Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.05.2024 15:51



Odpowiedz  [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
[Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 25.02.2012 17:56 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
A ja będę musiał kupić i przetoczyć żeby na nasze cudowne piasty weszły :oczy:

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 25.02.2012 18:01 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
ale wtedy następnych felg nie musisz podtaczać, każde wejdą

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 25.02.2012 18:02 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
paulus71 napisał(a):
ale wtedy następnych felg nie musisz podtaczać, każde wejdą

Tylko pasowałoby jeszcze poszerzenia poszerzyć :wizi: :wizi:

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 25.02.2012 18:10 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
no tak
i odlot

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 25.02.2012 18:13 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
paulus71 napisał(a):
i odlot

Odlot? Hmmm jakby tak dać szersze poszerzenia to może udało by się wznieść ponad ziemię... do tego silnik odrzutowy i będzie dosłownie odlot :^^D:

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 25.02.2012 18:41 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Boro ale przecież tego nie robi się aby jeździć po trawersach tylko w głębokim bagnie, odpowiedź brzmi jeździ się dużo mniej pewnie. Poszło dokładnie 5cm w górę. Jak się jeździ w płynnej mazi to przeguby tak nie są męczone dlatego warto się zastanowić nad przeróbkami bo dla samego wyglądu może się okazać to nieporozumieniem...

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 25.02.2012 18:46 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
REVOLVER
Nie wiem jak Paweł, ale ja mam drapek tyle samo co błota więc jeśli będzie niestabilnie to lifta zawsze można zdjąć ;)

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 25.02.2012 19:11 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
poszedł 5cm w góre, przez dystanse pójdzie 6cm w szerz
czyli stosunek pozostanie fabryczny

gdybym chciał jazdę w mazi to bym dał 5 cali w górę i 29"oponki oraz półosie gorillas

dając 2" chciałem zwiększyć troszkę dzielność terenową i tyle

a drapek mam nawet mniej niż błota

-- dodano 25.02.2012 19:11 --

zresztą do typowego drapania zille i tak się nie nadają trza by alltracki zakładać

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71, 25.02.2012 19:11, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 28.02.2012 20:21 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Paweł jak tam wrażenia z jazdy na lifcie, miałeś okazję już testować?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.02.2012 22:48 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
na razie tylko w koło komina
dystanse założone i nie stwierdzam żadnych niestabilności, fajnie jest przejezdzać spokojnie przez głębsze koleiny :>
przez lekką zmianę kąta amorków trzeba je było trochę poluzować
miałęm ustawione przód i tył na przedostatnim ustawieniu teraz wróciłem na środek
siedzi się fajnie lekko wyżej
a gad wygląda naprawdę na dużego

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 29.02.2012 07:17 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
A ile masz już nalatane na tych dystansach i felgach z offsetem? Zawieszenie się trzyma?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 29.02.2012 08:40 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
felgi z offsetem od początku mam założone czyli już rok
a dodatkowy offset z pół roku
luzów w zawieszeniu brak

jak na razie :wizi:

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 03.03.2012 18:19 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
No to mój też już jest o 5cm wyższy.. dzisiaj jakieś 5 godzin zabawy, zaraz wkleję pierwsze fotki, jutro jakieś lepsze zrobię.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 03.03.2012 18:31 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
to wklejaj
tylko co ci się tak długo zeszło ?

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 03.03.2012 18:38 
Re: [Poradnik] Kawasaki Brute Force 750 lift 2" firmy RDC
Przed:
Image
Po:
Image

Paweł, robiłem sobie przerwy :wizi:
Troszkę jeden otwór mi słabo popadał, ale teraz bym to w godzinkę zrobił.
Ciężko też było dopasować tą część wyciętą z profila ale jak się położyłem pod quada to poszło :)
Przejechałem się i jednak czuję że przy ostrych skrętach mi koło podnosi. Będę musiał pewnie w dystanse zainwestować.

Prześwit liczony przy podnóżku to 36cm

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 03.03.2012 18:38, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.