Can-Am Renegade 800 // 800 X >= 2009 r
SilnikTyp Silnika: 4-suwowy, pojedynczy wałek rozrządu (SOHC) chłodzony cieczą.
Liczba cylindrów: 2 (V)
Pojemność [cm3]: 800 cm³
Liczba zaworów: 8
Średnica cylindra: 91 mm
Skok: 61,5 mm
Stopień sprężania: 10.3:1
SmarowanieTyp: Mokra miska olejowa. Wymienny filtr oleju
Filtr oleju: papierowy, wymienny Np. K&N - nr. KN-152, Hiflofiltro - HF152
Pojemność (wymiana oleju z filtrem): 2 L (2,11 litra)
Olej: Polecany 5W 30 klasyfikacji API SM, SL lub SJ
Filtr powietrza: Papier syntetyczny z pianką.
Skrzynia biegów Typ: podwójny zakres (HI-LO) z parkingiem, luzem i wstecznym
Pojemność: 400 ml
Olej: Polecany: XP-S (P / N 413 801 900)
System chłodzenia silnikaTyp: Glikol etylowy - mieszanka (50% chłodziwa, 50% wody)
używaj chłodziwa chłodzące zaprojektowane specjalnie do silników z aluminium
Pojemność: 2,5 L
UKŁAD ELEKTRYCZNY Wyjście generatora Magneto: 400 W przy 6000 obr / min
Układ zapłonowy: typu IDI (indukcyjne Discharge Ignition)
Świeca zapłonowa: NGK DCPR8E (Odległość elektrody od 0,6 do 0,7 mm)
Limit RPM : 8000
Napięcie : 12 V // 18Ah
Starter (moc wyjściowa): 0,7 KW
Reflektory: 4 x 60 W
Układ PaliwowyPompa paliwa: Elektryczna (w zbiorniku), producent BOSCH
Typ: Electronic Fuel Injection (EFI), 46 mm przepustnica DeLorto
Wtrysk: jeden na cylinder
Prędkość biegu jałowego: ± 50 RPM 1250 (nie regulowane)
Pojemność zbiornika paliwa: 20 L
Rezerwa: 6 L (po oświeceniu kontrolki na liczniku)
Wymienny Filtr Paliwa: TAK
Układ napędowyTyp: 2x4 / 4x4 / Visco-Lok (blokada dyferencjału)
Rodzaj napędu: Wał napędowy
Przełożenie Przód 3.6:1
Przełożenie tył 3.6:1
Przedni dyfer (pojemność): 500 ml
Tylny dyfer (pojemność) : 250 ml
Olej: 75W 90 (API GL5)
Zawieszenie
Zawieszenie (przód): podwójny wahacz
Skok zawieszenia (przód)[mm]: 229
Skok zawieszenia (tył) [mm]: 254
Opony (przód): AT205 x 80R -12
Opony (tył): AT270 x 60R - 12
felgi (odlew): aluminium
Offset i Rozstaw KLIK KLIK KLIKHamulceHamulec przód: hydrauliczne, tarcze
Hamulec tył: hydrauliczny, tarcza
Płyn hamulcowy: DOT4
Hamulec 'ręczny': TAK, dźwignia hamulca, blokada tylnych kół
Wymiary Długość: 218 mm
Szerokość: 117 mm
Ogólna wysokość: 114 mm
Ciężar (suchy) : 275 kg
Rozstaw osi: 130 mm
Prześwit : 305 mm
InnePrzekładnia: CVT (Continuously Variable Transmission)
Promień skrętu:: 2,16 m
Pojemność bagażnika (tył): 16 L
Masa przyczepy: 590 Kg
KoloryZwykłe: Żółty // Czerwony
Wersja X: Czarny
funkcje licznika: Cyfrowe wskaźniki oraz DESS (immobilizer): prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik przebiegu dzienny i całkowity, motogodzin, poziomu paliwa, włączonego biegu, włączonego napędu 4x4 z rozlokowaniem przedniego dyferencjału, diagnostyki.
Wersja XWersja X zawiera dodatkowo: przednie zawieszenie KYB HPG Piggyback regulowane, tylne KYB HPG regulowane, czarne wzmocnione aluminiowe obręcze, aluminiowe osłony ramy, aluminiowa kierownica z osłoną półki, handbary, grafika plastików i fotela X-designe.
SERWICE MANUAL - klik (Download)Najczęściej Zadawane pytania:OLEJP:
Jak mierzymy poziom oleju ?Q: Pomiaru oleju w silniku dokonujemy poprzez:
1. Uruchomiamy (zimny) silnik na kilka minut (silnik musi pracować na wolnych obrotach)
2. Gasimy silnik.
3. Wkręcamy do końca miarkę, następnie wykręcamy i dokonujemy odczytu pomiędzy dwoma kreskami znajdującymi się na bagnecie.
P:
Jaki olej stosować?Q: Zdania są podzielone, zalecany olej to SAE 5W 30 klasyfikacji API SM, SL lub SJ, lecz najczęściej stosowanymi olejami przez użytkowników są: Mobil Extra 4T 10W40, Motul 5100 10w40
P:
Jaki filtr oleju?Q: Poza oryginałem można zastosować filtry innych producentów. Np. K&N - nr. KN-152, Hiflofiltro - HF152
P:
Jaki olej lać do dryfów?Q: olej 75W90 GL-5
Tylny dyfer. 250-300ml
Przedni dyfer 500ml.
Więcej informacji
TUTAJ -klikP:
Co ile wymieniamy olej w dyfrach?Q: Instrukcja podaje 3000km, niestety w niektórych sytuacjach może to być "za dużo" osobiście polecam wymianę co 1500km.
