Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Loncin 172mm remont góry silnika
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 26.04.2024 11:23



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Loncin 172mm remont góry silnika 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 15.10.2016 14:45
Posty: 7
Imię: Dariusz
Quad: Loncin
PostWysłany: 31.12.2016 20:46 
Loncin 172mm remont góry silnika
Witam
Mam problem od niedawna mój Loncin 172mm zaczął strasznie dymić na niebiesko no i pali dużo oleju postanowiłem wyremontować całą górę silnika ma ktoś może jakiś poradnik jak po kolei i co.Zakupiłem głowicę kompletną cylinder tłok kompletny uszczelki głównie chodziło by mi o porady co do rozrządu ustawienie zwolnienie napinacza itp itd z góry dzięki


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.06.2015 10:11
Posty: 247
Miejscowość: Słupsk
Imię: Krzysiek
Quad: Warrior
Poprzednie quady: Made in P.R.C.
PostWysłany: 01.01.2017 01:12 
Re: Loncin 172mm remont góry silnika
Wyciągasz stare, zakładasz nowe i docierasz :okok:


 
Profil

Rejestracja: 15.10.2016 14:45
Posty: 7
Imię: Dariusz
Quad: Loncin
PostWysłany: 01.01.2017 15:51 
Re: Loncin 172mm remont góry silnika
No tak w teorii wydaje się proste ale jeszcze nigdy tego nie robiłem w 4t chodziło by mi głównie o porady co do rozrządu z resztą myślę że dam rade


 
Profil

Rejestracja: 13.07.2016 09:53
Posty: 49
Imię: Adi
Quad: Mikilion
Poprzednie quady: Brak
PostWysłany: 01.01.2017 19:31 
Re: Loncin 172mm remont góry silnika
Ustawiasz silnik w GMP najlepiej wykręć świecę włóż tam śrubokret czy cos i kręc az będzie calkiem u gory w lewym deklu od magneta powinna być taka sruba na plaski srubokret i wtedy jak ja odkrecasz powinno pisac Tl i wtedy zaznaczasz markerem najlepiej położenie zębatki z głowicą punktakiem lub markerem i na dole tak samo.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1784
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 03.01.2017 22:03 
Re: Loncin 172mm remont góry silnika
* wałek rozrządu kładziemy w łoże głowicy krzywkami do dołu plus dekompresator;

* zębatka a dokładnie jej punkt ma się pokrywać z wycięciem na obudowie w jednej linii


* w obudowie dekla musi być widoczny punkt ,,T,, - tłok w położeniu (GPZ) ,, "górne
położenie zwrotne"

* jeżeli to się wszystko zgadza, już nic nie przekręcając przechodzimy do regulacji
zaworów, ponieważ to nie jest koniec wydechu początek ssania (mijanka) przy której
nie przeprowadza się regulacji zaworów;

Jeszcze inaczej ale ten sam efekt:
żeby przystąpić do regulacji zaworów, wałek rozrządu należy włożyć w łoże głowicy krzywkami do dołu i przykręcić zębatkę punktem u góry który ma się pokrywać w jednej linii z wyżłobieniem na pokrywie a w okienku lewej pokrywy patrząc z góry ma być widoczny punkt T, po skręceniu całości regulujemy już w tym położeniu zawory 0.05 / 0.07 mm

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 15.10.2016 14:45
Posty: 7
Imię: Dariusz
Quad: Loncin
PostWysłany: 04.01.2017 19:54 
Re: Loncin 172mm remont góry silnika
wielkie dzięki kolego george05 bardzo przydatne informacje w weekend zabieram się do pracy


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.