Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - XMR 1000 pierwsze km
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 05.06.2024 21:52



Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
XMR 1000 pierwsze km 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.03.2015 18:11
Posty: 25
Imię: DAMIAN
Quad: Can Am 1000 XMR Kawasaki kfx 450R CF Moto x8
Poprzednie quady: CHIŃSKI 110 Lucky star 250 CF Moto 500 long
PostWysłany: 16.03.2016 23:05 
XMR 1000 pierwsze km
Dzis stałem się szczęśliwym posiadaczem Can ama xmr 1000 digital camo :D został doposażony w aluminiowe osłony spodu, siedzenie pasażera i dodatkowy komplet opon sunf.
Pojazd jest nowy, kupiony w Szamocinie.
W temacie będę się starał opisywac wrażenia z jazdy a są przynajmniej jeśli chodzi o moc wręcz straszne :zły:
Pytania:
1: Jak wyregulować zawieche żeby go trochę zmiekczyc?
2:Czy mimo że jest docierany na szarym kluczyku powinno się go jeszcze jakoś łagodniej traktować przez te pierwsze mth?
3:Czy serwis może odczytać z kompa takie dane jak : z jaką prędkością bylo jejzdzone itp?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 16.03.2016 23:36 
Re: XMR 1000 pierwsze km
1. Zawiecha jest dość twarda więc nie wiem czy da się zmiękczyć (rozkręć na max sprężynę)
2. jakie docieranie ?? to nie WSK z 80 lat :D
3. tak w kompie się wszystko zapisuję prędkości obroty itp.



Pierwsze co robie z nowym XMR to ZMIENIAM OPONY bo to pierwszy powód twardości i rozlatywania się zawieszenie z włączenia pękania ramy a zajezdźaniu paska już nie wspomnę !!!!!!!!!!!! :D


Wiec oponki do żyda błotniaka bo niestety one się tylko do tego nadają !!!!!!! do jazdy normalniej niestety NIE !!!!!!!!!

Warto też wszystkie koski przesmarować obficie smarem dielektryczny po to żeby zapobiec jakimś zonkom po styku z wodą

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


Ostatnio zmieniony przez palestyna 16.03.2016 23:36, edytowano w sumie 5 razy



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.03.2015 18:11
Posty: 25
Imię: DAMIAN
Quad: Can Am 1000 XMR Kawasaki kfx 450R CF Moto x8
Poprzednie quady: CHIŃSKI 110 Lucky star 250 CF Moto 500 long
PostWysłany: 17.03.2016 18:52 
Re: XMR 1000 pierwsze km
1: Twardość zawieszenia można regulować tylko sprężynami? Przecież on na Fox gazowe i na nich są te śrubki którymi się reguluje tylko nwm która co i ile obrotów ma regulacji.

2: Opony to faktycznie katastrofa na szutrach :? strasznie prowadza i rzuca :)

Mam takie pytanie czy na czarnym kluczyku poprawi się mu odejście od 0-20 bo jak na razie to muli troszkę ? :)

Ile u was xmrki lataj na szarym bo u mnie 75 km/h na szutrze leci, a słyszałem ze niektórym 60?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 17.03.2016 21:18 
Re: XMR 1000 pierwsze km
1. zaworkami regulujesz siłę odbicia a sprężyną twardość

2. zmień opony a będzie dużo lepiej to nie są opony do jazdy tylko do błota

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.05.2010 13:23
Posty: 1146
Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
PostWysłany: 17.03.2016 21:19 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Widze że u każdego jest inna prędkość w brp u nas jeden miał 70 inny 73 .
Tak na czarnym kluczyku będzie ogień z samego dołu


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 30.04.2015 10:26
Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
PostWysłany: 13.04.2016 20:18 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Napisz proszę coś więcej bo zastanawiam się nad XMR 2016, ponoć poprawili skrzynie i dali głowice od mavericka.
Miałeś wcześniej CFmoto X8 , może jakoś porównasz.
Pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2013 00:08
Posty: 286
Miejscowość: Gdańsk
Imię: Emil
Quad: Outlander LTD 1000
Poprzednie quady: CF Moto x8
PostWysłany: 13.04.2016 22:56 
Re: XMR 1000 pierwsze km
większość ma źle ustawioną w komputerze wielkość opon i myślą że ich quady jeżdżą 130


