Cytuj:
Marcus gratulację - może wreszcie ruszy prawdziwa klasa UTV w naszym OFF-ROADzie
Coś mi się wydaje ,że ruszy klasa UTV na Dziczy...
Z wami to jak z moją teściową. Ledwo coś zaplanuje , wie pierwsza
Na razie zdradze tylko tyle ze idzie nowe
. Zastanawiam się tylko czy to będzie ewolucjia czy rewolucjia.
-- dodano 01.12.2010 01:07 --Etap docierania Teryxa w pełni.
Na plus.
W kopnym głebokim sniegu idzie jak czołg w porównaniu do quada.
W trakcie spokojnej jazdy nie czuc masy pojazdu. Prowadzi się zadziwiajaco lekko z odpowiednim wyczuciem.
Srodek cieżkosci w porownaniu do quada przesuniety do tyłu.
Zachowanie na trawersach zadziwiajaco dobre. Tam gdzie Grizzly lezał by na boku Teryx lekko uniosł tylko koło.
może to zasługa poszerzania pojazdy z przodu o ok. 40mm a z tyłu o ok 120mm.
Blokada przedniego mostu działa rewelacyjnie. można właczyc i wyłaczyc w trakcie jazdy.
Zjazdy wszystkie to które robi Renia z dobrym jezdzcem i to z mniejszym strachem.
FUN z jazdy REWELACJA
Na minus.
Brak wskażnika poziomu paliwa. może specjalnie nie umiescili bo na razie pali jak KAMAZ.
Zawieszenia ma za mały skok sprezyny. Słaby wykrzyż.
Zacinajaca się dźwignia zmiany biegów z L na R.
Podjazdy na razie ostroznie ale chyba gorzej niz w Reni. Brak balansu ciałem. ( mam na mysle te najbardziej strome:))
Nie wiem czy wszystkie Side By Side tak maja ale rozdział hamulcy na przednie koła w stosunku do tylnych jest mniej wiecej 70 - 30. Cięzko zablokować tylne koła nawet na sniegu przy gwałtownym hamowaniu. Niestety brak regulacji. Na razie przeszkadza, szeczegolnie przy zatrzymaniu się pod stroma górke.
W błocie czuć mase pojazdu.
Podsumowując.
Zdecydowanie Side by Side blizej do samochodów terenowych niz do quadów. Jezdzi się jak bardzo mobilna terenówka.
-- dodano 09.12.2010 22:07 --Na ten moment spalanie oscyluje na poziomie Hammera w mieście z przyczepką. 27l na 100km
Fakt że wiekszość w kopnym śniegu i sporo na reduktorze ale jednak sporo.
Na liczniku prawie 100km spokojnej statecznej jazdy i na razie wsio ok. Pali , jezdzi.
Wprawdzie seryjna opona Maxxisa nie jest najgorsza ale na nowe SS trafił komplet Big Hornów 26" 2,0.
Opona w sumie lekka, 6 warstwowa i co ważne w tego typu pojazdach Radialna.
Pojazd od razu nabrał rasowego wyglądu:)
-- dodano 17.12.2010 17:26 --Co może być lepsze od jednego Teryxa? Dwa Teryxy
Drugi to wersja Camo NRA. Wyróznia go od zwyklego daszek, przedni bamper, deska rozdzielcza, i felgi w kolorze oczywiscie CAMO.