Miałem okazję obejrzeć dziś Mavericka na targach. Pierwsze wrażenie jest naprawdę pozytywne. Niestety konstrukcyjnie to cały czas sprzęt rekreacyjny i tak powinno się go traktować i myślę, że producent też tak go traktuje. Profile użyte do budowy mają maks 2 mm ściankę w miejscach, gdzie mogły by mieć więcej. Ten sam przedni dyferencjał, zanany z poprzednich modeli.
Jedyne co się potwierdziło, to moja opinia na temat Commandera, że okazał się nie wypałem w porównaniu do takiego Polarisa RZR 900XP. Po prostu z tego powodu powstał Maverick.
Jedyne co się potwierdziło, to moja opinia na temat Commandera, że okazał się nie wypałem w porównaniu do takiego Polarisa RZR 900XP. Po prostu z tego powodu powstał Maverick.
Brawo tylko Commander został stworzony dla farmerów jako wół roboczy i tak się reklamował i miał konkurować z
Polaris RANGER XP 800,
Kawasaki TERYX 750
Yamaha RHINO 700 . .
_________________ SPRZEDAM COMMANDERA 1000 x Pozdrawiam Tomek
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
To też się raczej nie sprawdził. Raczej nie był reklamowany i nie jest jako pojazd dla farmerów, bo na stronie producenta ma takie określenie:
COMMANDER The most powerful rec-utility side-by-side vehicle, built without compromise.
-- dodano 05.03.2013 23:07 --
Prawda jest inna. Ten pojazd rozczarował użytkowników, bo miał i ma sporo wad. Słabe zawieszenie, duży tylny nawis i parę słaby elementów. Takich jak osłona filtra powietrza - którą łatwo połamać, podpory tylnej kipy - paki także łamiące się. Było tego trochę. Miałem okazję się nim przejechać na samym początku po premierze i porównać do RZRa 800S. I niestety przegrał z kretesem, mimo dobrej jednostki napędowej. Zresztą widać to po statystykach sprzedaż u nas i na świecie. Ten Canam nie za bardzo się im udał. Tyle w temacie.
Ostatnio zmieniony przez Shelton, 05.03.2013 22:07, edytowano w sumie 1 raz
czyli jeżeli jakiś producent SUV określi w nazwie pakiet Sport to nie znaczy że go trzeba porównywać do samochodów sportowych
Shelton napisał(a):
Miałem okazję się nim przejechać na samym początku po premierze i porównać do RZRa 800S. I niestety przegrał z kretesem, mimo dobrej jednostki napędowej. Zresztą widać to po statystykach sprzedaż u nas i na świecie. Ten Canam nie za bardzo się im udał. Tyle w temacie.
to się nazywa ''choroba wieku dziecięcego '' każdy pojazd nowo wprowadzany ma wady które na bieżąco są udoskonalane
już zapomniałeś jakim nie wypałem były pierwsze RZR 800 później dopiero weszła ''S''
czyli twierdzisz że po takim wyścigu Commander-y idą na złomowisko bo jak widzę to sobie świetnie radzą i jak widać w Rosji Commandery mają powodzenie .
rozśmieszyło mnie bardzo jak nazwałeś Maverick sprzęt rekreacyjny a Polaris XP 900 sport -
o tak wyposażenie to ma kierownica sportowa siedzenia kubełkowe (powinni w standardzie dawać pasy 4 punktowe żeby nie wypaść ) bo siatka też lichawa zapinana na klamrę ze spodni ogrodniczek i wiele wiele innych wad
dla których nie kupiłem XP nie chciałem żeby na ulicy wołali o wózek golfowy ( melex ) jedzie nawet terenwizja się naśmiewa z Polarisa http://terenwizja.pl/film/225
_________________ SPRZEDAM COMMANDERA 1000 x Pozdrawiam Tomek
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Cóż, ja nie patrzę pod kontem tego co mam i co mam kupić. Patrzę na możliwości terenowe, jakość, ceny części, najczęstsze usterki. Nie kieruje się emocjami. Ja to tylko naprawiam/modyfikuje, nie mam poczucia winy, że wtopiłem 70 000pln w RZRa czy Commandera.
Biorę to na chłodno. Realia są realiami. A choroby się usuwa, czy w Commanderze usunięto tylny nawis do wieszania się na przeszkodach? Raczej słabo. Popatrz na polskie rajdy. Jakoś Commanderów nie widać. Tylko nie pisz, że są za drogie - nie jesteśmy w Rosji, ale w Polsce.
Oj uczepiłeś się tego Commandera ja mam przejechane Commanderem 1000 mil 0 awarii 0 luzów 0 popękanych plastików itp. tyłkiem też nie darłem ( a jak ktoś chce startować w rajdzie to odkręca kuferek i po problemie ) a nie krytyka ,krytyka,nie wypał itp (chociaż do rajdów teraz już jest Maverick ) połowa z tego mam przejechane to trasy , drogi górzysto mocno kamieniste po wycince pierwszy raz gdy kumple zobaczyli Commandera , w duchu pomyśleli ''gdzie on tym w góry '' ale pozytywnie byli zaskoczeni no i w drodze do domu mogę jeszcze drewno do kominka przywieźć (żartuję) w mojej 5 -letniej przygodzie to Polarisy najczęściej ulegały awarii
prawda jest taka że 90 % a nawet więcej Polaris XP 900 czy Maverick nigdy nie będzie startował w żadnym rajdzie czyli będzie sprzęt rekreacyjny więc nie ma sensu się kłócić który przejedzie szybciej z punktu A do B a usterki - to zależy od wielu czynników
niestety na Polskich rajdach jest mało UTV UTV w całej Polsce jest mało popularny a szkoda
a na koniec widok dla którego nie kupiłem Polarisa pojazd musi dobrze jeździć ale też muszę się w nim dobrze czuć dopóki Polaris nie zmieni wnętrza to będzie krucho
_________________ SPRZEDAM COMMANDERA 1000 x Pozdrawiam Tomek
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum