Jak obiecałem na dziś, tak z danego słowa się wywiązuję. Sprawdziłem to i owo..
Oczywiście przed sprawdzeniem próby były czy ładnie działa quadzik.
Więc:
1. Do komory pływakowej wchodzi
55ml paliwa.
Dodam że nie przelewa mi się ani nie brakuje paliwa podczas jazdy czy na postoju.
2. Przerwa na świecy
0.55mm.
3. Kolor świecy
jasny, nie okopcona elektroda.
4. Oznaczenie świecy
NGK D8EA.
5. Śrubka składu mieszanki
wykręcona 2 obroty.
6. Rada na świecę w której iskra "bije na boki"
Świecę wyżarzamy bądź jak kto woli wypalamy ( określenia różne)
Wkładamy świecę do żaru, a to robiłem w piecu w żarze z węgla. Czekamy aż świeca się nagrzeje do czerwoności.
Pamiętajcie Wkładamy świecę mniej więcej do połowy gwintu. Dalej nie próbowałem ale to uszkadza świecę.
Gdy świeca jest nagrzana, wyciągamy ją i w temperaturze normalnej pokojowej studzimy.
Nie wkładamy do wody Świeca ma ostygnąć sama a my gdy świeca nie będzie już bardzo czerwona szczotką drucianą czyścimy ją do takiego stanu aż będzie błyszcząca jak nowa
Sprawdzona przeze mnie metoda, jeżdżę na świecy wypalanej i już 600km wytrzymała
7. Iglica
znajduje się na drugim ząbku licząc od góry
Dane zawarte w tekście są do silnika Bashana 200cc
Pablo1992_016