nie żle z tymi podłogami. Kymco ma chyba najtańsze cześci eksploatacyjne i nie drogie dodatki. Dzis własnie ide go oglądać. I cały czas nie wiem jaką mam wziąć wersje. Cczy do wersji z homologacją są dodatkowo opony drogowe tak w necie czytałem. Jak możesz to podaj mi ceny tych wszystkich dostępnych wersji.
DZIĘKI ZA RADE
pozdro viper


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 15.07.2004 20:55
Posty: 128
Miejscowość: mazowieckie
Quad: testowy :)
PostWysłany: 08.12.2004 14:20 
KXR homologowany - 19700 PLN
KXR niehomologowany - 18000 PLN

- ewentualne rabaty zależne od dealera

Ja dostałem GRATIS pierwszy przegląd po 500 km
(robocizna + materiały) czyli około 350-500 zł...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 08.12.2004 14:57 
O to ładnie dzisiaj albo w piątek Jadę zamówić. Nakręciłem mnie na to Kymco..


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 09.12.2004 17:32 
Właśnie dziś stałem się szczęsliwym posiadaczem kymko fxr 250. Jestm zadowolony z tego powodu. włodzi na tylne koła bez problemu i da się tym pobawić. w ogóle fajne i śmiszne jest.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 15.07.2004 20:55
Posty: 128
Miejscowość: mazowieckie
Quad: testowy :)
PostWysłany: 09.12.2004 18:49 
Gratuluję....
Można się tym pobawić, masz rację....
Z czasem może trochę mocy zabraknąć...

Viper, dodają te koła gratis czy nie dodają?
Którą wersję zakupiłeś homologowaną czy nie?

I oczywiście kolor czerwony....

Pozdrawiam Grzegorz

P.S.
Może kiedyś wystartujemy razem w jakiś zawodach, to bym miał konkurencję, a nie tylko te YFZy :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 10.12.2004 07:31 
pasujePościgamy się na pewno, ale zawsze jak śą zaeody to ja albo jestem chory albo mnie rodzice nie puszczają. Kupiłem wersje z homologacją i dodatkowo dostałem opony drogowe. pierwszą recz jaką zrobiłem zdjełem kierunkowskazy. Pierwsyd dzień jazdy po torze i od razu gleba, ale Kymco jest wytzrymałe i nic się nie stało.

Chce kupić wydech i poszerzyć przednią os. Znasz jaką firme gdzie dostane wydech do niego. przednie zawieszenie che mieć taki jak na załączniku... wiesz czy będzie taki model co do KXR pasuje.
http://quadzik.pl/page.php?cmd=more&mid ... cat=&id=60
pierwsz zdjęcie na tej stronce.
pozdro viper


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 15.07.2004 20:55
Posty: 128
Miejscowość: mazowieckie
Quad: testowy :)
PostWysłany: 10.12.2004 09:35 
W sprawie wydechu skontaktuj się z importerem Kymco na Polskę - firmą Motor-Land, adres znajdziesz poniżej:
http://www.atvpolska.pl/adresy.php3/0/7/0/0

Jeżeli chodzi o podłogi (a uważam że jest to podstawa) to ja pytałem w V2 Opole:
http://www.atvpolska.pl/adresy.php3/0/3/0/0
Zapytaj się tam również o przednie zawieszenie i tylną oś...

Ja mam wersję bez tuningu... Do jazdy po torze zdjąłem lusterka oraz tylny bagażnik (który służy mi tylko w czasie dalekich wypraw)...

Ja do tej pory (odpukać) nie miałe jeszcze żadnego dzwona, ale może dlatego że uczyłem się jeździć na Kymco MXeR 150 - które jest o wiele bardziej wywrotne niż KXR.

A jeżeli chodzi o zawody to jeszcze raz serdecznie zapraszam. Niestety póki co nie powstanie dla nas oddzielna klasa do 250 ccm, nad czym ubolewam. Niestety brak jest wsparcia finansowego któregokolwiek z importerów, ale to już oddzielny temat :(

Pozdrawiam Grzegorz


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.12.2004 17:30
Posty: 2
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 12.12.2004 18:49 
Witam !!!
Rzeczywiście KXR jest bardzo fajną maszynką. Miałem okazje się nim przejehcać. Bez problemu można sobie poskakać na hopah, kręcić bączki. Wpożo jak dla początkującego. I oczywiście VIPER trzeba mieć głowe na karku :)

P.S.
www.quadzik.pl - niezły pomysł z tą stronką, bardzo mi się podoba, czekam na następne fotki i nie tylko ..... :D
__________
Pozdrawiam !!!!!


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 14.12.2004 13:34 
Strona jest super. Są potrzebne rzeczy który każdy początkujący i fan powinien wiedzieć.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.