|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Problem ze sprzeglem Eiger 400.
Autor |
Wiadomość |
DAJANO
Rejestracja: 08.04.2013 18:17 Posty: 2
Imię: Aleksander
Quad: Eiger 400
|
Wysłany: 09.04.2013 11:15
Problem ze sprzeglem Eiger 400.
Witam. Posiadam eiger-a 400 ze skrzynia polautomatyczna i dzis po jezdzie zauwazylem ze "slizga" mi się sprzeglo (motor wkreca się na obroty ale nie przyspiesza ). Domyslam się ze sa do wymiany tarcze sprzegla , powiedzice czy mi zabierac się za to sam czy to bardziej skomplikowana operacja??
-- dodano 09.04.2013 12:15 --
Panowie ,orientuje się ktoś do czego sa dwie sruby na prawej pokrywie silnika , pod taka mala aluminiowa klapka??
Ostatnio zmieniony przez DAJANO, 09.04.2013 11:15, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Nemo123
Rejestracja: 28.12.2009 19:23 Posty: 53 Miejscowość: Częstochowa
Quad: Suzuki
|
Wysłany: 10.04.2013 12:09
Re: Problem ze sprzeglem Eiger 400.
Te śruby są od regulacji sprzęgła.
Ostatnio zmieniony przez Nemo123, 10.04.2013 12:09, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
DAJANO
Rejestracja: 08.04.2013 18:17 Posty: 2
Imię: Aleksander
Quad: Eiger 400
|
Wysłany: 10.04.2013 14:06
Re: Problem ze sprzeglem Eiger 400.
Wielkie dzięki kolego , wlasnie jestem po probie , zrobilem trzy ruchy w prawo ta wieksza sruba ( jest charakterystyczne klikniecie przy kazdym ruchu ).Sucz znow zaczela normalnie ciagnac i sprzeglo się w ogole nie slizga.Orientujesz się może od czego jest ta mniejsza sruba obok??
|
|
|
|
Nemo123
Rejestracja: 28.12.2009 19:23 Posty: 53 Miejscowość: Częstochowa
Quad: Suzuki
|
Wysłany: 11.04.2013 09:06
Re: Problem ze sprzeglem Eiger 400.
Też do regulacji sprzęgła. Zobacz w manualu tam powinno pisać.
|
|
|
|
luki35m
Rejestracja: 30.01.2010 20:28 Posty: 125 Miejscowość: małopolskie
Quad: Suzuki Kingquad 450
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 650 D, KLF 300C 4x4
|
Wysłany: 17.06.2013 18:23
Re: Problem ze sprzeglem Eiger 400.
Ta mniejsza jest prawdopodobnie do regulacji sprzęgła odśrodkowego które odpowiada za przekazanie napędu po dodaniu gazu. Są tam tak naprawdę dwa sprzęgła . Odśrodkowe (bębnowe) i wielotarczowe. Te dwie śruby służą własnie do ich regulacji.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|