|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
odicobra
Rejestracja: 13.06.2009 21:56 Posty: 8 Miejscowość: Parczew
Quad: linhai
|
Wysłany: 13.06.2009 22:05
mleko w silniku
Witam.
Mam mały problem z LH300 Clasic. Zauważyłem że brak mi płynu w chłodnicy a w silniku olej jak kawa z mlekiem. Obejrzałem cały silnik brak wycieków płynu wiec podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Spotakł się ktoś czymś takim?? jeśli tak to prosiłbym o podpowiedz jak się do tego zabrać.
|
|
|
|
Gruszkin
Rejestracja: 12.12.2007 20:45 Posty: 154 Miejscowość: Dramatal
Quad: Brute Force 750
Poprzednie quady: linhai 300 , lucky Star 300,Honda TRX 300 big red
|
Wysłany: 14.06.2009 00:25
Re: mleko w silniku
To tylko zakasac rękawy i wymieniac uszczelke koszt uszczelki ok 100 zł
_________________ NIe straszne mi błotko !!!
|
|
|
|
grzybek
Rejestracja: 12.03.2009 17:36 Posty: 7
|
Wysłany: 10.07.2009 15:51
Re: mleko w silniku
albo tak jak w moim przypadku wymienilem uszczelke i dalej to samo a okazalo się ze walniete uszczelnienie pompy wodnej simering 2.5 zl i ma grac jeszcze nied zlozylem ale radze uwazac przy rozbieraniu oski pompy
|
|
|
|
odicobra
Rejestracja: 13.06.2009 21:56 Posty: 8 Miejscowość: Parczew
Quad: linhai
|
Wysłany: 27.10.2009 23:07
Re: mleko w silniku
Witam.
Dziś zdiłem głowicę i cylender i założyłem nowe uszczelki. Nie zaznaczyłem na wariatorze usawień rozrządu. Podpowiedzcie mi jak go teraz ustawić. Wiem że na kole w rozrząduie jest znacznik a jak ustawić resztę?? Mam serwisówkę ale tam nic nie znalazłem jak ustawić wariator.
|
|
|
|
Adam72
Rejestracja: 16.09.2007 01:28 Posty: 491
Quad: Grizzly
|
Wysłany: 28.10.2009 08:16
Re: mleko w silniku
Spokojnie, na obu kołach sa znaki. Zrównaj je tylko i będzie dobrze. Na kole po lewej stronie znak jest mało wodoczny, jest pod zębatką ale jest. Przypatrz się dobrze i zobaczysz. Pozdrawiam
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
odicobra
Rejestracja: 13.06.2009 21:56 Posty: 8 Miejscowość: Parczew
Quad: linhai
|
Wysłany: 03.11.2009 08:30
Re: mleko w silniku
ok . dam znać
-- dodano 28.10.2009 23:26 --
Witam.
Mam problem z tym ustawieniem rorządu. Na kole w głowicy znaki są oczywiste (tak jak pokazuje serwisówka) lecz znaków ustawienia wału nie mogę odnaleźć. Zdiołem wariator i tam pozostaje tylko sama ośka z frezem bez znaków. Może jakaś podpowiedzć czego mam szukać i gdzie dokładnie??
Drugie pytanie to czy na wszystkich trzech pierscieniach na tłoku są zamki by pierscień się nie obracał czy jest tylko na pierwszym? Zakładając cylinder tylko zamek był na pierwszym a reszta się ładnie zmieściła. Tak ma być? Jeszcze jedna sprawa w związku z tą naprawą. Całość uszkodzeń wystąpiła prawdopodobnie od zatkania termostatu jakąś dziwną substancją. Trudno powiedzieć co to jest ale wygląda jak pokruszony wosk (taki biały jak ze swieczki). Spotkał się ktoś z czymś takim?? Tego głada mam od nowości wiec to co tam jest w silniku to niedoróbka fabryczna albo coś w srodku puściło "soki".
-- dodano 03.11.2009 09:30 --
Witam.
Poradziłęm sobie z tym rozrządem. Nad miarką oleju jest śrubka na ampuł, po jeje odkręceniu jest tam znacznik. Po za tym sprzęt odpalił od ręki. pozostało pozakładać plastiki i w teren.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|