Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KFX 700 wymiana uszczelki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 15.06.2024 23:41



Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
KFX 700 wymiana uszczelki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2014 20:18
Posty: 21
Miejscowość: Jaworzno
Imię: Łukasz
Quad: KFX 450R
Poprzednie quady: Maxxer 300
PostWysłany: 05.03.2015 20:23 
KFX 700 wymiana uszczelki
Witam może mi ktoś napisać jak wymienić ten uszczelniacz między wałem tylnym a silnikiem.(taka osłona wału gumowa) bo nie wiem jak się mam za to wziąć.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.10.2013 21:36
Posty: 201
Imię: Paweł
Quad: Kawasaki KFX 700
PostWysłany: 06.03.2015 00:19 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
Normalnie masz go na opaskach. A żeby założyć nowy musisz rozłączyć krzyżak który jest ppd tą osłoną. Krzyzak też bym wymienił na Twoim miejscu jeśli osłona była uszkodzona.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
---
Monster with Yoshi double full exhaust & much more...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2014 20:18
Posty: 21
Miejscowość: Jaworzno
Imię: Łukasz
Quad: KFX 450R
Poprzednie quady: Maxxer 300
PostWysłany: 18.03.2015 08:11 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
Jeszcze jedno pytanie bo nie chcę zaśmiecać. Przy wrzucaniu biegów, czy to do przodu czy do tyłu, słychać zgrzyt dosyć głośny i quad jedzie bez gazu, wymieniony pasek napędowy na nowy. Od czego zacząć? Rozebrać wariator, sprzegło? Wymienić olej w skrzyni?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.10.2013 21:36
Posty: 201
Imię: Paweł
Quad: Kawasaki KFX 700
PostWysłany: 19.03.2015 18:44 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
Krzyżak ogarnąłeś? Podziel się krótka relacją.
Wymieniłeś pasek i po wymianie sam ciągnie? Może być zły naciąg paska lub po prostu zbyt wysokie obroty na luzie. Sprężyny masz fabryczne na wariatorze czy tuningowe?
Zgrzyt przy wrzucaniu biegu-albo hamulec nożny nie łapie. Wtedy podciągnij linkę albo linka przy przekładni do regulacji.
może być kilka przyczyn.

_________________
---
Monster with Yoshi double full exhaust & much more...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2014 20:18
Posty: 21
Miejscowość: Jaworzno
Imię: Łukasz
Quad: KFX 450R
Poprzednie quady: Maxxer 300
PostWysłany: 19.03.2015 22:12 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
A więc tak sciągłem cały wahacz z tyłu bo wymieniałem tą osłone i przy okazji łożyska na wahaczu bo były zajechane, krzyżak jest OK, hamulec z tyłu też jest OK wyregulowałem go na linkach. To quad kolegi ja mu tylko tam grzebie, kupił go niedawno, poprzedni wlasciciel zaraz przed sprzedażą wymienił pasek tak że jest nowy GATES, obroty są też dobre. Chciałem sciągnąc wariator ale niestety bez sciągacza nie dałem rady więc go zamówiłem. Powinien być lada dzień.(coś chce pokombinować z tymi podkladkami) Wygląda to tak ze po wbiciu biegu lewe koło się kręci a prawe czasem złapie pasek i wtedy quad jedzie czy do przodu czy do tyłu to samo.Sprężyny hmm wyglądają na normalne standardowe. ta jedna do której się dostałem ma książkowe 60,04 mm.
Bo wczesniej miałem automata i normalnie stał na biegu nie jechał. Olej pewnie też by się przydało wymienic w skrzyni jaki tam ma przyjsc i w jakiej ilośći?
Na codzień naprawiam samochody mam tam trochę pojęcia o quadach, ale niestety w automatach jeszcze nie mam wprawy;)


Ostatnio zmieniony przez lucap2l, 19.03.2015 22:12, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.10.2013 21:36
Posty: 201
Imię: Paweł
Quad: Kawasaki KFX 700
PostWysłany: 19.03.2015 23:06 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
Wygląda że jesteś na właściwym tropie z tymi podkładkami. Nimi wyregulujesz sobie naprężenie nowego paska.
Pasek masz nie oryginał więc możliwe że ma nieco inną szerokość lub grubość niż Kawasaki.
Przy okazji obejrzyj w jakim stanie są ciężarki. Czy któryś nie jest zacięty.
Masz chyba na myśli olej w moście. W skrzyni biegów nie ma żadnego oleju. Zmieniasz tylko olej silnikowy i w moście i that's all. Do mostu idzie Mobilfluid- wchodzi do przelewu.
PS>
ściągacz do wariatora można łatwo wykonać z pręta gwintowanego podkładki w odpowiednim rozmiarze i nakrętki. Koszt ok 12 zł za całość :D

_________________
---
Monster with Yoshi double full exhaust & much more...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2014 20:18
Posty: 21
Miejscowość: Jaworzno
Imię: Łukasz
Quad: KFX 450R
Poprzednie quady: Maxxer 300
PostWysłany: 19.03.2015 23:21 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
No w silniku Olej mi chodziło. W Kymco miałem osobno do skrzyni i osobno do silnika. Jeszcze nie przeanalizowałem jak jest w KFX :) Rozumiem że skrzynia ma wspolny olej z silnikiem?:)

Wiem ze można wykonać taki sciągacz. Ale to kolega chciał sobie zamówić i mieć porządny to się zamówiło:) widziałem gdzies wymiary podane... Musi być z dobrego materiału bo gorzej jak by się urwał w środku :mysli:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 20.03.2015 13:07 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
w sekcji Brute Force 750 masz wszystkie wymiary ściągacza i dane do regulacji paska

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2014 20:18
Posty: 21
Miejscowość: Jaworzno
Imię: Łukasz
Quad: KFX 450R
Poprzednie quady: Maxxer 300
PostWysłany: 20.03.2015 22:41 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
Sytuacja na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak. Doszedł sciągacz sciągłem oba koła wariator i to po lewej. wszystko rozebrałem wyczysciłem, nasmarowałem itd. wywaliłem podkladke z pod tego koła, były 2szt. I po wyjeciu podkładki quad gasł, więc wsadziłem ją z powrotem. Wszystko tam chodzi dobrze i nie jest nic uszkodzone,sam już nie wiem co tam poradzić by nie było tego zgrzytu, czasami go nie ma czasami jest dziwna sprawa. Pasek był fajnie naciągnięty po wyciagnieciu jednej ale z tego jak od razu chciał jechac i gasł


Ostatnio zmieniony przez lucap2l, 20.03.2015 22:41, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.10.2013 21:36
Posty: 201
Imię: Paweł
Quad: Kawasaki KFX 700
PostWysłany: 21.03.2015 00:41 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
Może to kwestia paska. Zmierz go i porównaj z manualem.
Zgrzyt przy wrzucaniu biegu jedt mniejszy jak mocniej wciśniesz nożny hamulec?

_________________
---
Monster with Yoshi double full exhaust & much more...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 23.03.2015 14:00 
Re: KFX 700 wymiana uszczelki
pasek musisz naciągnąć wg manuala mierząc jego ugięcie a nie na oko :zalamka:
przy okazji sprawdz też czy nie masz zbyt wysoko ustawionych obrotów na biegu jałowym :mysli:

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.