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.03.2015 18:11
Posty: 25
Imię: DAMIAN
Quad: Can Am 1000 XMR Kawasaki kfx 450R CF Moto x8
Poprzednie quady: CHIŃSKI 110 Lucky star 250 CF Moto 500 long
PostWysłany: 14.04.2016 21:35 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Jeśli chodzi o porównanie do cf może nie być z byt obiektywne ponieważ CF Moto mam serdecznie dość z powodu awarii i przez 1 tys km czyli całe użytkowanie nie miałem okazji zobaczyć jak to idzie na pełnych kucach bo mialem blokadę :okok: ogólnie jak jeździła to nie mogłem narzekać jeśli chodzi o komfort jazdy bardziej stabilna od xmr a cała reszta to porażka.
Jeśli chodzi o xmr też nie mogę się zbytnio wypowiedzieć bo tak się sklada ze nie mam czasu na jazdę obecnie i mam zrobione 140km wiec to jest prawie nic.
Jedyne co narazie mi się nie podoba to dobijające zawieszenie i twarde ale to pewnie kwestia ustawień noi moc w bombie mimo szarego to jest to coś za co warto dać te tysiące :brawo1:


 
Profil

Rejestracja: 30.04.2015 10:26
Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
PostWysłany: 15.04.2016 06:43 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Właśnie się zastanawiam między XT , a XMR 1000 z 2016 bo zmienili zawieszenie, aktualnie mam outa 800 max ltd i to świetna maszyna, zawias pneumatyczny dramat, musiałem wyrzucić te komputery sterujące i zrobić sterowanie ręczne, podjazdy robić mogę na ślepo. Długo walczyłem z temperaturą pasa pomimo, że mam oryginalne snoorkle. Chłodnicę dwa razy rozwaliłem.

Dlatego myślę o xmr bo te dwa tematy przestaną istnieć.
I gdzieś słyszałem że gwarancja obejmuje wjazd powyżej opony do błota czy wody.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2009 15:25
Posty: 19
Miejscowość: Podkarpacie
Quad: Xmr 1000
Poprzednie quady: Bf 750,Renegade 800, xmr & xxc 800
PostWysłany: 25.04.2016 11:02 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Kazi, jesli tylko możesz brać xmra to bierz. Miałem kiedyś xmr 800, teraz mam xmr 1000 2016 i powiem że jest mega. Chłodnica się nie brudzi. Nowe zawieszenie bardzo dobrze wybiera, nie dobija, tylko trzeba je dobrze ustawić i tutaj małe wyjaśnienie/rada kompresja high speed jest odpowiedzialna za "wybieranie" szybkich uderzeń, czyli dołki, mniejsze kamienie, korzenie itp. Ogólnie przeszkody po których przejeżdżasz w miarę szybko. Kompresja low speed jest odpowiedzialna za przyjmowanie wolniejszych uderzeń np. głazy, koleiny pokonywane w poprzek, głębokie doły. Ogólnie przeszkody które pokonujesz powoli i powodują bujanie quada. Im wiecej kompresji ( + ) tym quad twardszy, im mniej tym quad bardziej miękki. Ja u siebie low speeda jeszcze nie ruszałem, chociaż pewnie trochę pokręcę jeszcze na minus, ale nie za dużo, bo nie chce żeby quad nurkował i się bujał. High speed rozkręciłem na max w stronę minusa i potem dokręcalem na plus dopóki nie przestał dobijać- u mnie jakieś 4 pełne obroty na plus (wazę 80kg), jeśli się waży wiecej to wiecej na plus. Oczywiście jest również regulacja odbicia, ale z tym już jest wiecej zabawy i testowania. Dodatkową zaletą xmra jest to, że jest znaczniej stabilny na podjazdach i zjazdach niż inne quady. Jeśli założysz zwykle koła to masz quada do wszystkiego, a jak założysz duże błotne to masz czołg, który jedzie przez wszystko. :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 25.04.2016 13:11 
Re: XMR 1000 pierwsze km
bielecki7 napisał(a):
Dodatkową zaletą xmra jest to, że jest znaczniej stabilny na podjazdach i zjazdach niż inne quady.
Wytłumacz mi, na jakiej to zasadzie, XMR jest stabilniejszy na zjazdach/podjazdach niż XTP, rozumiem że to zasługa wyżej położonego środka ciężkosci
bielecki7 napisał(a):
Jeśli założysz zwykle koła to masz quada do wszystkiego, a jak założysz duże błotne to masz czołg, który jedzie przez wszystko. :)

