Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Utrzymanie Ltr-ki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.06.2024 07:57



Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Utrzymanie Ltr-ki 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 04.04.2013 13:56
Posty: 13
PostWysłany: 04.04.2013 14:01 
Utrzymanie Ltr-ki
Witam chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje roczne utrzymanie Ltr-ki, jakie są wady i zalety quada i czy warto w niego zainwestować?
Z góry dzięki ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 13:14
Posty: 2653
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
PostWysłany: 04.04.2013 17:22 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
Zależy jak i gdzie będziesz jeździł jak bez zawodów to 3000zł starczy bez paliwa a jak z zawodami to pewnie 10000zł braknie.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.05.2010 18:42
Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
PostWysłany: 04.04.2013 17:27 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
jest inwestycji życia jak masz ze dużo kasy to warto na pewno lepiej niż przepić :pijoki: :wizi:

_________________
był banshee jest ltr k8


 
Profil

Rejestracja: 04.04.2013 13:56
Posty: 13
PostWysłany: 04.04.2013 17:51 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
A jak wymienia się tłok to trzeba wymieniać też cylinder? I myślę startować w Enduro :D


Ostatnio zmieniony przez crop123321, 04.04.2013 17:51, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 05.04.2013 05:44 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
Nie koniecznie. Montuje się po prostu kolejny wymiar tłoka. Za nim dojdzie do wymiany cylindra można na nim położyć nowy nikasyl.
Do Enduro LTR się nadaje, bo: jest stosunkowo ciężki (dobrze się trzyma), zwrotny, a dzięki wtryskowi można precyzyjne dozować gazem.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.05.2010 18:42
Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
PostWysłany: 05.04.2013 09:14 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
nikasyl albo tuleje żeliwną co jest o wiele tańsze i podobnie wytrzymuje

_________________
był banshee jest ltr k8


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2010 20:43
Posty: 476
Miejscowość: Wlkp
Quad: Raptor
Poprzednie quady: Zonda 200, Suzuki Ltz 400
PostWysłany: 05.04.2013 12:59 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
Co do tych tulei żeliwnych to słyszałem różne opinie i ja chyba bym został przy nikasylu.

_________________
Fx Zonda 200 ---> Suzuki Ltz 400 ---> Raptor?

Wymiana napędu Ltz - viewtopic.php?f=110&t=52380


 
Profil

Rejestracja: 04.04.2013 13:56
Posty: 13
PostWysłany: 05.04.2013 13:53 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
A tlok wymienia się chyba co 100 motogodzin.

-- dodano 05.04.2013 14:53 --

I jeszcze jedno jaka jest różnica pomiedzy Cherry bomb a pimp 2 ?


Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN 06.04.2013 05:40, edytowano w sumie 4 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.05.2010 18:42
Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
PostWysłany: 05.04.2013 14:02 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
a ja słyszałem rożne opinie o powłoce nikasylu na stary cylinder
a co słyszałeś?

_________________
był banshee jest ltr k8


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 05.04.2013 16:41 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
jeśli tuleje wbija ktoś kto się na tym zna i zrobi to dobrze to wszystko będzie cacy, inna sprawa jak trafi się partacz to i tuleja się przekręci podczas pracy :uśmiech: ja tam jestem zwolennikiem starych sprawdzonych rozwiązań tuleja + szlif i wszystko musi latać ok, niektórzy twierdzą że tulejowanie powoduje przegrzewanie silnika, może i owszem tuleja oddaje gorzej ciepło niż cylinder złożony z jednej części ale nie popadajmy w skrajności...

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


Ostatnio zmieniony przez Emhyr, 05.04.2013 16:41, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.05.2010 18:42
Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
PostWysłany: 05.04.2013 19:14 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
1.5 roku i tuleja żeliwna wytarła się 0.04mm a tłok 0.08 aż pękł na płaszczu czy nikasiyl by wo gule się nie ?
zurzył

_________________
był banshee jest ltr k8


 
Profil

Rejestracja: 16.03.2005 18:14
Posty: 660
Miejscowość: Kaszuby
PostWysłany: 05.04.2013 19:26 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
murzyn napisał(a):
nikasiyl by wo gule się nie ?
zurzył


Wiesz co to ortografia?

A tak do wszystkich: prawidłowa nazwa to "nicasil" - wpiszcie to w google'a i popatrzcie na kilka pierwszych adresów


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.05.2010 18:42
Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
PostWysłany: 05.04.2013 19:43 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
nie zdążyłem edytować!!!!!!!!! PANIE POLONISTO

-- dodano 05.04.2013 20:42 --

to jeszcze raz

-- dodano 05.04.2013 20:43 --

1.5 roku i tuleja żeliwna wytarła się 0.04mm a tłok 0.08 aż pękł na płaszczu czy nicasil by w ogóle się nie
zużył? wyszło 44 zbiorniki paliwa nie wiem ile to jest moto godzin jak by ktoś mógł przeliczyć, nowa tulei i tłok, pracuje silnik pięknie więc nie wiem czy warto wkładać nowy nicasil jak ktoś chce trochę zaoszczędzić bo myślę ze najlepszy był by oryginalny cylinder głowica robiona 58 zbiorników zero zużycia zaworów i prowadnic wymieniłem uszczelniacze na zaworach, na wydechu widać było że zużyte ssące mniej a zawory regulowałem 2 lata temu i sprawdzałem luz idealny.

pisze tak bo nie jestem jakimś nadzianym gościem co tata kasę wykłada a syn się bawi i nie ma pojęcia o niczym (mechanice) tylko co można zrobić taniej i będzie dobrze chodziło to robię i na własnym przykładzie opisuje

_________________
był banshee jest ltr k8


Ostatnio zmieniony przez murzyn 05.04.2013 19:43, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil

Rejestracja: 16.03.2005 18:14
Posty: 660
Miejscowość: Kaszuby
PostWysłany: 05.04.2013 20:06 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
murzyn napisał(a):
tylko co można zrobić taniej i będzie dobrze chodziło to robię i na własnym przykładzie opisuje


Ty faktycznie nie masz pojęcia co robisz ?:uśmiech: :uśmiech: :uśmiech: , spróbuj zrobić tak:

Daj mi pojeździć swoim quadem, to zobaczysz zużycie - zmienię Twój olej na najtańszy - filtr stary zostanie, po co płacić niepotrzebnie, wleję paliwo z jakiejś dziupli, filtr powietrza niepotrzebny to wyrzucę, woda do chłodnicy zamiast dobrego płynu, włożę większą dyszę do gaźnika, odpalę i ogień :uśmiech:
Ile wytrzyma silnik?

A ile ludzi robi tak lub podobnie? A potem płacz, że taki złom ktoś im sprzedał, albo że się sypie, albo części zamienne podrobione, albo warsztaty oszukują itd.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.05.2010 18:42
Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
PostWysłany: 05.04.2013 20:28 
Re: Utrzymanie Ltr-ki
olej zmieniam na wiosnę zawsze a filtr to puszka naciągnięta skarpeto i daje rade czyszczę jak matka pierze ubrania a olejowy ? a jest w ogóle a silnik w ltr jest powietrzem chłodzony
a Wojtkowi to kij i fajerka a nie quad

_________________
był banshee jest ltr k8


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.