Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kawasaki Teryx 750 2008
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 06.05.2024 13:03



Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Kawasaki Teryx 750 2008 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 17.12.2010 17:26 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Cytuj:
Marcus gratulację - może wreszcie ruszy prawdziwa klasa UTV w naszym OFF-ROADzie


Coś mi się wydaje ,że ruszy klasa UTV na Dziczy...




Z wami to jak z moją teściową. Ledwo coś zaplanuje , wie pierwsza :dj:

Na razie zdradze tylko tyle ze idzie nowe :> . Zastanawiam się tylko czy to będzie ewolucjia czy rewolucjia. :okok: :D

-- dodano 01.12.2010 01:07 --

Etap docierania Teryxa w pełni.

Na plus.

W kopnym głebokim sniegu idzie jak czołg w porównaniu do quada.
W trakcie spokojnej jazdy nie czuc masy pojazdu. Prowadzi się zadziwiajaco lekko z odpowiednim wyczuciem.
Srodek cieżkosci w porownaniu do quada przesuniety do tyłu.
Zachowanie na trawersach zadziwiajaco dobre. Tam gdzie Grizzly lezał by na boku Teryx lekko uniosł tylko koło.
może to zasługa poszerzania pojazdy z przodu o ok. 40mm a z tyłu o ok 120mm.
Blokada przedniego mostu działa rewelacyjnie. można właczyc i wyłaczyc w trakcie jazdy.
Zjazdy wszystkie to które robi Renia z dobrym jezdzcem i to z mniejszym strachem.

FUN z jazdy REWELACJA

Na minus.
Brak wskażnika poziomu paliwa. może specjalnie nie umiescili bo na razie pali jak KAMAZ.
Zawieszenia ma za mały skok sprezyny. Słaby wykrzyż.
Zacinajaca się dźwignia zmiany biegów z L na R.
Podjazdy na razie ostroznie ale chyba gorzej niz w Reni. Brak balansu ciałem. ( mam na mysle te najbardziej strome:))
Nie wiem czy wszystkie Side By Side tak maja ale rozdział hamulcy na przednie koła w stosunku do tylnych jest mniej wiecej 70 - 30. Cięzko zablokować tylne koła nawet na sniegu przy gwałtownym hamowaniu. Niestety brak regulacji. Na razie przeszkadza, szeczegolnie przy zatrzymaniu się pod stroma górke.
W błocie czuć mase pojazdu.



Podsumowując.

Zdecydowanie Side by Side blizej do samochodów terenowych niz do quadów. Jezdzi się jak bardzo mobilna terenówka.

-- dodano 09.12.2010 22:07 --

Na ten moment spalanie oscyluje na poziomie Hammera w mieście z przyczepką. 27l na 100km [wow]
Fakt że wiekszość w kopnym śniegu i sporo na reduktorze ale jednak sporo.

Na liczniku prawie 100km spokojnej statecznej jazdy i na razie wsio ok. Pali , jezdzi. :D

Wprawdzie seryjna opona Maxxisa nie jest najgorsza ale na nowe SS trafił komplet Big Hornów 26" 2,0.
Opona w sumie lekka, 6 warstwowa i co ważne w tego typu pojazdach Radialna.

Pojazd od razu nabrał rasowego wyglądu:)

Image
Image
Image
Image
Image
Image

-- dodano 17.12.2010 17:26 --

Co może być lepsze od jednego Teryxa? Dwa Teryxy :D

Drugi to wersja Camo NRA. Wyróznia go od zwyklego daszek, przedni bamper, deska rozdzielcza, i felgi w kolorze oczywiscie CAMO.

Image
Image
Image
Image
Image


 
Profil Gadu-Gadu
Free Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2006 22:06
Posty: 5363
Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
PostWysłany: 17.12.2010 17:31 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Tłumiki chyba jakoś tak inaczej :mysli:

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów

ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY

Fotosy


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 18.12.2010 14:34
Posty: 2
Quad: Kawasaki TERYX 750LE NRA & Yamaha Raptor 700LE
PostWysłany: 18.12.2010 14:43 
Kawasaki Teryx 750 2008
Tak się wydaje tylko :P zapewniam że wszystko jest jak należy

_________________
Gdzie diabeł nie może tam TERYXA pośle ;]


 
Profil

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 18.12.2010 17:13 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Jokero nie wszystko jest jak należy. Musisz Sprzęt dozbroić bo na razie to dziewica orleańska. :^^D: :^^D: :^^D: he.

