Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - [LH 300 4x4] kilka pytan od nowego uzytkownika
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.05.2024 18:39



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
[LH 300 4x4] kilka pytan od nowego uzytkownika 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 05.10.2008 15:31
Posty: 26
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: LINHAI 300 4x4
PostWysłany: 13.10.2008 07:17 
[LH 300 4x4] kilka pytan od nowego uzytkownika
1. Wam też licznik paruje od spodu ? z samego rana mało na nim widać :/
2. Klakson dziala mi strasznie cicho, a czesto w ogole nie dziala :/ to akurat pewnie zrobi mi serwis przy 300km ale zastanawiam się czy ktoś mial już taki problem
3. O co chodzi z tym pokrętłem po lewej czerwonym ? ON / OFF / REZ ?


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 25.07.2008 09:28
Posty: 20
Miejscowość: Opole
Quad: LINHAI 300
PostWysłany: 13.10.2008 09:40 
Witam

1.Licznik też mi paruje ale widziałem ze mam lekko uszkodzona szybka od wyświetlacza i pewnie dlatego.
2.Z klaksonem nie mam problem ( bo może ze 2 razy go używałem i było ok)
3.Ja robie tak: Jak nie mam już zamiaru jedzic to daje OFF jak jezdzisz musisz miec na ON a REZ to jest rezerwa jak bedziesz gdzies niewiadomo jak daleko od stacji na koncowce paliwa to przelanczasz na REZ i podobno mniej paliwa bierze i wolniej jedziesz ale jeszcze tego nie sprawdzałem.
"A ogolnie jest to zaworek od Paliwa"


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 13.10.2008 18:05 
1. Szybka licznika też mi parowała, ten typ po prostu tak ma. :D

2. Jeśli chodzi o klakson, to może być kilka przyczyn: zły styk na konektorach, którymi jest podłączony, źle łączący przycisk klaksonu , lub klakson jest źle wyregulowany (ma śrubkę regulacyjną zabezpieczoną nakrętką).

3. Jest to oczywiście zawór paliwa.
ON - otwarty (paliwo dopływa - jazda)
RES- rezerwa. Jeśli na ON skończy się paliwo i silnik zgaśnie, to po przełączeniu na rezerwę możesz jeszcze jechać przez jakiś czas, ale należy jak najszybciej zatankować.

yorin napisał(a):
jak bedziesz gdzies niewiadomo jak daleko od stacji na koncowce paliwa to przelanczasz na REZ i podobno mniej paliwa bierze i wolniej jedziesz

Nie jest tak.
W położeniu RES wcale nie pali mniej, jest to po prostu niewielki zapas paliwa pobierany wtedy z najniżej położonej części zbiornika paliwa (z takiego zagłębienia na dole zbiornika).

OFF - zawór paliwa zamknięty, po skończonej jeździe wskazane jest ustawić go w tej pozycji.

Pozdrawiam.


 
Profil

Rejestracja: 14.10.2008 20:03
Posty: 6
PostWysłany: 14.10.2008 20:59 
do Quwerty- żal


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.07.2007 21:12
Posty: 573
Miejscowość: Chełmża / Toruń
Imię: Bartek
Quad: Yamaha Grizzly 700 EPS 2008
Poprzednie quady: Linhai 300
PostWysłany: 17.10.2008 08:05 
john znowu jakis 12 latek na forum?? Bo jak słysze słowo "żal" To kojaży mi się odrazu z osobami w wieku poniżej 13 lat... A tak w ogole o co Ci chodzi?? Widze ze jesteś nowy wiec tu nie krytykuj dobrze?? Qwerty256miał prawo się spytać! Przecież to forum od tego jest! Wiec po co sapiesz? Ogarnij Siebie i Temat i wtedy możemy pogadac

Pozdrawiam

_________________
G700
Duro Power Grip 25"
Warn RT 25
8500 km


 
Profil Tlen
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.