brzusio23 napisał(a):
jesli chodzi o srednice kanalow jest wporzadku, ale same jego wykonanie pozostawia wiele do zyczenia, zwlaszcza jego komora plywakowa jej pojemnosc itd.
Wręcz odwrotnie, Ø kanałów w połączeniu z dyszą główną i składu mieszanki paliwowo/powietrznej to jedna wielka zmora w doregulowaniu gaźnika po odpaleniu silnika, częste przypadki przelewania gaźnika które wynikają z trudności jego ustawienia przy zdemontowanej komorze pływakowej, rodzaj montowanego zaworka paliwowego to poprawne ustawienie uniemożliwia. Sama komora pływakowa i jej pojemność nie ma takiego znaczenia i po wielu testach nie można jej zakwalifikować do (-) minusów.
Mikuni VM26 bo o nim mówimy, to już inna półka, nawet nie ma co porównywać obydwa gaźniki, począwszy od wykonania jako całość po przez właściwą proporcje doboru kanałów, nie mówiąc już o klasie wykonania obydwu dysz. Przy zakupie prosty do ustawienia (sprawdzenia) wszystkich niezbędnych parametrów (skok, poziom pływaka), następnie po zamontowaniu jest idealny do przeprowadzenie ,,doregulowania,, na pracującym silniku.
Japońska firma Mikuni otworzyła swoja filę (montażową) na terenie Chin wykorzystując tanią siłę roboczą, ale przy stosowaniu swoich oryginalnych komponentów, dlatego w samej jego ocenie nie ma miejsca na określenia typu replika lub klon chiński. Dla zainteresowanych adresy filii Mikuni w Chinach:
http://www.mikuni.co.jp/e/overseas/china.htmlNa forum jest kilku kolegów którzy tego typu gaźnik/ki mają zamontowane w quadach jak i crossach i motocyklach, proponuje skorzystać z opcji szukaj i zapoznać się z komentarzami – tylko pozytywne.
Na koniec jedyny jego minus, to cena – nie jest tani.