Dawaj filmik z naszej ostatniego wypadu. Cos tam kreciliście :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 18.12.2010 14:34
Posty: 2
Quad: Kawasaki TERYX 750LE NRA & Yamaha Raptor 700LE
PostWysłany: 18.12.2010 21:17 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Jutro postaram się coś wrzucić ;p no dziewica to JEST ale za to jaka jeszcze pachnąca i swieżutka :) hehe pomału zaczniemy go ubierać u Ciebie na warsztacie oczywiście :)

_________________
Gdzie diabeł nie może tam TERYXA pośle ;]


 
Profil

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 22.12.2010 20:26 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Wczoraj Teryx trafił na hamownie. I tu lekkie rozczarowanie. 28 PS na kołach. trochę to dziwne bo czuc zdecydowanie wieksza moc niz np. Rhino

Kolejne rozczarowanie to Va max ograniczona do 80 km/h. W każdym Teryxie jest załazona blokada na CDI. Kręci max do 7000 obr. Na biegu L kreci do 8700.
Zeby było ciekawie to do predkosci 8 km/h ma tzw "laga" czyli jest lekko zblokowany.

Lag pewnie dla ochrony paska i przekładni.

Pomyslałem włozyc CDI od Brute Force i po problemie. No niestety okazuje ze nie do konca. Przy trzykrotnie wiekszej masie może dojsc do spalania stukowego. Przy tych obciązeniach mapa zapłonu jest zupełnie inna niz w quadzie.

Na szczescie jest mnóstwo KIT CDI które omijaja zarowno laga jak powoduja ze silnik kreci do 8700 a nawet do 9200 obr co daje V max powyzej 100km/h


Problem polega na tym ze nie wiadomo na który KIT się zdecydować. Po za tym wydech jest mocno zdławiony. Należałoby załozyc jakies Muzzy + kit wiekszych dyszy. Potem EPI na sprzegło.
Jak już tyle zrobimy to można dac do rozwiercenia cylindry na pojemnosc 840cm. Potem lekki tuning głowicy . Wszystko na koniec ze soba zgrać nie zapominajac od odpowiednim dolocie i..........mamy 80 -90 KM. A wtedy to już na Baja można startować :)


A tak powaznie ktoś wie czy zmiana samego CDI da wyrazne efekty czy to trzeba jakos dostrajać?

http://translate.google.pl/translate?hl ... d%3Divnsfd


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 22.12.2010 20:34 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Poszukaj kitu do tej maszyny w firmie Dragonfire Racing.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 08.01.2011 21:11 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Dzisiaj po ponad 100 kilometrowej momentami cieżkiej trasy można porównac Teryxa do RZR.

To znaczy własciwie to nie można porównac bo to zupełnie inne pojazdy.

Nie ublizajac nikomu ale Rzr przy Teryxie wyglada trochę jak ciasna chinska zabawka.

Najbardziej da się to odczuc siedzac w srodku. W Kawie siedzimy jak w sredniej klasie samochodu. Mamy spory podłokietnik a kierowca i pasazer nawet się nie dotykaja łokciami.
W Rzr jest zdecydowanie klaustrofobicznie

Miedzy drzewami akurat małe wymiary się bardziej sprawdziły. No i przede wszystkim wysokość klatki gdzie w Teryxie mocno ogranicza mozliwosci terenowe.

Tu plus dla Rzr.

Image

Rzr ma silnik umieszczony maksymalnie z tyłu prawie nad tylnej osi przez co srodek ciezkosci jest bardzo z tyłu. Powoduje to ze przy szybkich przelotówkach po sniegu rzr ma bardzo utrudniona sterowalosc na wprost. Wiekszosc drogi jechał dosłownie bokiem.

