REGULAMIN DZIAŁU "IMPREZY ATV" Warunki zamieszczania informacji o imprezach na stronie Polskiego Stowarzyszenia Czterokołowców –ATV Polska
Zgłoszenia imprez są płatne: • Koszt zamieszczenia jednej imprezy - 60 zł netto
Z opłat zwolnieni są: • Organizatorzy zrzeszeni w Polskim Związku Motorowym • Organizatorzy zrzeszeni w Polskim Stowarzyszeniu Czterokołowców -ATV Polska • Organizatorzy, którzy mają aktualnie wykupioną dowolną formę reklamy na stronie ATV Polska (możliwość darmowego zgłoszenia maksymalnie 3 imprez w roku) • Organizatorzy imprez charytatywnych, proekologicznych oraz takich, w których od uczestników nie jest wymagana opłata wpisowa
Warunkiem zamieszczenia informacji o imprezach na stronie ATV Polska jest: 1. Przesłanie e-mailem na adres [email protected] następujących danych Organizatora, , wymaganych do wystawienia faktury: pełna nazwa, adres siedziby, NIP, nr KRS, imię i nazwisko osoby kontaktowej, telefon kontaktowy, strona www, e-mail. Oraz danych o zgłaszanej imprezie – miejsce, termin rozegrania imprezy, charakterystyka imprezy. 2. Zgłoszenie imprezy do Kalendarza Imprez ATV Polska za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego. 3. Ogłoszenie zostanie opublikowane po wpłynięciu należności na konto ATV Polska. Nazwa odbiorcy: POLSKIE STOWARZYSZENIE CZTEROKOŁOWCÓW-ATV POLSKA Siedziba: PL. SZCZEPAŃSKI 8, 31-011 KRAKÓW Nr rachunku odbiorcy: Alior Bank 52 2490 0005 0000 4520 8333 6051 Tytułem:ogłoszenie imprezy, nazwa imprezy Kwota: 60 zł netto 4. Zabrania się w treści postów na forum umieszczania logotypów sponsorów oraz partnerów. Dozwolone jest jedynie podanie ich nazw własnych. 5. Złamanie niniejszych warunków uniemożliwi Organizatorowi zamieszczanie kolejnych ogłoszeń w przyszłości. 6. Ogłoszenia zamieszczane przez osoby trzecie będą usuwane.
Ogłoszenia niekomercyjne w dziale „IMPREZY ATV”
Upoważnionymi do zamieszczania ogłoszeń niekomercyjnych w dziale "Imprezy ATV" są wyłącznie osoby będące aktywnymi użytkownikami forum tj. -posiadające min. 3 miesięczny staż na forum oraz -posiadające minimum 50 napisanych postów. Dotyczy postów pisanych tylko w działach forum ogólnego ( Uwaga! Nie dotyczy działów regionalnych, squadów prywatnych, Hyde Parku, powitalni, giełdy itd).
Ogłoszenia niekomercyjne nie mogą zawierać w swojej treści bezpośrednich informacji o danych dotyczących wpisowego oraz informacji o uzyskiwaniu jakichkolwiek korzyści z tytułu wzięcia udziału dla jakiejkolwiek osoby lub firmy. Ogłoszenia nie może wprowadzać osoba będąca organizatorem lub inna osoba, która zajmuje się handlem na forum i poprzez jej upublicznianie zwiększa swój autorytet oraz odnosi inne korzyści z tego wynikające
Administracja Forum ATV Polska ma prawo nie zatwierdzić tematu bez podania przyczyny.
ATV Polska nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń komercyjnych oraz za przebieg opisanej imprezy.