P:
Jaki olej lać do skrzyni biegów?Q: 75W140 SAF-XJ (zalecany i sprawdzony:
Castrol SAF-XJ 75W140 -
API GL-5 ZF TE-ML- 05D, 12D, 16G US claims - MIL-L-2105D ) Warto 'wyciągnąć' odpowietrzenie skrzyni biegów pod licznik, w celu wyeliminowania wody w skrzyni biegów.
***P:
Ile jest kalamitek do smarowania?Q: jest 11 kalamitek (wahacze, krzyżaki itp)
* po dwie w wahaczach górnym i dolnym.
* jedna w krzyżaku z przodu i po jednej w krzyżakach z tyłu.
P:
Jakie są luzy zaworowe? Q:
wlot - 0.06 - 0.14 mm
wylot - 0.11 - 0.19 mm
P:
Gdzie znajduje się nr. VIN?Q: numer VIN jest trwale naniesiony na ramie po lewej stronie na wysokości przedniej osi ( dolna cześć ramy), pod siedzeniem możemy znaleźć naklejkę z danymi.
P:
Jaki płyn hamulcowy?Q: Stosujemy płyn DOT-4
Przy każdej operacji ingerowania w układ hamulcowy należy go odpowietrzyć!
***Diagnostyka Komputera Quada, bez konieczności podpinania komputera serwisowego:1. Przekręcasz kluczyk na ON i z opcją włączonych świateł
2. ustawiasz licznik w tryb motogodzin
3. Wciskasz i trzymaj przycisk wyboru trybu licznika równocześnie przełącz światła 3 razy z rzędu między trybem Hi i LOW (długie krótkie)
(na przełączenie HI-LO masz 2 sekundy - inaczej operacja się nie uda)
Wtedy sprzęt wejdzie w diagnostic mode - raportowanie błędów. Przyciskiem selektora trybu zmieniasz błędy.
Jeśli nie ma błędów - nic się nie wyświetli!
tabele błędów (specjalnie nie użyłem funkcji IMG !!!)
PIERWSZA DRUGA TRZECIA CZWARTA PIĄTA SZÓSTA SIÓDMA ÓSMA***Są 3 opcje wyświetlania na liczniku (same km/h // same obroty // km/h & obroty)Aby zmienić wyświetlacz z jednego do drugiego, należy postępować w następujący sposób:
1. Obrócić kluczyk zapłonu w pozycję ON. Poczekaj, aż zakończą się "pozdrowienia" ...
2. Naciśnij i zwolnij przycisk wyboru (raz), tak aby wyświetlić OD (drogomierz).
3. Naciśnij przycisk wyboru i HOLD na 2 sekundy. Spowoduje to zmianę trybu wyświetlania na Prędkość, RPM, lub zmienny.
4. Aby wybrać inny tryb, powtórz kroki 2 i 3 aż pojawi się żądany tryb.
***Rama i osłony podwozia.P:
Jak wzmocnić ramę?Q: patent wzmocnienia. Więcej
TUTAJosłony podwozia są rzeczą
niezbędną!!!
więcej na ten temat znajdziesz na forum (
Dział wyposażenie quada /
Warsztat /
Bombardier Can-am)
P:
Jak regulować amortyzatory w wersji X?Q: Instrukcja Znajduje się
TUTAJ - klik***Przekładnia CVT (pasowa)P:
Woda w przekładni, co robić by jej tam nie było?Q: Uszczelnić pokrywę przekładni (deformuje się od wydzielanego ciepła wydechu), dorobić korek spustowy (
korek by Sir Adam Jr - klik)
Warto wyposażyć maszynę w snorkle.
P:
wyczuwalne osłabienie cykanie i grzechotanie CVTQ: wyczyść dokładnie przekładnie i wymień ślizgi wraz z zewnętrznym elementem sprzęgła
***4 światła na raz w RenegadeDocenimy to jeżdżąc w ciemnościach. W Renegade mamy osobne soczewki do świateł krótkich oraz długich. Przy zmianie na długie światła krótkie gasną. Światła krótkie mają to do siebie, że świetnie święcą na boki, natomiast długie mają daleki zasięg. Optymalne rozwiązanie to takie, gdy przełączając ze świateł krótkich na długie, nie gasły nam te pierwsze. Oto przepis
KLIK(łączymy kabel zielony i czerwony z żółtym paskiem)
by pitruchUWAGA:po przebiegu ok 1000 km, dla własnego bezpieczeństwa warto poodkręcać wszystkie śruby!
Przydatne LINKI:Warsztat- Renegade 800Problemy z chłodzeniem silnika 800Bagażnik do Renaty 800PASEK, FILTRY, OLEJ Can Am 800 Can-AM CHECK ENGINE TrikiZawieszenie tylne Renegade/OutlanderJaka wyciągarka do BombardieraRóżnice pomiędzy Rengade 800 a modelem 2008 i modelem 800 X[Can-Am] 5 rzeczy, które warto zrobić dla swojego RenegadeRenegade montaż wyciągarkiCzyszczenie filtrów powietrza w Renegade 800xOlej w obudowie filtra powietrzaProblem z prądem Renegade 800RX (używanie wyciągarki)Wymiana paska napędowegoi inne: Więcej znajdziesz w dziale
Bombardier/Can-amDane zostały Zaczerpnięte z Serwice-manual'a & forum.
tabelę konserwacji okresowych by Sir Adam Jr
o błędach i dodatkowych informacjach informujcie mnie na PW (dopiszę/poprawię)
- będę wdzięczny
Copyright by Quadi for Atvpolska.pl -- dodano 18.11.2009 17:17 --