Witajcie, niestety muszę odkopać temat...
Mam spory wyciek oleju z tylnego mostu od strony wału. Zestaw uszczelek zamówiony.
Pomimo częstej kontroli stanu oleju widzę, ze z uszczelki wydobywa się mleko.. (olej zmieszany z woda)
Którędy woda mogła się tam dostać ?
Pytania jakie nasuwają mi się ma ta chwile:
- czy opisana wcześniej procedura wymiany uszczelniaczy jest taka sama w 1000 jak i 800?
- czy po wyjęciu walka zacznie wydobywać się olej z jakiejkolwiek strony?
- jakie czynności dodatkowo należy wykonać,aby dyfer po kontakcie z woda doprowadzić do należytej użyteczności ?
-- dodano 24.08.2017 18:54 --Panowie, Jeszcze jedno pytanie.
Zauważyłem, ze poziom oleju w tylnym moście się zgadza. Tylko dlaczego jego barwa jest koloru "siwej myszki" ?
Czy być może jest to normalna rzecz dla oleju, który nie był wymieniany od nowości i przepracował 1500 km?