Autor |
Wiadomość |
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 10.06.2016 07:20
Re: Pitbulle
palestyna napisał(a): To Poligon w jeleniej ?? dokładnie DKfan napisał(a): Ty masz XMR i sobie wszystko na 30'przejedziesz a durne pchają quady. Nic dodać nic ująć !! przyznaje ci rację w 100%-tach
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 10.06.2016 08:17
Re: Pitbulle
to w zeszłym tygodniu jechałem tym podjazdem, wygląda 10 razy gorzej jest tak zryty że bajka
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 10.06.2016 08:31
Re: Pitbulle
na filmach wszystko wygląda na łatwe z drugiej strony góry też jest nieźle, ale zobacz jak ten filmik ukazuje przewagę długiego quada w podjazdach, gdzie max , gdzie cfka, a gdzie grizlak a to nie jakieś leszcze tylko o ile pamiętam 6 miejsce w dziczy bieszczadzkiej i chyba 8 teraz w PPP i to na 400kg longu godzinę grizlaka wciągaliśmy, na każdym korzeniu podbijało go
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 10.06.2016 10:23
Re: Pitbulle
Wszystko ma swoje dobre i złe strony, oczywiście przy prostopadłym podjeździe wersje Max mają przewagę ale spróbuj nimi pojechać w takim terenie jak Nyskie Wyboje czy HTW gdzie nie jedziesz tylko na wprost. Apropos techniki, w X8 trzeba pamiętać że blokada mostu sama się nie załącza jak w Can-amie
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 10.06.2016 11:29
Re: Pitbulle
Ładna ta "góreczka". Poprawcie mnie ale jeszcze zauważyłbym, że CFka leci na arbuzach...a to w tu nie jest wg mnie atutem i nie pomaga. Gryzlak ma jakąś jodłę. Kazi - mnie jako prawdziwemu leszczowi podoba się Twój podjazd, jakbyś po prostym jechał, płynnie, ładnie się ogląda. Na jakich gumach to robiłeś?
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson, 10.06.2016 11:29, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 10.06.2016 11:33
Re: Pitbulle
DKfan: nie jechałem tam prostopadle ale kluczyłem żeby tylko wjechać, max wymięka tylko między gęstymi drzewami
Robsson: CF na abuzach dramat, owszem, szutry i asfalt pięknie, ale nie do tego mamy quady, jak zmienił na zille 28 przechodzi wszystko, grizlak i Max mają XTR 27, po założeniu na Maxa zilli 28 jego możliwości mocno wzrosły, komfort jazdy też, mam te XTR jeszcze twarde jak skała
w maxie zilla spadała z przodu na niskim ciśnieniu , musiałem nabijać do 6psi w CF z tyłu trafiło przeguby, ale miały już duży przebieg wiec może nie od opon
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 10.06.2016 11:38
Re: Pitbulle
Taką czasami mam misję pogodzić wszystkich i wszystko. Spróbuję i tym razem Nie porównujcie luźnej jazdy weekendowej do jakichkolwiek zawodów. Osobiście jestem zwolennikiem jazdy trialowej/technicznej. Na treningach sam sobie daję punkty karne za dotykanie stopą (czy też inną częścią ciała) ziemi. Na zawodach (wszelakich) dość często jednak schodzę i 'prowadzę'. Z prostej przyczyny: jest trochę bezpieczniej i z reguły szybciej a w walce o wynik o to chodzi. Nie da rady powiedzieć czy lepszy max na 30' czy Eiger na 25' alltrackach. Każdy gdzieś jest lepszy a i tak wszystko (albo zdecydowana większość) rozbija się o kierownika. PS.1 Na taki podjeździe załączenie na sztywno przodu nie jest dobrym pomysłem. Tylko na chwilę może tak. Docelowo taki podjazd wg zasady IRBISa: 'pełna faja' (no chyba, że strach nie pozwala ) PS.2 Nie przechwalając się, osobiście ujeżdżam KingQuady od 10 lat na oponach 25-25,5-26" i nigdy sprzęt mi nie przeszkodził w osiągnięciu celu/wyniku (a parę osiągnąłem) a nigdy nie będę zachwalał tego zestawu ponad inne.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 10.06.2016 11:58
Re: Pitbulle
Waldo: na takiej górce pełna rura to wg. mnie samobójstwo , w większości się z Tobą zgadzam, sam tam zszedłem z quada bo traciłem trakcję
-- dodano 10.06.2016 11:58 --
Robsson : nie sztuka podjechać pod górkę szybko, pełna rura i na górze jesteś, sztuka powoli, albo nawet kilka razy się po drodze zatrzymać
wrzucę filmik z drugą stroną tej górki
Ostatnio zmieniony przez kazi, 10.06.2016 11:58, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 10.06.2016 12:02
Re: Pitbulle
kazi Sztuka polega na znalezieniu się na szczycie gorki. A jak staniesz, to czasem mozesz nie ruszyc , no I trzeba zejść z quada.
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 10.06.2016 12:13
Re: Pitbulle
robertmuszka napisał(a): kazi Sztuka polega na znalezieniu się na szczycie gorki. O to chodzi. A jak to zrobisz to zależy od wielu różnych czynników. I odpowiednia ich analiza ma skutkować najskuteczniejszą w konkretnym przypadku metodą. Tak na to patrzę.
_________________ V2.....sound of madness
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 10.06.2016 13:47
Re: Pitbulle
robertmuszka: byłem kiedyś na wypadzie treningowym i jeden facet własnie tak robił, tam gdzie inni pełna rura on na luzaka się zatrzymywał, był dla mnie mistrzem operowania gazem, dlatego to jest dla mnie sztuka lubię oglądać filmiki i jeździć za dobrym riderem, można czerpać garściami wiedzę, niestety niekoniecznie umiejąc ją wprowadzić w życie za niedobrym też lubię jeździć hehe po prostu to lubię i jak muszę też prowadzam quada, ale szkoda że na zawodach to staje się najlepszą techniką na wygranie, bo wg. mnie zatracamy trochę sens zabawy, ale to tylko moje zdanie i naprawdę nie mam zamiaru narzucać na siłę go innym -- dodano 10.06.2016 13:47 --Robsson: nie często mam czas na analizę czegokolwiek, analizujemy po kraksie jadę pierwszy, jak teren rozjechany mogę cisnąć bo ktoś przejechał to i mi się pewnie uda, ale jak nikt wcześniej nie jechał to równie dobrze może kończyć się przepaścią 20 metrową odkąd mamy łączność w kaskach jest dużo łatwiej
Ostatnio zmieniony przez kazi, 10.06.2016 13:47, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 10.06.2016 14:20
Re: Pitbulle
W CF X8 większa opona to rzeczywiście "must have", minimum 27' optymalnie 28' niestety prześwit i kąty natarcia tam są tak niekorzystne że gdzie quady z 26' przejeżdżają ona się zawiesza, dopiero podniesienie jej na gumach wyrównuje jej możliwości z innymi standardowymi sprzętami.
Nie sztuką jest podjechać górkę szybko.... Akurat ta górka pozwalała na zejście oraz na zatrzymanie się, cofanie i rozpędzanie od nowa, więc tutaj w sumie technika dowolna. Natomiast gdyby było ostrzej zatrzymanie zmusiłoby do zjadu w dół albo spuszczania się na wyciągarce i takie podjazdy trzeba robić albo na rozpędzie albo w ogóle bo gdy już się zatrzymasz to nie ruszysz ponownie, albo nie pozwoli na to trakcja albo podnoszący się przód.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 10.06.2016 17:57
Re: Pitbulle
mam zille 30 , narazie tylko pyrkanie po polnej drodze , ale już różnica na plus miękko , lekko i odejście większe na gorilla FOX skręcony na soft i tak był sztywny, że quad podskakiwał na wybojach byłe szmaty z felg nie spadały, macie może namiar na klej do przyklejania felg do opon kolega palestyny z Bogatyni mi wspominał, że ma takowy? myślałem też o butaprenie ale nie wiem czy to nie szalony pomysł
|
|
|
|
maniek80
Rejestracja: 10.07.2011 20:55 Posty: 210 Miejscowość: B-stok czasem Suwałki
Quad: CAN-AM OUT.650
Poprzednie quady: LTZ KQ-700 Rincon 680
|
Wysłany: 10.06.2016 20:05
Re: Pitbulle
Wrócę trochę do tematu gum. Myślę że na takim podjeździe Pitbule sprawdziły by się ekstra bo by miały mega przyczepność do tych korzeni. Ale jazda znów tak jak CF-ka z odkręconą manetą od razu by zagrzebywała maszynę albo podbijała przód z racji że Pitbul jest twardy. Co do spadających opon z felgi to niestety taka jest konstrukcja stopki możesz próbować różnych specyfików np. WURTH taśma samo wulkanizująca i nakleić ją na miejsce przylegania stopki opony z felgą albo TECH guma w płynie itp. To co ja zauważyłem w kilku oponach to że np. Duro PowerGr. ma małą średnicę stopki przez co jest ciasno osadzona tak samo Pitbul może nawet bardziej od Duro dodatkowo ściana boczna opony jest grubsza i sztywniejsza i trudniej ją zsunąć z felgi są tego plusy i minusy trudniej o przebicie boczne bezpieczniej w szybkich winklach bezpieczniej na trawersach itp. itd. Na minus twardsza opona bardziej odczuwasz na fajerze bicia (dołki kamienie) długo pisać. A i tak każdy Polak powie że jego najlepsze i on ma rację. Chyba że któryś z Was widział takiego który się przyznał że nie miął racji i się pomylił??? Bo ja jeszcze takiego nie spotkałem a dobrym przykładem jest To forum i jak każdy próbuje przekonać do swego. A co do górki to szacun bo na filmie wygląda nieźle a w realu na pewno.
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 10.06.2016 21:13
Re: Pitbulle
maniek80: dzięki za sugestie z tymi uszczelniaczami i prawda każdy swoje chwali ja jak rozpakowałem zille pierwsza myśl, k... palestyna miał racje szmaty przysłali, małe wąskie kółka ale nie jest źle i chłopaki z przedrajdem.pl mieli racje, do XMR 2016 nie wejdzie pitbull bo zilla mieści się na styk, może centymetr od plastików, trza by ciąć górka jest mega, nie wiem czy zwróciliście uwagę, w 3 minucie spadający kamyk, leci w dól, i wali w grizlaka, złośliwość rzeczy martwych dodatkowym atutem górki jest to, że to legalna jazda, 50 zl za dobę od quada i jeździsz ile chcesz po 300 hektarowym terenie tu druga stona tej górki https://www.youtube.com/watch?v=_5QcEsxMC2wi również 3 minuta, CF zapięte P, Cfka uznał, a że woli jednak N i poszła 20 metrów w dół kończąc nasz wypad na holu
|
|
|
|