|
[Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Autor |
Wiadomość |
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 25.02.2012 17:56
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
A ja będę musiał kupić i przetoczyć żeby na nasze cudowne piasty weszły
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 25.02.2012 18:01
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
ale wtedy następnych felg nie musisz podtaczać, każde wejdą
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 25.02.2012 18:02
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
paulus71 napisał(a): ale wtedy następnych felg nie musisz podtaczać, każde wejdą Tylko pasowałoby jeszcze poszerzenia poszerzyć
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 25.02.2012 18:10
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
no tak i odlot
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 25.02.2012 18:13
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
paulus71 napisał(a): i odlot Odlot? Hmmm jakby tak dać szersze poszerzenia to może udało by się wznieść ponad ziemię... do tego silnik odrzutowy i będzie dosłownie odlot
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 25.02.2012 18:41
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Boro ale przecież tego nie robi się aby jeździć po trawersach tylko w głębokim bagnie, odpowiedź brzmi jeździ się dużo mniej pewnie. Poszło dokładnie 5cm w górę. Jak się jeździ w płynnej mazi to przeguby tak nie są męczone dlatego warto się zastanowić nad przeróbkami bo dla samego wyglądu może się okazać to nieporozumieniem...
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 25.02.2012 18:46
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
REVOLVERNie wiem jak Paweł, ale ja mam drapek tyle samo co błota więc jeśli będzie niestabilnie to lifta zawsze można zdjąć
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 25.02.2012 19:11
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
poszedł 5cm w góre, przez dystanse pójdzie 6cm w szerz czyli stosunek pozostanie fabryczny
gdybym chciał jazdę w mazi to bym dał 5 cali w górę i 29"oponki oraz półosie gorillas
dając 2" chciałem zwiększyć troszkę dzielność terenową i tyle
a drapek mam nawet mniej niż błota
-- dodano 25.02.2012 19:11 --
zresztą do typowego drapania zille i tak się nie nadają trza by alltracki zakładać
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 25.02.2012 19:11, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 28.02.2012 20:21
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Paweł jak tam wrażenia z jazdy na lifcie, miałeś okazję już testować?
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 28.02.2012 22:48
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
na razie tylko w koło komina dystanse założone i nie stwierdzam żadnych niestabilności, fajnie jest przejezdzać spokojnie przez głębsze koleiny przez lekką zmianę kąta amorków trzeba je było trochę poluzować miałęm ustawione przód i tył na przedostatnim ustawieniu teraz wróciłem na środek siedzi się fajnie lekko wyżej a gad wygląda naprawdę na dużego
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 29.02.2012 07:17
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
A ile masz już nalatane na tych dystansach i felgach z offsetem? Zawieszenie się trzyma?
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 29.02.2012 08:40
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
felgi z offsetem od początku mam założone czyli już rok a dodatkowy offset z pół roku luzów w zawieszeniu brak jak na razie
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 03.03.2012 18:19
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
No to mój też już jest o 5cm wyższy.. dzisiaj jakieś 5 godzin zabawy, zaraz wkleję pierwsze fotki, jutro jakieś lepsze zrobię.
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 03.03.2012 18:31
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
to wklejaj tylko co ci się tak długo zeszło ?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 03.03.2012 18:38
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Przed: Po: Paweł, robiłem sobie przerwy Troszkę jeden otwór mi słabo popadał, ale teraz bym to w godzinkę zrobił. Ciężko też było dopasować tą część wyciętą z profila ale jak się położyłem pod quada to poszło Przejechałem się i jednak czuję że przy ostrych skrętach mi koło podnosi. Będę musiał pewnie w dystanse zainwestować. Prześwit liczony przy podnóżku to 36cm
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 03.03.2012 18:38, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|