Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Mikilon 250 remont ?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 06.05.2024 21:20



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Mikilon 250 remont ? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 08.11.2015 11:48
Posty: 6
Imię: Marek
Quad: mikilon 250 enduro
Poprzednie quady: yzf 426
PostWysłany: 08.11.2015 12:09 
Mikilon 250 remont ?
Witam :)
Jestem na forum nowy i proszę też o wyrozumiałość jeśli źle coś określiłem lub dodałem temat ,

Mam nadzieje ze ktoś mi pomoże w rozważaniu kłopotu
posiadam Mikilon 250 enduro chłodzony cieczą kupiłem go w średnim stanie
mój problem z nim polega na kłopocie z odpalaniem z kopki w ogóle nie chce odpalić robi może z 1 ruch tłokiem,
z rozrusznika też jest kłopot na zimnym go odpalić bo na ciepłym jako tako łapie,
zawsze jak jest zimny to muszę go pchać jakiś czas aby załapał cokolwiek i ma kłopot aby nie zgasł jak się rozgrzeje to odpala z pycha i normalnie już trzyma obroty i jeździ do 100km/h lecz przy gwałtownym dodaniu gazu jedzie jak skuter na kolo nawet nie ma co próbować zero mocniejszej reakcji , o małym rowie nie ma co liczyć aby przeskoczyć bo reakcji na gaz to to nie ma prawie nic :|
2 problem polega na tym ze jak dodaje mu gaz to cały motor tak wibracje przenosi ze aż ręce bolą ,

Czy tłok już możne być do wymiany ? jesli tak to gdzie szukać części bo na allegro sa lecz do chłodzonych powietrzem ..

Z góry Dziękuję za odpowiedz ;)


 
Profil

Rejestracja: 26.05.2013 20:26
Posty: 2079
Quad: Bashan 250
PostWysłany: 08.11.2015 13:26 
Re: Mikilon 250 remont ?
Na początku sprawdź jaki kolor ma świeca,wyczyść gaźnik,filtr paliwa i powietrza oraz wyreguluj zawory.
Jeśli to wszystko zrobisz i dalej to samo będzie to sprawdź ciśnienie sprężania.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1784
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 08.11.2015 18:05 
Re: Mikilon 250 remont ?
miszu napisał(a):
gdzie szukać części bo na allegro sa lecz do chłodzonych powietrzem
Przed przystąpieniem do szukania części zamiennych do silnika, należy odczytać jego model (nie numer), który jest wygrawerowany na karterze, lewa strona, obok dźwigni zmiany biegów, w tym przypadku najprawdopodobniej chodzi o 167MM, należy wpisać w wyszukiwarce ,, silnik 167MM Mikilon,, i już.

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 08.11.2015 11:48
Posty: 6
Imię: Marek
Quad: mikilon 250 enduro
Poprzednie quady: yzf 426
PostWysłany: 08.11.2015 19:37 
Re: Mikilon 250 remont ?
Witam
jak będę miał jutro chwile czasu to go trochę posprawdzam ale już raz sprawdzałem luzy czyściłem gaźnik i bylo wszystko ok a na silniku pisze LC170MM zapomniałem dopisać :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1784
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 08.11.2015 19:48 
Re: Mikilon 250 remont ?
miszu napisał(a):
na silniku pisze LC170MM
Silnik o modelu: LC172MM -LC170MM - 167MM, to te same silniki, tylko w quadach montowane są bez kopki, pozostałe części niczym się nie różnią.
miszu napisał(a):
czyściłem gaźnik
jeżeli piszesz że czyściłeś gażnik, to napisz nam (dokładnie krok po kroku) jak to zrobiłeś.

