Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Problemy 800tki III/IV Runda Enduro Nowy Kościół 2006
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 11.05.2024 08:31



Odpowiedz  [ 86 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Problemy 800tki III/IV Runda Enduro Nowy Kościół 2006 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.05.2006 12:35 
Problemy 800tki III/IV Runda Enduro Nowy Kościół 2006
Czy ktoś z użytkowników 800tek może przyblizyc problem, jakie to byly roczniki, numery nadwozia, problem jest nie pokojacy zwlaszcza, ze ta maszyna zdobywa same pozytywne opinie i nigdzie na zadnym forum zagranicznym forum nie znalazlem, zadnej neg. opinii na temat rozpadajacych się dyfrow. Wycieki, pogieta rama z powodu braku oslon, uszkodzona elektryka etc.


Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 27.11.2011 08:34, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 11.05.2006 12:48 
Wydaje mi się że na forum nie ma zbyt wielu użytkowników Bomby 800. Chyba że ktoś ma jakiś przeciek.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2003 15:49
Posty: 142
Miejscowość: Warszawa
PostWysłany: 11.05.2006 14:57 
Proszę o przetłumaczenie dla zainteresowanych


What you should know as a new Bombardier Outlander 800 owner:

1- Skid it, do not bother with the BRP Skids , they are small by aftermarket standards. Ricochet and Prefex make good quality full skids, the BRP A-arm protectors are a good investment with good protection and drainage.

2 - Take your CVT housing off, and seal it up on the back side where it meets the engine and transmission, they leak water there, you might think it is your intake or exhaust for the CVT , but many owners have reported leaks at the back of the CVT. Good high temp silicone is all you require to seal it up.

3 - Be sure to put in a bigger/better drain in your CVT then what comes with it. The stock one is the rear bottom bolt on the CVT and is real small and real hard to get at.

4 - Get used to complaining to BRP about how soft you front suspension is, there are numerous temp fix’s out there that range form changing springs with a Max Outy, to swapping front and rear springs from your own Outy, mostly owners with the NON MAX XT have been complaining about this.

5 - Double or triple secure your battery in , as the stock strap is totally inadequate, many owners have used the big quick ties for this with ok luck, you have to do something as you will eventually loss you strap on the trail somewhere.

6 - Many owners are coating their exhaust pipes for the purpose of keeping the heat in the pipes and heading out the exhaust as there have been a few Isolated reports of melted seats and wiring harness’s as a result of high exhaust temps.

7 - Be sure and carry a spare battery and a way of hooking it up, as if you lose power, your stuck, there is no pull start on this machine.

8 - There has been a few reports of oil leaks form the back of the engine, isolated but non the less there has been some reports.

9 - There has also been reports of water pump leaks, it is a big job to fix so hope you don’t get this one, some of the owners have reported putting in a little radiator stop leak as working so far with no more leaks.

10 - There have also been some reports of the magneto’s dieing, the only fix is replacement, warranty will cover this, but be sure to do #7 above and you will get home.

11 - There are many reports of Speedo’s messing up and not showing proper speed and or RPM and some even being stuck at a certain speed, also some have been fogging up, I have not heard of any reports of the digital part of the Speedo messing up, just the sweep arm.

12 - There have been some reports of the rear suspension breaking where the arm goes into the main frame, all the reports I have heard of have been by owners that have admitted to jumping them often, not crazy jumps but still jumps.

13 - A spare key would be nice, but that will cost you, it could be worth it though at about $25 - $40 bucks

14 - Brakes should last longer, function better.

15 - Take it in to dealer for cold start map reprogram on computer, also replace diode on winch.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 11.05.2006 15:09 
dla przyzwoitości warto podać link 8) :
http://forums.atvconnection.com/messageview.cfm/catid/6/threadid/488779.cfm


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.05.2006 15:41 
Johander to wiem chodzi o przypadlosci na naszej polskiej imprezie, może ktorys z użytkowników, lub osob ktora tam byla poserzy temat. Najlepszy bylby wlasciciel.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 11.05.2006 16:26 
800-etka to nie tylko BOMBA, tak więc piszcie dokładnie o co biega ;)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2004 20:43
Posty: 265
Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
PostWysłany: 11.05.2006 16:35 
sam kokos cytowales 2cana jak ktoś pytal o Bombardiera i doskonale wiesz o co chodzi ... powiem ci nawet ze to nie chodzi o Polarisa

_________________
BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 11.05.2006 16:40 
Wyobraź sobie że wpadłem na to, ale tu jest osobny temat, a nie tylko My jesteśmy na forum...

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.05.2006 16:50 
Kokos przyjacielu drugi post:

Kamikazeeee napisał(a):
Wydaje mi się że na forum nie ma zbyt wielu użytkowników Bomby 800. Chyba że ktoś ma jakiś przeciek.


Bomba 800 nie Polaris.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 11.05.2006 20:02 
Ale żeście się do mnie przyczepili z tymi polarisami :P mi chodziło o to że jeżeli wejdzie jakiś "zwiedzający" to żeby wiedział w jaki temat wchodzi/omija ewentualnie ;)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.06.2004 22:58
Posty: 1789
Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
PostWysłany: 12.05.2006 00:19 
Kokos , dostajesz zakaz pisania w tematach i postach w których występuje słowo "Polaris" :uśmiech:


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 12.05.2006 11:08 
ehhh już się nie odzywam na ten temat...

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 27.05.2006 08:21 
no to co jest z tymi 800-tkami ? nie ma na forum posiadaczy takowych ? wiadomo już co było powodem "padaki" dyfrów ?

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 27.05.2006 08:37 
Powodem jest rozkręcające się zabezpieczenie , które fabrycznie skręcone jest na jakiś rodzaj Loctite i niestety zbyt słabo , podobno nasi inżynierowie już opracowali antidotum na tą przypadłość . Okaże się po zawodach sobotnio - niedzielnych ile Bombardierów dojedzie do mety.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 27.05.2006 08:46 
No nareszcie jakies konkrety. dzięki 2can. Z tego wynika, ze to drobne przypadłości wieku dzieciecego. Czekamy w takim razie na informacje po weekendowych zawodach.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 86 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.