Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Linhai 300 - Instalacja elektryczna
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 03.05.2024 21:12



Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Linhai 300 - Instalacja elektryczna 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2006 17:32
Posty: 15
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Quad: linhai 300 4x4
PostWysłany: 20.09.2006 17:41 
Linhai 300 - Instalacja elektryczna
witam serdecznie ja mam linhaia 300 4x4 i maszyna jest ok ma tylko jedną wadę a właściwie dziedzinę jaką jest elektryka, która wykonana jest z kabelków do lampek choinkowych ale na szczęście nie ma jej za wiele i wymiana całej elektryki na włąsną zajęła mi niecałe dwa dni (a jest na gwarancji ;) ) a poza tym wszystko ok


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.08.2006 11:07
Posty: 16
Quad: Cf-Moto 500
PostWysłany: 21.09.2006 10:22 
oj tak i tu masz racje, niejest to najwieksza zaleta Linhaia, mialem z nia najwieksze problemy jak czasami w wode wjechalem, potrafil przygasnąc :/


 
Profil

Rejestracja: 10.08.2006 14:09
Posty: 93
Miejscowość: Kraków
Quad: linhai 4x4
PostWysłany: 21.09.2006 13:35 
Kuciol napisał(a):
oj tak i tu masz racje, niejest to najwieksza zaleta Linhaia, mialem z nia najwieksze problemy jak czasami w wodę wjechalem, potrafil przygasnąc :/

Z tą elektryką to różnie bywa. My z Boldem topimy sprzęty po kolana i nic się nie dzieje.
Ja raz przez jakieś 15-20sekund miałem całą rurę w wodzie i silnik chodził cały czas.
Jedyny problem jest wtedy jak jeździ za długo z wodą pod wydechem , to woda dostaje się do sprzęgła i się ślizga. Ale po wyjechaniu z wody dwie przegazówki i wszystko jest ok.
Mało tego już go gasiłem i odpalałem w wodzie jak cały silnik był zatopiony - bez problemów.
arni :D :D :D

_________________
Nie ściemniać, arni czuwa!!!!


 
Profil

Rejestracja: 10.08.2006 14:09
Posty: 93
Miejscowość: Kraków
Quad: linhai 4x4
PostWysłany: 21.09.2006 13:56 
Kucioł!
Zerknij na galerię Bolda zobaczysz jak topimy quadziory
arni

_________________
Nie ściemniać, arni czuwa!!!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.08.2006 11:07
Posty: 16
Quad: Cf-Moto 500
PostWysłany: 21.09.2006 14:12 
hehe, niezle... co do napędu to wiem, normalna rzecz jak wlot jest tak nisko ;), natomiast raz mialem opcje, zaraz przed sprzedaniem quadziora, ze w momencie wjechania w kałóze lekko przycinal się...
powiedzialem o tym osobie ktora go odemnie kupowala, podobno oddal go do serwisu i teraz wszystko już dziala ok.
Nietwierdze ze Linhai być do kitu, wrecz przeciwnie bardzo fajnie się na nim jezdzilo, ale teraz mam 500ke cf-moto i powiem szczeze ze na Linhaia już bym się nie przezoocil. Dałem mu dzis ostro w dupe i wjechalem w miejsca gdzie Linhaiem musialem ratowac się pomoca Wyciągarki... magia blokady dyfru.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2006 17:32
Posty: 15
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Quad: linhai 300 4x4
PostWysłany: 22.09.2006 15:48 
Chwila ale w moim mam przełożenia polowe i chyba wtedy blokuje mi dyfer. tak mi się wydaje :|

_________________
Sprzęgło działa(jak na razie) ciekawe jak długo :/


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.07.2006 08:55
Posty: 239
Miejscowość: Kraków
Quad: Linhai 300 4x4
PostWysłany: 22.09.2006 16:09 
to jest tylko reduktor przełożenia. Linhai jak każdy quad posiada zblokowany tylny dyfer na stałe natomiast blokady przodu brak, niestety
qba, miałeś jakieś problemy z kablami że musiałeś je wymieniać ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2006 17:32
Posty: 15
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Quad: linhai 300 4x4
PostWysłany: 22.09.2006 16:43 
tak a w szczególności przewód od licznika do czujnika na tylne osi, a w tej chwili padł mi stycznik, przez który płynie prąd do rozrusznika w chwili startu znajduje się obok akusa. Dostałem jednak nowy bez problemu od importera. :D

_________________
Sprzęgło działa(jak na razie) ciekawe jak długo :/


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.08.2006 09:42
Posty: 9
Quad: linhai
PostWysłany: 02.10.2006 10:54 
usterki?
Witam
Panowie mam pytanko związane z linhaiem, nawet kilka pytań:
1. czy w chwili uruchamiania linhaia zapala Wam się kontrolka od oleju (mnie nie, a w samochodach jest to naturalne że się zapala i po paru sekundach gaśnie)?
2. zawsze jak wiadę do wody zaczyna bardzo się dławić i gaśnie nawet w małej wodzie (czy może to być awaria gaźnika?) ?
3. zawsze po 2 godzinach gaśnie (czy w linhaiu jest jakiś czyjnik temperatury, nigdy się nie zapala żadna kontrolka)

