1. Szybka licznika też mi parowała, ten typ po prostu tak ma.
2. Jeśli chodzi o klakson, to może być kilka przyczyn: zły styk na konektorach, którymi jest podłączony, źle łączący przycisk klaksonu , lub klakson jest źle wyregulowany (ma śrubkę regulacyjną zabezpieczoną nakrętką).
3. Jest to oczywiście zawór paliwa.
ON - otwarty (paliwo dopływa - jazda)
RES- rezerwa. Jeśli na ON skończy się paliwo i silnik zgaśnie, to po przełączeniu na rezerwę możesz jeszcze jechać przez jakiś czas, ale należy jak najszybciej zatankować.
yorin napisał(a):
jak bedziesz gdzies niewiadomo jak daleko od stacji na koncowce paliwa to przelanczasz na REZ i podobno mniej paliwa bierze i wolniej jedziesz
Nie jest tak.
W położeniu RES wcale nie pali mniej, jest to po prostu niewielki zapas paliwa pobierany wtedy z najniżej położonej części zbiornika paliwa (z takiego zagłębienia na dole zbiornika).
OFF - zawór paliwa zamknięty, po skończonej jeździe wskazane jest ustawić go w tej pozycji.
Pozdrawiam.