Jak widać Polaris co raz bardziej zaczyna wchodzić w sport. Wchodzi nowy model Outlaw 525 S ( dawny Predator ) oraz Outlaw 450 MXR
![:D :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Polaris Predator został gruntownie zmodernizowany, z silnika 500ccm teraz ma 525ccm od KTM-a, jego nazwa to Outlaw 525 S.
Teraźniejszy Outlaw z niezależnym będzie się nazywał Outlaw 525 IRS.
Outlaw 450MXR ma jednostkę również pochodzącą z stajni KTM-a, tak więc pogłoski o rozstaniu się tych dwóch koncernów to zwykłe plotki.
Również Polaris Hawkeye już nie będzie Hawkeyem a Sportsmanem. Teraz będzie Sportsman 400H.O. ( w budzie Hawkeye ) więc już będzie fajnie chodził. Z oferty został wycofany Sportsman 450. Nie będzie też już Sportsmana X2 800, teraz będzie tylko 500 ( jak teraz ) i 700.
Wersja 800 będzie dostępna jako Touring.
Dodatkowo, normalny Sportsman 800 EFi zyskał teraz dwie literki w nazwie, i nazywa się Sportsman 800 EFi H.O. ( High Output - podwyższona wydajność ), tak więc można z tego wywnioskować że silnik został wzmocniony
Scrambler nadal jest taki sam
![:szok: :szok:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Zero zmian, tylko kolory obudów uległy zmianie, co mnie cieszy
ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE
![8) 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Szczególnie jeśli chodzi o quady sportowe Polarisa z jednostkami od KTM-a
![:diabeł: :diabeł:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Japończycy idźcie lepiej jeść ryż
![:uśmiech: :uśmiech:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)