bigis13 napisał(a):
A jest coś tuningowego tego modułu?
ECU LINHAI - M550L –montowany
fabrycznie jako standard w następującym modelu poniżej:
* nr homologacji: e4*2002/24*3092*02
* silnik model: 191R
* silnik pojemność: 495cc
* średnica i skok tłoka: 91x76.2mm
* stopień sprężania:10.3:1
* moc maksymalna: 14.2kW/
19.3KM – 6200 obr./min.
* moment obrotowy: 24.0 N.m/5000 obr./min.
* obroty biegu wstecznego – ograniczone;
* szybkość maksymalna: 72 km/h
* wersja modułu sterowania wtrysku (ECU): UE (EEC).
* nr katalogowy ECU: BOSCH OGRO-174000 UE
- w taki moduł sterowania wtrysku (ECU) jest wyposażony czterokołowiec LINHAI model: M550L,
eksportowany na obszar UE, tak jak tego wymaga dyrektywa moc maksymalna nie może
przekraczać 15kW.
Tego typu ograniczenia nie występują w Kanadzie i USA, chcąc odblokować sterownik ECU,
poza sprawdzeniem blokady przepustnicy, manetki gazu, zwężki na dolocie, w celu osiągnięcia
znacznej wyższej mocy należy sterownik wymienić na wersję
(EPA), więcej szczegółów poniżej:
-
ECU - tuning, zastępuje dotychczasowy sterownik, gwarantując moc silnika:
* maksymalna moc: 28kW/
38KM – 6800 obr./min.;
* maksymalny moment obr.: 46.0 N.m – 5800 obr./min.;
* ograniczone obroty biegu wstecznego – odblokowane;
* wersja ECU dla USA i Kanady: (
EPA);
* nr. katalogowy ECU: BOSCH 018B-174000 - 10000
Z posiadanych informacji nie jest znany przypadek zastosowanie zmienionego sterownika, na pytanie gdzie go szukać, tylko u źródła bezpośrednio:
• JIANGSU LINHAI POWER MACHINERY GROUP CO.,LTD
• Address : NO. 199 Yingchun West Road, Taizhou, Jiangsu, China
• Tel : 0086-523-86992356
• 0086-523-86992326
• Fax : 0086-523-86550099
• E-mail :
[email protected]