Dokładnie ta sama zasada dotyczy XTP tylko ma tą przewagę nad XMR że nie trzeba jeździć na absurdalnych oponach seryjnych tylko można sobie założyć oponę błotną o normalnym bieżniku który da się użytkować w innych warunkach.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.01.2011 14:07
Posty: 479
Miejscowość: Częstochowa
Quad: Outs 1000xtp & 1000ltd max
Poprzednie quady: China-> raptor350->grizzly700-> xmr800 g1
PostWysłany: 25.04.2016 15:44 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Zamiast kupować xmr lepiej kupić xtp, wrzucić z akcesori chłodnice na bagażnik i snorkle i Bajlando, masz felgi z beadlockami i co najważniejsze- brak blokady do 105kmh. No i zawsze możesz sobie wybrać czy brać długiego czy krótkiego. A fabryczne opony od xmr nadają się jedynie do spakowania do kartonu i wysłania spowrotem do USA.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2009 15:25
Posty: 19
Miejscowość: Podkarpacie
Quad: Xmr 1000
Poprzednie quady: Bf 750,Renegade 800, xmr & xxc 800
PostWysłany: 25.04.2016 17:16 
Re: XMR 1000 pierwsze km
DKfan napisał(a):
bielecki7 napisał(a):
Dodatkową zaletą xmra jest to, że jest znaczniej stabilny na podjazdach i zjazdach niż inne quady.
Wytłumacz mi, na jakiej to zasadzie, XMR jest stabilniejszy na zjazdach/podjazdach niż XTP, rozumiem że to zasługa wyżej położonego środka ciężkosci

Kolego nie rozumiem po co się czepiasz na siłę... Głównym celem mojej wypowiedzi była rada dla kolegi jak "zmiękczyć" zawieszenie. Myślę, że dla większości to co napisałem jest zrozumiałe- chodzi mi o to, że jest dłuższy niż większość "krótkich" quadów (nie wliczając xtp max, innych maxów i różnych quadów 2 osobowych). Od razu zaznaczę, że nie chodzi mi też o robienie podjazdów na 30 gorillach, tylko zwykłych 26.
DKfan napisał(a):
Dokładnie ta sama zasada dotyczy XTP tylko ma tą przewagę nad XMR że nie trzeba jeździć na absurdalnych oponach seryjnych tylko można sobie założyć oponę błotną o normalnym bieżniku który da się użytkować w innych warunkach.

Nie wiem czy to prawda, ale od kilku osób słyszałem, że XMR ma inne przełożenia, które są bardziej dostosowane do dużych kół, więc o ile to prawda to należy zastanowić się, czy częściej dana osoba jeździ więcej niż 105km/h, czy częściej po dużych błotach.
Nie namawiam nikogo na siłę na tego quada, kolega wyżej się zastanawiał, więc mówię, że miałem różne quady i XMRa oceniam bardzo dobrze.


 
Profil

Rejestracja: 30.04.2015 10:26
Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
PostWysłany: 25.04.2016 17:33 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Panowie dziękuję za opinie, widzę, że każdy swego broni :D
O tych oponach różnie mówią, widziałem na youtubku, że puniek śmigał w 2015 na fabrycznych i nie odstawał od reni czy innych quadów na normalnych gumach. Co jak co on zna się na rzeczy /szacun/.

Człowiek głupieje od tego wszystkiego.
W XMR 2016 martwi mnie ogromna waga , 450 kg wg. danych z katalogu.
Różnica masy jest ogromna, opony i co jeszcze, bo jak inne dyfry czy coś to na plus.
Byliśmy w Szamocinie oglądać, piękielne maszyny, gwarancja z przeglądami w lokalnej firmie /mają umowę/, nie trzeba wozić.

-- dodano 25.04.2016 17:33 --

Dziś widziałem XMR G1 na felgach 12 i 30 calowych XXL, wygląda jak ponton, ale zdolności terenowe musi mieć mega.


Ostatnio zmieniony przez kazi, 25.04.2016 17:33, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 25.04.2016 19:51 
Re: XMR 1000 pierwsze km
Wszystko zależy od tego jak jeździsz. Osobiście mi nie pasuje ani g2 XMR ani XTP. XMR waży jak mały samochód osobowy, XTP też nie jest lekki (szczególnie długi) i ma tylko 1 klamkę (to jest dopiero wykolejenie idei xtp!) więc jedyny model który cenię to XXC.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.