Teryx dzięki lepszemy rozmieszczeniu masy i ponad 200kg wiekszej wadze po tym samym terenie szedł jak po szynach. Nie trzeba było walczyc z kierownica aby utrzymac kierunek.

Pomimo tych samych opon przeswit zdecydowanie wiekszy na rzecz Teryxa.

Moc. V-ka od Brute Force ma zdecydowanie wiekszy moment obrotowy od niskich obrotów. Tam gdzie RZR trzeba było krecic na obrotach Teryx na 1/4 gazu spokojnie pokonywał ten sam teren.

Samo przyspieszenie od zera mysle ze bardzo podobne.

Spalanie na ten moment spadło z 30l/100 do 23l /100km. Jest lepiej ale szału nie ma.

Ogolnie to dwa podobna ale rózne pojazdy.

RzR jest po porostu najmniejszym Sidem a Teryx najwiekszym i z tąd cała róznica z wszystkimi tego zaletami i wadami.


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 09.01.2011 11:28 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
RZR, ma też większe możliwości jeśli chodzi o szybkie rajdowe latanie. Myślę o wersji S. Dłuższe wahacze, dają lepsze parametry pracy zawieszenia. Niestety, ani Commander, ani Rhino, ani Teryx w wersji fabrycznej takiej trakcji - wybierania wybojów nie osiągną.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 06.02.2011 20:07 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Do naszych Teryxów trafiły tuningowe zestawy CDI Dynatek. Wpina się w miejsce oryginalnego.

Co daje. Likwiduje Reverse Limit Rev. czyli tzw. laga do 8 km/h.
Teraz jest pełna moc na kołach od samego dołu.

Zwiększa Speed Top Limter czyli fabryczny ogranicznik V max do 80 km/h

Po za Ty ma być lepsza reakcjia na gaz, łatwiejsze odpalanie.

Sama moc zwieksza się na poziomie 1-2 KM.



Zmiany odczuwalne były natychmiast. Szczególnie reakcja na gaz. Wkreca się prawie jak Rotax.

Po zlikwidowaniu Laga od samego dołu czuc zwiekszoną moc. dzięki temu jest szybszy ze startu zatrzymanego.

Niestety V-max jeszcze nie testowana.

Image



Przy 20 mth wyregulowaliśmy naprężenie paska napedowego. Norma ugiecia to 22-27mm. Po zaledwie 300 przejechanych kilometrach ten luz wachał się od 35 -42 mm !!! Teraz wiadomo czemu w Brute Forcach strzelaja paski.
Wyjeliśmy po jednej podkładce na lewym kole i teraz jest ok. Niestety praca dosyc pracochłonna. Musielismy dorobic odpowiednie sciągacze.


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.02.2011 23:34 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Tak jak kiedyś pisałem, 99% użytkowników nie stosuje regulacji naciągu paska.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 18.02.2011 17:08 
Re: Kawasaki Teryx 750 2008
Kawasaki Teryx już dotarty. Po założeniu Dynateka Sprzęt wreszcie rozwija swoja prawidłowa moc.

Wczoraj były pierwsze testy na ponad stu kilometrowym wypadzie.

Czuc naprawdę sporą moc pojazdu. Na 26" BH zrywa przyczepność jeszcze przy 40km/h. Podczas przyspieszania czuc dosłownie wgniatanie w fotel.

Co mnie zaskoczyło to fakt, ze podaczas bardzo długich piaszczytych dynamicznych podjazdów, nie czuc spodku mocy. Silnik cały czas trzyma zadane obroty i moc pomimo ponad 900 kg masy pojazdu z dwoma pasazerami.

Jednak dwucylindrowa V-ka do takiego pojazdy jest duzo lepsza od singli.

Predkośc max??

I tu dosłownie szok. Na prostym odcinku oscyluje w granicach 92 -95km/h. Z lekkiej gorki zamknelismy licznik ( 99km/h) i przespieszał dalej!!!

Powtarzam jak na pojazd który z całym wyposażeniem i pasazerami wazy ok. 900kg to wynik wprost rewelacyjny.

Bezpieczna predkosc przelotowa po drogach szurowych miedzy drzewami to 80km/h.

Az strach pomysleć co będzie jakby trochę "dłubnąć" silnik.


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.