george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1774 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 11.04.2018 16:45
[LINHAI 300] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ
Kolejny moduł tuningowy na rynku, tym razem do quadów marki LINHAI.
Moduł zapłonowy nowa wersja odblokowany/unlimited – 11000obr./min. który zastępuje dotychczasową wersję montowaną fabrycznie jako standard (wersja: EEC, L7e, UE) w następujących modelach poniżej:
• moc maksymalna: 12.8kW/17KM – 6500~7500 obr./min. • moment obrotowy: 23Nm/5500 obr./min. • obroty biegu wstecznego – ograniczone; • numer katalogowy: 22001 – 8PIN • waga: 264g
• Linhai 260 / 300 (wszystkie roczniki: Linhai – 260 Albatros, Hytrack 310, Linhai 310, Linhai 320, Ranger, Muddy, Gsmoon, Albatros, 2x4 und 4x4). • Roketa MC-54B-250 250B 250cc touring scooter • Manco Talon 4x4 / 4x2 / 260cc / 300cc • VOG Street Scooter 260 • BMS TBX 260 • Xinguye Brand XY260T-4 • Linhai Aeolus 257, 260 & 300cc • Tank Touring 250DE Street Scooter • JCL Model 260 • Fire Wing 260 • Diamo Turista 257, 260, 278 & 300cc • Motobravo 260XY • Lance Grand Touring 250 & 260 Street Scooter • Xingyue VOG 260 • Xingyue VOG 260 • Aprillia Leonardo 250, Leonardo 300 • FEISHEN FA-D300 H300 300cc • Linhai Xingyue Gsmoon – 300.
• Tuningowy moduł zapłonowy, zastępuje wszystkie dotychczasowe moduły standardowe, gwarantując ciągły zmienny parametr wyprzedzenia zapłonu w zakresie: (BTDC5° -23°±2°/4000/min. już od 300 obr. /min.~11000 obr./min. max. - (szeroka mapa kąta wyprzedzenia zapłonu - XXL);
• ograniczone obroty biegu wstecznego – odblokowane; • wersja modułu USA, Kanada (EPA); • wymiary: 70*88/105*24 • waga: 197g
Uwaga: Wszystkie podstawowe dane techniczne dotyczące modułu montowanego (fabrycznie, obroty ograniczone/limited) cytowane wyżej, pochodzą od producenta modułu a nie są danymi z materiałów zawartych w różnych service manual, wyciągu z homologacji czy też strony internetowej firmy LINHAI, tylko z kpl. homologacji omawianego pojazdu.
Zauważalna różnica obrotów z załączonego zdjęcia poglądowego (~11000obr./min. max.) nie pozwala odpowiedzieć na pytanie o ile wzrośnie moc końcowa pojazdu w którym ten moduł został zamontowany.
Załączniki:
stardard ignition curve 7500RPM.jpg [ 99.06 KiB | Obejrzany 4937 razy ]
Ignition Diagram Curve 11000RPM.jpg [ 92.98 KiB | Obejrzany 4937 razy ]
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
|
manieko58
Rejestracja: 16.11.2020 07:28 Posty: 1 Miejscowość: Owieczki
Imię: Marcin
Quad: Allroad 300
|
Wysłany: 19.11.2020 07:58
Re: [LINHAI 300] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Nie będę zakładał nowego tematu. Mam kilka pytań odnośnie odblokowane go modułu. Posiadam od pewnego czasu allroada 300. Zakupiłem moduł do 9 tys obr: https://allegro.pl/oferta/modul-zaplono ... FmEALw_wcBCoś takiego. Przez moją nieuwagę ten moduł nie posiada dodatkowych 3 kabli (kostka z dwoma przewodami i jeden pojedyńcze). W allroadzie mam taki moduł: https://allegro.pl/oferta/modul-zaplono ... _fEALw_wcBI tu moje pytanko czy da radę podłączyć ten odblokowany moduł czy będzie to działać? Jeśli ktoś to przerabiał już to proszę o jakieś info co zrobić z tymi dodatkowymi przewodami. Pozdrawiam. Nie dublujemy tematów to raz. Dwa jak wstawiasz post sprawdż przed jego wysłaniem jak wygląda i czy wszystkie linki w nim działają za pomocą opcji Podgląd. //Nazir-- dodano 19.11.2020 07:58 --Tak wiem że się nie dubluje. Chciałem w tym temacie usunąć posta ale nie ma takiej opcji. Co do linków to działały na pewno bo sprawdzałem. Dzięki za poprawki.
Ostatnio zmieniony przez manieko58 19.11.2020 07:58, edytowano w sumie 2 razy
|