Dzisiaj oddaje do serwisu w celu przeczyszczenia gaźnika, jeżli ktoś z Was się spotkał z podobnymi objawiami to napiszci.
Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2006 17:32
Posty: 15
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Quad: linhai 300 4x4
PostWysłany: 03.10.2006 18:49 
Izak to że nie zapala się kontrolka ciśnienia oleju to wszystko ok. Linhai ma troszkę uboższą instalację id auta, co ciekawe nie ma nawet filtra oleju zamiast tego przy korku spustowym jest magnes zbierający opiłki, dlatego wymianę oleju nwarto jest robić samemu po co przepałcać. Co do tych dławień od wody to jeżeli jest to niewielka woda to raczej widzę tu usterkę układu elektrycznego niż gaźnika. Aha i mój linhai nie gaśnie po upływie 2 godzin.

_________________
Sprzęgło działa(jak na razie) ciekawe jak długo :/


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 03.10.2006 23:55 
... że jak ??? nie ma filtra oleju ? to co ile instrukcja mowi o wymianie oleju ?

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.07.2006 08:55
Posty: 239
Miejscowość: Kraków
Quad: Linhai 300 4x4
PostWysłany: 04.10.2006 09:03 
Jest filtr oleju siatkowy przy korku spustowym. Przy wymianie oleju należy go wyjąć i wyczyścić, rozwiązanie z powodzeniem stosowane w starszych motocyklach. wymiana oleju co 1000 km
i jeszcze jedno linhai ma kontrolkę przegrzania(termometr) a nie ciśnienia oleju(konewka)


 
Profil
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2006 09:31
Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
PostWysłany: 16.11.2006 19:09 
Sanol napisał(a):
pierwsze co zrobiliśmy to zalepiliśmy "buzzer" który uciązliwie piszczał po włączeniu biegu wstecznego kolega własnie kmini jak podłączyć światło cofania, wiem że można pomagać sobie naciskając lekko hamulec i "cos widać" ale to mało wygodne.....pozdrawiam


Z racji, że z zawodu jestem elektryk to poprawiłem od razu co nieco.
Ten brzęczyk oczywiście też od razu wypiąłem z kostki i wyrzuciłem na półkę a w jego miejsce podłączyłem lampę cofania, na którą zaadoptowałem to trefne światło z przodu-nie daje mega światła ale nie trzeba używać hamulca
Dorobiłem też wyłącznik na postojówki i na światło stopu - to dlatego, że często jeżdżę sam po lesie i nie ma potrzeby informować zwierzaki w tak perfidny sposób jak mruganie czerwonym po ślepiach. No i leśniczy też tak łatwo nie identyfikuje :D
Dziś przyszedł czas na klocki (po 900km).

_________________
PAZUR
POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p
HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo...... :)


 
Profil
Free Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2006 22:06
Posty: 5363
Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
PostWysłany: 16.11.2006 21:18 
Cytuj:
Ten brzęczyk oczywiście też od razu wypiąłem z kostki i wyrzuciłem na półkę

myśmy ten brzęczyk zalepili ale chyba faktycznie lepiej go wyciągnąć i w kostke wpiąć lampe cofania a ja chciałem przecinac instalacje na potrzeby montowania tejże lampy hihi dzięki Waldo

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów

ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY

Fotosy


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 10.08.2006 14:09
Posty: 93
Miejscowość: Kraków
Quad: linhai 4x4
PostWysłany: 20.12.2006 21:54 
W 300-ce , przy kierownicy ,po lewej stronie , pod przyciskiem klaksonu, jest przycisk- czarny.
Aby płynnie cofać należy go trzymać np. Kciukiem lewej ręki , wrzucić wsteczny i dodać gazu.
Jeżeli podczas cofania nie naciska się na przycisk to odcinany jest gaz i szarpie quadem.
Nie da się normalnie cofnąć.
Wystarczy rozłączyć kostkę , którą mam po prawej stronie , przy pokrywie silnika i wszystko jest ok`. Nie świecą wtedy kontrolki od biegów , ale to w niczym nie przeszkadza.


Cyna napisał(a):
Wlasnie moj Sprzęt nie chce dopalic po kilkudniowym postoju i chcialbym to sprawdzic. mozesz napisac gdzie jest ten przekaznik? ( domyslam się, ze nie chodzi tu o przekaznik rozrusznika...?) i jak wyglada?

Przekaźnik jest pod siedzeniem po lewej stronie w pobliżu akumulatora.
Jak się zawiesił to nie kręcił rozrusznikiem. Bez uderzenia w niego żadnych szans na odpalenie.
Jak zaskoczył ,rozrusznik palił motor od kopa.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.