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 08.11.2015 11:48
Posty: 6
Imię: Marek
Quad: mikilon 250 enduro
Poprzednie quady: yzf 426
PostWysłany: 11.11.2015 22:46 
Re: Mikilon 250 remont ?
jako ze mam mało czau bo mam remont dziś zrobiłem regulacje zaworów 0,05 i 0,07 ,
jutro postaram się zrobić czyszczenie porządnie gaźnika cześć po części
z ciekawości poszukałem części silnikowych i w sumie za 189zł jest cylinder,tłok,uszczelki od Bashan 250
bo motor był kilka razy używany mocno i aż się gotował przez kobietę do nauki

-- dodano 11.11.2015 22:46 --

Witam
przed czyszczeniem gaźnika zrobiłem prowizorkę aby sprawdzić ciśnienie tłoka mikilon był nie odpalany
wziąłem zegar z kompresora dobra rurkę taśmę itp i mocno przycisnąłem aby nic mi nie uciekało jak kręciłem rozrusznikiem to pokazywało ok 7,5 Bar ,,

później miałem składać wszystko lecz napotkałem mały haczyk a dokładnie jak przed gaźnikiem a głowicą jest króciec to on się nie pokrywa równo z otworem z gaźnika i zasłania z 2 mm od dołu czy ma to jakiś wpływ na dawkowanie do cylindra paliwa blokować coś może ? czy wziąć to trochę podrównać ,,

następnie widzę ze mam pęknięte trzymanie silnika te blaszki od ramy kolo wahacza , ale silnik nie ma nic luzów i rekami nic nie idzie go przesunąć czy to właśnie przez to mogą być takie duże drgania na ramę ? ,.
i pytanie gdzie są blokady w tych Mikilonach bo widzę ze w tłumiku już ktoś przebił przecinakiem wszystkie te blachy w środku aby był przelot

i na ile ustawić początkowo iglice i dawkę w gaźniku ;)

Najlepsze to ze z tylnego oryginalnego amora została tylko sprężyna a środek cały jest spasowany od jakiegoś Volvo ale działa normalnie :cool: :)


Ostatnio zmieniony przez miszu, 11.11.2015 22:46, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 26.05.2013 20:26
Posty: 2079
Quad: Bashan 250
PostWysłany: 11.11.2015 23:21 
Re: Mikilon 250 remont ?
Wątpię coś w te mierzenie kompresji zegarem z kompresora i jeszcze taśmą zawinięte.Masz za małą kompresje musi być 9 bar.Co do tych 2 mm to możesz to wyrównać lecz to nic nie da pewnie.Przez te pęknięcie też mogą być drgania.
Przed końcówką tłumika powinien być jeszcze katalizator możesz go wyciąć.A iglice ustaw na 2 rowku od dołu powinno być okey.A śrubkę od dawki wkręć i wykręć 1,5 obrotu a potem musisz i tak wyregulować.


 
Profil

Rejestracja: 08.11.2015 11:48
Posty: 6
Imię: Marek
Quad: mikilon 250 enduro
Poprzednie quady: yzf 426
PostWysłany: 27.11.2015 22:55 
Re: Mikilon 250 remont ?
Dziś odpaliłem mikilona i jeździć jeździ szalu ie ma jak typowe wyczyny :o
lecz jak był zimny to z 8 razy go odpalałem bo gasł co po kilku sekundach
jutro sprawdzę kompresje tłoka ,
mocą to on nie grzeszy bo ani z 1 ani z 2 nie ma mocy aby go podnieść nawet kawałek ;/
myślę naz zmiana zębatki bo mam 5 śrub 42zeby łańcuch 525 ,
myślę nad kupnem gdzieś taniej tylko nie wiem gdzie i ile zębowy aby to też cięgło i na kolo do wheelie itp
oponę będę kupował dunlopa Geomax 31 bo jeżdżę dużo po lakach i lasach
:)

-- dodano 17.11.2015 23:31 --

bo pacząc na ten filmik po 2 :05 to na kolo ładnie mu idzie
https://www.youtube.com/watch?v=VZ3SNPVFYsU

-- dodano 18.11.2015 00:25 --

czy lepiej dołożyć i kupić Mitas C16 59M 100/100/ a dunlop 31 110/80/ 18
sam nie wiem co lepiej do lasów i na łąki się nadaje ;/

-- dodano 27.11.2015 22:55 --

Witam kopiłem oponę Mitasa C16 100/100/18 nowa :)

moje pytanie odnośnie zębatki przednia mam 14z a tył 42z i nie ma szans na kolo go dać ;/
to jak dam 53zeby to czy już da rade spokojnie czy też lipa będzie a lepiej w terenie będzie podjeżdżać ?

czekam na odp bo cos cisza ....


Ostatnio zmieniony przez miszu 27.11.2015 22:55, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.