|
mapy do modułów powercommander III i V
Autor |
Wiadomość |
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 29.03.2011 18:51
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Polecam Wam świecę Colortune do weryfikacji efektów w komorze spalania. To najprostszy i najszybszy sposób na sprawdzenie efektów strojenia.
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 29.03.2011 19:05
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Shelton a gdzie i za ile takie ustrojstwo można kupić?
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 29.03.2011 19:14
Re: mapy do modułów powercommander III i V
pamiętam to jeszcze z czasów jak kumpel tuningował kadeta c miał silnik 2,4 i 2 gazniki webera kosztowało wtedy około 30 euro za sztukę właśnie zerknąłem na ebay podrożały 44 euro za sztukę komplety drożej http://stores.ebay.de/Motorentechnik-un ... 1487728016-- dodano 29.03.2011 19:13 --właściwie po normalnej świecy też wszystko widać kiedyś przy motorach sprawdzaliśmy tak ostatnie kilkadziesiąt metrów przed garażem zapłon off i na sprzęgle się dotaczamy potem wykręcamy swiecę normalne spalanie złoto-brązowa lub brązowa czarna za bogato biała za ubogo -- dodano 29.03.2011 19:14 --i filmik http://www.youtube.com/watch?v=6hFUvQ4gaPc
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71 29.03.2011 19:14, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 29.03.2011 21:12
Re: mapy do modułów powercommander III i V
no ale mamy szerokopasmówke i ona jest najdokładniejsza
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 30.03.2011 08:40
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Ale ona jest z kolektora. Tutaj masz szybką weryfikacje, co prawda bez obciążenia, ale za grosze.
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 06.04.2011 17:26
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Okazuje się, że przełącznik map w pcV nie działa razem z autotunem. Tzn. trzeba wyłaczyć w ustawieniach w programie autotuna żeby móc wgrać druga mapę. Wtedy można przełącząć między dwoma mapami. W momencie ponownego właczenia autotuna program wymusza usuniecie jednej z map (musimy wybrac, którą usunąć). Na włączonym autotunie przełacznik dział jako wyłacznik auto tuna. W pozycji 1 autotun właczony i trymujący mapę, w pozycji 2 auto tune wyłaczony.
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 06.04.2011 20:29
Re: mapy do modułów powercommander III i V
w pozycji 2 działa mapa którą zostawiliśmy
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.04.2011 20:52
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Przypominam, że Autotune i sonda nie są odporne na wodę i musicie coś z tym poradzić. Derhund wie co zrobić
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 16.04.2011 06:01
Re: mapy do modułów powercommander III i V
No właśnie -- dodano 16.04.2011 06:01 --Pytanie do Sheltona alboe Derhunda: Panowie po czym poznać, na której mapie pracuje silnik jeśli używam przełącznika map? Tzn. w programie pcV mam wgrane dwie mapy position 1 i position 2, jak sprawdzić na której mapie jadę w konkretnej pozycji przełącznika map? Inaczej rzecz ujmując jak sprawdzić, która mapa jest przypisana do danej pozycji przełącznika?
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
Ostatnio zmieniony przez gery, 16.04.2011 06:01, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 16.04.2011 21:43
Re: mapy do modułów powercommander III i V
podłączyć notebooka podczas przełączania będzie ci się zmieniało map position zapamiętaj albo zaznać sobie na włączniku jest jeszcze opcja podłączenia tego wyświetlacza z dynojeta -- dodano 16.04.2011 06:06 --Shelton napisał(a): Przypominam, że Autotune i sonda nie są odporne na wodę i musicie coś z tym poradzić. Derhund wie co zrobić polecam pudełeczka "pelican" taki odłam skrzynek "peli" podobne do explorera pudełęczka te mają dokładnie takie parametry jak ich większe rodzeństwo, nawet zaworki posiadają -- dodano 16.04.2011 06:07 --gery a na wydech snorkiel a ten masz u mnie zaklepany już -- dodano 16.04.2011 21:43 --gery oto przykład pudełka do pc Uploaded with ImageShack.us
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71 16.04.2011 21:43, edytowano w sumie 3 razy
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 21.04.2011 18:09
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Fajny patent z tym pudełkiem. Gdzie kupowałeś? Muszę też jak najszybciej o tym pomysleć bi po ostatniej jeżdzie po górach świętokrzyskich i myciu quada karcherem miałem pełno wody pod siedzeniem. Wrzuć jakieś nowe mapki to w święta je potestuję Jak mówiłeś w rozmowie tel. ustawiłeś AFR na 12.8. Zobaczę jaka jest różnica pomiędzy AFR 13,5. -- dodano 21.04.2011 18:09 --Fajny patent z tym pudełkiem. Gdzie kupowałeś? Muszę też jak najszybciej o tym pomysleć bi po ostatniej jeżdzie po górach świętokrzyskich i myciu quada karcherem miałem pełno wody pod siedzeniem. Wrzuć jakieś nowe mapki to w święta je potestuję Jak mówiłeś w rozmowie tel. ustawiłeś AFR na 12.8. Zobaczę jaka jest różnica pomiędzy AFR 13,5.
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
Ostatnio zmieniony przez gery, 21.04.2011 18:09, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 21.04.2011 18:51
Re: mapy do modułów powercommander III i V
pudełko nie moje , tylko fotka kolorem podeszła pod mojego brutka sam szukam takiego pudełka opcją są wędkarskie pudełka na przynęty , też są wodoodporne
wkurze mnie ta kontrolka FI co mi miga , mógł się przy zakłądaniu snorkli jakiś przewodzik lub szlaufik przygiąć ale gad śmiga jak ta lala, zero strzałów, fajnie staje dęba
co do PCV to jak zadasz AFR to po jakimś czasie pojawią się korekty "TRYMY" wtedy wchodzisz w jedną z zakładek i wybierasz akceptuj trymy wtedy trymy przenoszą się na mapę na pozycji 1 a na pozycji 2 autotune na wyzerowanych trymach znów zaczyna się stroić i je zapełniać
wtedy latasz albo na stałej mapie albo na autotune który cały czas w realu koryguje mapę trymową
nawet na tym samym zadanym afr autotune stworzy mapę trymów zależnie od twojej jazdy będzie inna w zależności czy dajesz ognia czy jezdzisz spokojnie
to mi się rzuciło w oczy
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 21.04.2011 20:22
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Takie pudełko, to koszt około 90pln. Są dostępne od ręki.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 21.04.2011 22:03
Re: mapy do modułów powercommander III i V
a to się nie chwaliles
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
daras11
Rejestracja: 16.07.2010 07:20 Posty: 48 Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Quad: Suzi LTR & Access 450
|
Wysłany: 09.05.2011 09:43
Re: mapy do modułów powercommander III i V
podłącze się pod temat. jaki może być powód że PC przestał dodawać mocy??? mam ltra, wszystko super działało. maszyna miała kopyto jak cholera, a teraz śmiga jak zwykła seria. podłączenia są bez zmian, mapy też te same. dostałem sugestie ze to regulator ciśnienia paliwa, jednak po wymianie bez zmian. na żadnej mapie nie dodaje mocy. Koledzy co można jeszcze posprawdzać?
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 8 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|