|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Zgrzyt podczas zmiany biegów, hamulce itd.
Autor |
Wiadomość |
meshiash
Rejestracja: 17.05.2012 21:04 Posty: 5
|
Wysłany: 11.07.2012 16:42
Zgrzyt podczas zmiany biegów, hamulce itd.
Witam, mam kilka pytań jakoż jestem początkującym posiadaczem quada. Posiadam starszą wersję Linhai 300 4x4 Tornado z 2006r.
1. Skrzynia biegów - czy można w trakcje jazdy zmieniac biegi z H na L? - czy jak stoje w miejscu na biegu np N dodam gazu i zaraz wrzuce H,L lub R to powinienem słyszeć zgrzyt? - kiedy jeździć na L a kiedy na H?
2. Hamulce - czemu gdy zostawiam quada na pochyłym terenie z hamulcem postojowym (hamulec postojowy to rączka hamulca z takim zatrzaskiem) to quad po chwili zjeżdza tak jakby hamulce się luzowały, i czy to może być wina zapowietrzonego układu? - jeżeli tak to jak odpowietrzyć układ hamulcowy?
3. Inne - czy to normalne, że gaz mam nie w kciuku a w manetce tak jak w motorze? - podczas jazdy ok 20-50km/h słyszę taki odgłos metalicznego tarcia, czy to mogą być nie nasmarowane krzyżaki lub coś innego w układzie napędowym? - czy w airboxie ma prawo być olej? czy może jest to niedopuszczalne? - jaka może być przyczyna gaśnięcia rozgrzanego silnika na wolnych obrotach?
Wiem, że dużo pytań ale może zechce się komuś chociaż na kilka odpowiedzieć. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez meshiash, 11.07.2012 16:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
borsuchi
Rejestracja: 10.06.2011 18:10 Posty: 221 Miejscowość: Białystok - Klepacze
Imię: Wojtek
Quad: Keeway GTX 300
|
Wysłany: 11.07.2012 19:56
Re: Zgrzyt podczas zmiany biegów, hamulce itd.
1 nie można zmieniać biegów w czasie jazdy i gaz dodajesz jak już masz wrzucony bieg 2 są i takie manetki objawy mało sprwcyzowane - mogą być różne rzeczy ( przesmaruj i zobacz a nie pytasz czy może byćwina nieprzesmarowania ) skąd olej w airboxie ?
|
|
|
|
meshiash
Rejestracja: 17.05.2012 21:04 Posty: 5
|
Wysłany: 13.07.2012 12:14
Re: Zgrzyt podczas zmiany biegów, hamulce itd.
Mam już dokładniejsze informacje - przy dodawaniu gazu, przy wysokich obrotach to metalowe tarcie wychodzi stąd - http://imageshack.us/photo/my-images/44 ... 00046.jpg/ to jest bodajże przekładnia pasowa. Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego to tak głośno chodzi? Sprawdzane na luzie w garażu.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|