Autor |
Wiadomość |
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 27.09.2007 20:12
czy linhai 300 4x4 ma ograniczenie prędkości do 60 km/h
Kupiłem używanego lin hai a 300 4x4 z przebiegiem 1500km
Pojazd jest z tego roku. podczas jazdy po drodze gdy wskazówka dojdzie do czerwonych prędkości tj 60 km zaczyna go dławić. Zaznaczam, że i w terenie i na szosie jest bardzo zrywny i mocny. Nigdy jednak nie mogę przekroczyć 60 nawet z górki, dławi go coś jakby odcięcie paliwa czy coś. czytałem o speed limiter ale nie wiem czy to ten sam objaw i jak zwiększyć prękość maszyny.
|
|
|
|
BK101
Rejestracja: 20.04.2007 11:27 Posty: 52
Quad: Linhai Muddy 4x4
|
Wysłany: 28.09.2007 08:21
Speed limiter to coś innego. On blokuje Ci prędkość przy biegu wstecznym, musisz wtedy naciskać taki mały przycisk pod kierunkowskazami - dla bezpieczeństwa. Natomiast wydaje mi się, że jeśli quad chodzi dobrze, nie przerywa, nie dławi się i jest zrywny (o ile masz skalę porównawczą z jakimś dobrze chodzącym linhajem) to może po prostu szwankować licznik. Możesz zmierzyć prędkość jadąc obok samochodu lub na gps jeśli posiadasz. Jest jeszcze jeden problem, z którym ja miałem do czynienia. Rurka elastyczna pomiędzy airboxem a gaźnikiem była u mnie tak przymocowana, że tworzyło się zagięcie. W momencie, kiedy quad wchodził na wyższe obroty, potrzebował więcej powietrza zasysała i się i brakowało mu mocy. Musiałem to naprawić, ale to łatwa i kosmetyczna praca.
Napisz jak sobie z tym poradziłeś.
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 28.09.2007 18:33
Speed Limiter w moim byłym L300 (ciekawie to zabrzmiało ) miał na obudowie napis 7500 obr/min i wtedy odcinał zapłon i to powodowało ograniczenie prędkości maksymalnej natomiast przycisk Override służy do tego aby ograniczyć prędkość na wstecznym biegu i po jego wciśnięciu odcinasz ograniczenie i śmigasz pełną mocą
zapewne przycisk Override jest jakoś połączony z modułem Speed Limiter i razem współdziałają
wskazania licznika w L300 i nie tylko sa BŁĘDNE i tylko za pomocą GPS'u podczas jazdy po płaskim prostym odcinku możesz to sprawdzić jadąc jak najdłuższy czas z tą samą prędkością wszelkie przewyższenia łuki itp. powodują błędne wskazania GPS'u dlatego ważna jest ta prosta itp. zostaje jeszcze policyjna suszarka
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 28.09.2007 19:23
co zatem blokuje, czy to odcięcie zapłonu???
co zatem blokuje, czy to odcięcie zapłonu??? czuję że ma on jeszcze dużo mocy żeby zwiększyć prędkość ale coś go trzyma. Czy to normalne. Jak Wasze zachowują się przy max prędkości. I jak zachowują się w momencie, gdy jedziecie na prostej i macie full gaz a on już szybciej nie może???
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 28.09.2007 19:43
No właśnie blokuje Cię ten speed lmiter motor w Twoim quadzie osiąga 750 obr/min i odcina zapłon myślę że jedziesz wtedy nie 60 a około 75 km/h tylko Ci prędkościomierz podaje złe wskazania
możesz mieć jeszcze źle wykalibrowany speed limitor, sprawdź jeszcze czy masz czysty filtr powietrza to też może ograniczać moc maksymalną, kiedyś miałem problem z przytkaną rurką od odpowietrzania zbiornika paliwa która też dławiła silnik.....
to jest właśnie cała wada L300 śmiga super do czasu gdy przestaniesz o niego dbać i mało znasz się na mechanice.....poza tym jest to bardzo dobry sprzęt.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 29.09.2007 09:00
A mnie się wydaje Sanol że nie masz racji.
Pamiętasz jak mój nie chciał chodzić na dużych obrotach pod obciążeniem?
Jak z Twojego i mojego próbowałem zrobić mojego sprawnego?
Sprawdź Ślepy proponuję najprostsze rzeczy a w tym przypadku filtr powietrza, bo może być zaolejony (co w Linhaiu zdarza się zawsze i kilka razy dziennie w zależności od pochyłości terenu) i spróbuj go wyczyścić lub zdejmij ale w to miejsce na chwilę jakąś gąbkę lub szmatkę zamocuj aby coś nie zassało do silnika.
Powinno być OK, a mnie przynajmniej pomogło.
A tak ogólnie to nie jest zły sprzęt. Ale trzeba stale dłubać.
POdzrófka
PS.