Kontakt w sprawie zamieszczenia ogłoszenia: [email protected] tel. + 48 601 590 301
HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Autor
Wiadomość
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 19.12.2013 12:13
HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Natrafiłem w internecie na ślad imprezy rozgrywanej na terenie Transylvanii w Rumunii, poziom podobny co nasze PAC czy PPP co jest dla mnie nowością, bo nie wiedziałem, że w innych krajach istnieją takie imprezy...wszystko co można zobaczyć np. z Niemiec czy Szwecji przypomina szkółkę niedzielną . Rajd trwa 5 dni, wpisowe to 500 euro. Ktoś wie coś więcej ? A może mamy tu jakiegoś uczestnika ? W tamtym roku wygrał Słowak, o Polakach nic nie czytałem, ale może jacyś byli...
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Był kiedyś temat tych zawodów poruszany na forum. Nie przypominam sobie aby startował kiedyś jakiś nasz rodak. Impreza fajna. Jestem przekonany, że jest kilku przeprawowców-draperów(z doświadczeniem zawodniczym) z naszego kraju, którzy mogli by ich tam zadziwić
PS. Podoba mi się opona z logo zawodów
-- dodano 19.12.2013 16:45 --
Przepraszam. Widzę polskie nazwiska na listach startowych. Nie znam niestety tych nazwisk. Cholera, może to jest jakieś wyzwanie?
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Ostatnio zmieniony przez Waldo, 19.12.2013 15:45, edytowano w sumie 1 raz
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 19.12.2013 18:57
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Jestem prawie pewny, że Polska czołówka, była by też tam czołówką, mamy bardzo wysoki poziom rajdowców przeprawowych... Szczególnie ciekawy ten rajd by był z udziałem dwóch Panów jeżdżących na Grizzlakach 450
-- dodano 19.12.2013 18:57 --
O kurczaczek, ja znam te nazwiska... Powiedziałbym wręcz, że bardzo dobrze znam te nazwiska, jechałem z Tymi nazwiskami PAC w Walimiu i SMOR ostatnio... jakoś nigdy się nie złapaliśmy na ten temat...
_________________ POZDRAWIAM, MIESZKO
!!!HUNT THE WOLF 4 LIFE!!!
Ostatnio zmieniony przez śmieszko, 19.12.2013 18:57, edytowano w sumie 1 raz
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Nie dalej jak miesiac temu razem z Oskarem Pieprzakiem i Zderzakiem omawialismy temat uczestnictwa w tej imprezie w 2014r. Oskar jest napalony jak szczerbaty na suchara i mocna nas namawia. Na razie staneło nad wyborem quadów. Powinny być jednakowe zeby zamiast trzech przeczep części zabrac tylko jedna. No i Oskar obstaje nad Y700, ja nad Renegade a Zderzak Rincon he he. Impreza super tylko ze termin w weekend majowy trochę nie pro-rodzinny:/
Przynajmniej dwóch naszych już dwa lata z rzedu brało udział. Pewnie się tu odezwą.
Iguana Team
Rejestracja: 14.07.2011 21:13 Posty: 354 Miejscowość: Grodzisk Maz./ Ostrowiec Św.
Imię: Jaro
Quad: Miśki dwa - G7 & 350 IRS
Poprzednie quady: Suzuki Vinson
Wysłany: 29.12.2013 21:41
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Mistrzowie, Quadowe Bezdroża nabrały ochoty Zobaczymy co z tego wyjdzie
_________________ Nowe tereny, nowe wyzwania!!! Wpisz w Google: quadowe bezdroża.
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 30.12.2013 09:32
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Markus
No no, no to powiedziałbym, że następna runda będzie pewnie należeć do Polaków skoro leci taka śmietanka.
...tak po prawdzie, tak po cichutku, tak na marginesie gdzieś tam w duszy... to my chyba też polecimy
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
oj...bo się też skuszę
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Obserwuję ten rajd od dwóch lat. W tym nieco poprawili harmonogram. W zeszłym roku niemal pojechaliśmy. Do kitu jest to, że trwa 5 dni a de facto jazdy nie ma tak dużo. Startujesz o 9, kończysz powiedzmy o 17 i resztę dnia, wieczoru się nudzisz. I tak 5 dni. Dwa dni dojazd, dwa dni powrót i w sumie najmniej tydzień nieobecności. I tak w tym roku poprawili program bo w zeszłym roku trasa była otwarta chyba 4 czy 5 godzin a reszta to oczekiwanie na kolejny dzień.
