Autor |
Wiadomość |
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 11.01.2007 10:57
christo napisał(a): Panowie nie wiem jakie wy macie manuale ( ja patrze na manual z 2006r. ) ale w moim jest jak wół w wykazie czynnosci serwisowych - gearoil przy 10 mtg lub 300 km - wymiana, potem przy 3000 km inspekcja a nastepnie przy 200 mtg lub 6000 km kolejna wymiana
nie chce mi się tego skanowac, ale w naszych małych książeczkach dawanych a Bombą nie ma nic o wymianie gearbox oil po 10 godzinach, jest to natomiast w ksiażce serwisowej. może ostatnio dostrzegli tę niekonsekwencję i poprawili książeczkę.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 11.01.2007 11:25
W moim manualu tego nie ma tylko w serwisówce. Są rozbieżności. Także inne. Nie ma co wnikać, po 10h należy zmienić.
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 11.01.2007 11:26
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 11.01.2007 11:27
pewnie poprawili przy nastepnym wydaniu manuala
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 11.01.2007 11:33
Tak ja mam dział razem Engine/Transmission i jest tylko inspect... Moim zdaniem popieprzyli tą tabelkę i tyle.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 28.01.2007 13:55
no i stało się.
Zalednie kilka godzin wcześniej chwaliłem Bombe za bezawaryjność a tu padł mi przedni napęd. Jak się okazało odkręcił się wałek atakujący. Czy w zwiazku tym padła reszta okaże się wkrótce po rozebraniu dyfra.
To tak napradę była pierwsza jazda całkowicie na 4x4. Przedtem włączałem przód sporadycznie. Na śniegu jednak nie da się jeździć na samym tylnym napędzie.
Jazda był ostra, więc może nie dali loctite, może źle dokręcili...w każdym razie odręciło się.
Jeżeli zmasakrowany jest cały dyfer to remont może dojść do tysiąca EURO. BOLESNE!
|
|
|
|
BIG Błoto
Rejestracja: 29.05.2006 22:04 Posty: 105 Miejscowość: Tarnobrzeg
Quad: Kodiak 450 quattro,Kymco MXU 250
|
Wysłany: 28.01.2007 14:17
MaciekP napisał(a): Jeżeli zmasakrowany jest cały dyfer to remont może dojść do tysiąca EURO. BOLESNE!
Gdzie drwa rąbią to wióry lecą..
|
|
|
|
pitruch
Rejestracja: 08.06.2006 23:01 Posty: 620
Quad: Jambo
|
Wysłany: 28.01.2007 19:35
a gwarancja?
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 28.01.2007 19:38
pitruch napisał(a): a gwarancja?
Na sprzęt z USA? Dość trudne....
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.01.2007 19:41
Ja daję gwarancję że to naprawię...
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 28.01.2007 21:38
MaciekP napisał(a): a tu padł mi przedni napęd
Przykre Maćku.
Czy gdy uszkodził się ten most, przód stanął dęba ? Został całkowicie zablokowany ?
Obudowa pękła czy tylko uszkodzenia w środku ?
Niestety taka jest Bomba. Jej najmocniejszy punkt to silnik Rotaxa, dzięki czemu chodzi jak marzenie. Reszta jest już nieco gorsza.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.01.2007 21:51
Na pierwszy rzut oka rozkręcił się pierścień blokujący łożysko wałka atakującego lub pękła obudowa dyfra, albo jest to efektem przemiału w środku. Będzie wiadomo w tym tygodniu. Poważną wadą jest ustawianie luzu w dyfrze za pomocą zegara, grubość podkładek dystansujących mierzymy w ten sposób... tzw. wewnętrzny luz, opór (tarcie). W innych szczelinomierz i ustawienie zębów między sobą.
|
|
|
|
pitruch
Rejestracja: 08.06.2006 23:01 Posty: 620
Quad: Jambo
|
Wysłany: 28.01.2007 22:55
MaciekP napisał(a): pitruch napisał(a): a gwarancja? Na sprzęt z USA? Dość trudne....
no to bół. To już wiem dlaczego nie kupuję wszelakiego sprzętu po okazjach bo to pozorne oszczędności. Nawet mercedesy się psują...
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 29.01.2007 00:17
A Twój Renegade z salonu w Polsce?
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 29.01.2007 09:30
czy ja wiem czy to wada sprzętu. Po prostu się rozkręciło...
nie straciłem miłości do Bomby....
|
|
|
|