Prędkościomierz i licznik kilometrów działają jak chcą, jechaliśmy z Sanolem obok siebie i mieliśmy inne prędkości i przejechaliśmy inny dystans
_________________ Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad
Filmy z wyjazdów na quadach
Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki
|
|
|
|
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 30.09.2007 17:43
dobra na pewno nie filtr oleju
Na początku chciałbym Wam serdecznie podziękować za pomoc i chęci.
Nie jest to na pewno filtr powietrza! bo bez filtra jest to samo.
Prędkość jadąc przed samochodami prękość w granicach 55-60 km.
Poruszałem wężyk odpowietrzania baku z paliwem i jeszcze teraz go odcina przy 55km
ale ten wężyk jest drożny bo jak dmucham to przechodzi powietrze. I tu pytanie:
zmienić ten wężyk co jest jak siedze w lewym przednim nadkolu cieniutki przeźroczysty na grubszy i z większym otworem??? Je zeli tak to poproszę o wskazówki jak się zabrać za to co zdiąć a czego nie ruszać. Jak to nie pomoże to zabiorę się za rurę przy airboxie. Też was poproszę o info od czego zacząć co odkręcić a czego nie ruszać. Z góry dziękuję.
Pozdro,
Ślepy
|
|
|
|
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 30.09.2007 18:14
panowie ograniczenie jest do 62 km/h
http://members.aon.at/g.wolf/page_2_3.html
Ten austryiacki chłop pisze ze 62 ja mu wierze i się zgadza!!!
|
|
|
|
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 30.09.2007 18:19
są tam też fotki jak zdiąć blokadę pomóżcie!!!
http://members.aon.at/g.wolf/page_3_3.html
Ten chłop coś tam dalej pisze o tuningu ale ja niemieckiego nie znam a chciałbym jeździć szybciej!!!
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 30.09.2007 19:49
A może Twój LH po prostu tyle wyciąga i już?
A wężyk odpowietrzenia baku jak jest drożny, to nie ruszaj. A jak chcesz, to końcówka jest obok korka wlewu paliwa ale pod plastikiem, więc trzeba go zdjąć aby się dostać.
Ja zmieniałem wężyk bo mi się zapchał i od razu na jego końcu założyłem filtr paliwa od malucha i wszystkie zanieczyszczenia zostawały w nim, a nie zapychały rurki.
_________________ Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad
Filmy z wyjazdów na quadach
Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki
|
|
|
|
Bold
Rejestracja: 28.07.2006 08:55 Posty: 239 Miejscowość: Kraków
Quad: Linhai 300 4x4
|
Wysłany: 03.10.2007 11:02
Re: panowie ograniczenie jest do 62 km/h
Ślepy napisał(a): http://members.aon.at/g.wolf/page_2_3.html Ten austryiacki chłop pisze ze 62 ja mu wierze i się zgadza!!!
Tam jest napisane że zablokowany 65 a odblokowany ca. 80
odblokowanie wg niego to wykręcenie śrubki przy cynglu od gazu, sprawdź czy przy maksymalnym dodaniu gazu przepustnica otwiera się do kończ tak jak na zdięciu.
jeśli chodzi o tuning to zamontował on wariator, i pasek firmy Malossi od Yamachy Majesty 250.
Jest też moduł zapłonowy w którym jest speed limiter który odcina zapłon przy 6500 obr z tyłu tego modułu znajduję się zworka, przeciecie tej zworki powoduje że zapłon odcina się przy 7500 obr.
Powoduje to wg niego wzrost prędkości o 5-10 km/h.
Ten chłop dolutował do tych obciętych zworek kabelki i podłączył je do przycisku overdrive.
I tak normalnie ma ograniczenie do 6500 a jak chce trochę szybciej to przyciska ten przycisk ima ograniczenie do 7500, sprytnie to sobie wykombinował.
Pisze tam jeszcze o tuningowym tłoku i cylindrze, większych dyszach, tumiku i filtrze powietrza, ale moim zdanie to bezsensowne wydatki.
|
|
|
|
Ślepy
Rejestracja: 20.05.2007 07:38 Posty: 39 Miejscowość: Nowy Sącz, Nawojowa
Quad: CF Moto 500 LONG
|
Wysłany: 03.10.2007 16:56
dzięki za info
Mam jeszcze pytanko, czy ktoś jescze eksperymentował z tym w ten sposób? Jeśli tak to poprosiłbym o radę jak się za to zabrać i czy efekt jest wart grzechu???
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 03.10.2007 20:34
raczej nie wart, bo wiele nie zyskasz, chyba że lubisz sobie dłubać w długie jesienne wieczory
_________________ Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad
Filmy z wyjazdów na quadach
Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki
|
|
|
|
BK101
Rejestracja: 20.04.2007 11:27 Posty: 52
Quad: Linhai Muddy 4x4
|
Wysłany: 04.10.2007 11:16
Może ten "chłop" przygotowuje się do uczestnictwa w wyścigu na ćwieć mili na linhaju Ta modyfikacja i uwolnienie dodatkowej mocy wciskając overdrive to takie swojego rodzaju nitro dla silnika
Ach te niemieckie chłopy - poza tym śmiesznie go nazwaliście.
|
|
|
|