jako ze mam mało czau bo mam remont dziś zrobiłem regulacje zaworów 0,05 i 0,07 ,
jutro postaram się zrobić czyszczenie porządnie gaźnika cześć po części
z ciekawości poszukałem części silnikowych i w sumie za 189zł jest cylinder,tłok,uszczelki od Bashan 250
bo motor był kilka razy używany mocno i aż się gotował przez kobietę do nauki
-- dodano 11.11.2015 22:46 --Witam
przed czyszczeniem gaźnika zrobiłem prowizorkę aby sprawdzić ciśnienie tłoka mikilon był nie odpalany
wziąłem zegar z kompresora dobra rurkę taśmę itp i mocno przycisnąłem aby nic mi nie uciekało jak kręciłem rozrusznikiem to pokazywało ok 7,5 Bar ,,
później miałem składać wszystko lecz napotkałem mały haczyk a dokładnie jak przed gaźnikiem a głowicą jest króciec to on się nie pokrywa równo z otworem z gaźnika i zasłania z 2 mm od dołu czy ma to jakiś wpływ na dawkowanie do cylindra paliwa blokować coś może ? czy wziąć to trochę podrównać ,,
następnie widzę ze mam pęknięte trzymanie silnika te blaszki od ramy kolo wahacza , ale silnik nie ma nic luzów i rekami nic nie idzie go przesunąć czy to właśnie przez to mogą być takie duże drgania na ramę ? ,.
i pytanie gdzie są blokady w tych Mikilonach bo widzę ze w tłumiku już ktoś przebił przecinakiem wszystkie te blachy w środku aby był przelot
i na ile ustawić początkowo iglice i dawkę w gaźniku
Najlepsze to ze z tylnego oryginalnego amora została tylko sprężyna a środek cały jest spasowany od jakiegoś Volvo ale działa normalnie