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 01.01.2014 13:01
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
rajo
A w Polskich rajdach masz 6 + 8 godzin najczęściej dwa dni, moim zdaniem nawet jeśli są 4-5 godzinne oesy i 5 dni to wszystko trwa to jest to dość fajne rozwiązanie. Gdyby rajd trwał powiedzmy 10+5+10 trzy dni to by wszyscy byli dość wycieńczeni i rywalizacja by nie była na takim poziomie, to nie jest maraton.
Re: HUNT-THE-WOLF - CIĘŻKI MIĘDZY NARODOWY RAJD PRZEPRAWOWY
Byliśmy na tym rajdzie rok temu generalnie super impreza no ale postaram się tak w miarę po kolei: Jest to rajd bardziej szybkościowy niż typowo przeprawowy do których przyzwyczaili nas oragnizatorzy Pac-u i PPP bliżej mu do naszego Smor-u. Są oczywiście elementy przeprawy ale generalnie chodzi raczej o dobre nawigowanie i dość szybką jazdę. Widziałem w opisie edycji 2014 trochę zmian względem 2013 roku ale to co najważniejsze pozostaje bez zmian czyli na początku Mass start co jest dość ciekawym przeżyciem 40 quadów startuje w jednym momencie z dużej polany żeby za 400 metrów wciskać się do lasu gdzie dwa quady obok siebie to już i tak sporo. Jeździ się wyznaczonym trackiem na gps-ie. Na tracku naniesione są waypointy i są to jakby odpowiedniki "naszych" pieczątek w tym różnica, że nie ma żadnych pieczątek tylko gps sam szczytuje czy zaliczyliśmy dany waypoint czy nie. Trzeba przejechać najdalej 20 metrów od wyznaczonego waypointu jeśli dobrze pamiętam. Jeśli chodzi o klasy to adventure jest typowa przygodą dostajemy mapę z zaznaczonymi charakterystycznymi miejscami w których musimy zrobić zdjęcie całego teamu i wysłać organizatorowi fajna zabawa ale nie ma zbyt dużo wspólnego z wyścigiem. Extreme wiadomo typowy wyścig można jeździć w parach, trójkach jak się chce ale klasyfikacja jest indywidualna i tak właściwie najlepiej jeździ się samemu zresztą ciężko byłoby wystartować tak żeby po wjeździe do lasu być obok siebie. Tak to wyglądało w 2013 roku jak będzie w 2014 przekonamy się na miejscu. tutaj link do przydatnych informacji/wymogów https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... ring#gid=0
Markus: Z tymi częściami to dobry pomysł bo rajd jest dość wymagający nie tylko dla uczestnika ale też dla quada dodatkowe drążki kierownicze, manszety itp wskazane szczególnie do can amów ;p Jeśli chodzi o quady y700 i Renegade to idealna opcja. Uwielbiam rincona sami mieliśmy jechać na nich rok temu (tylko "zniknęły" tydzień przed rajdem) ale uważam, że akurat na taki rajd są troszkę za słabe jest bardzo dużo stromych podjazdów gdzie nadmiar mocy jest wskazany to samo tyczy się zjazdów (słabsze hamowanie silnikiem niż y700 i Renegade).
Rajo: Przy tej formule rajdu czyli dość szybkiej jeździe bez żadnej przerwy to zupełnie wystarczający czas pod koniec odcinka myślisz raczej o zimnym piwku i odpoczynku niż dalszej jeździe. Jeśli byłoby Ci mało jest gdzie jeździć i nikt tam nie ma z tym problemu tyle, że w tamtym roku chętnych nie było. Po jeździe nudno nie jest dużo ciekawych ludzi do pogadania, połowa z nich naprawia quady po odcinku to i jest na co popatrzeć
Pisałem dużo, mało składnie więc jakbyście mieli jakieś pytania piszcie tutaj albo na fb Jakub Śliwa
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum